Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenelläkään tyttöä, joka tykkäisi victorias secretin bodymisteistä ja voiteista?

Vierailija
14.01.2016 |

Moi kaikki,
sain joululahjaksi Victorias secretin pakkauksen, missä on bodymistejä ja voiteita. Koska olen huomannut reagoivani herkästi tuoksuihin, en voi niitä käyttää. Kuitenkin haluaisin laittaa hyvää tarkoittaneen lahjanantajan mukavan eleen kiertoon ja lahjoittaa sen jonnekkin eteenpäin. Harkitsin jo turvakotia ja hope-yhdistystä, mutta toisaalta olisi kiva kuulla minkälaiseen perheeseen se menisi (totta kai täällä voi valehdella, mutta oh well. Onko niin väliä) tai ilahduttaa jotakuta joka ei välttämättä halua/viitsi hakea julkisesti apua.
Erityisen mielelläni laittaisin paketin työssäkäyvälle mutta pienipalkkaiselle yksinhuoltajalle/perheelle. Tämä ei ihan oikeasti ole trolli :D Faceen en jaksa laittaa mihinkään, koska olen huomannut siellä menevän aika rohmuamistaktiikalla. Maksaisin postikulut koska haluan lahjoittaa anonyymisti. Jos joku on kiinnostunut, laita hieman tietoa itsestäsi/tytöstäsi niin laitan s-postini johon voit laittaa osoitteen,
Tätä ei varmaan täällä ikinä tehdä ja ymmärrän jos porukkaa kummastuttaa, mutta uskon, että tämä voisi oikeasti ilahduttaa jotakuta. En kyllä usko, että tämä onnistuu koska kukaan ei varmaan halua laittaa tietojaan edes s-postilla. Kokeilenpa kuitenkin. :) Rikotaan avn bad karma!

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 10 min koiran kanssa pihalla, tulen sitten vilkaisemaan minkälainen meininki täällä. :) t. ap

Vierailija
22/80 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun tytöllä on noista vaan Amber Romance, ja se on ainoa. Meillä ei ole noita kovinkaan usein varaa ostaa, ovat sen verran kalliita.

Okei, minkä ikäinen tyttö sulla on? Onko tykännyt tuosta, että menisikö toinenkin puteli?

Tyttö on 13v. Hurahti näihin tuoksuihin viime kesänä kun kaveri toi omiaan näytille. Hänellä oli aiemmin toinenkin (taisi olla Love Spell?) mutta se vain katosi/varastettiin. Tykkäsi entisestä ja tykkää nykyisestä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän tyttö saa tosi harvoin mitään, isä on tytön ja minun pikkupalkalla eletään.

Minkä ikäinen tyttö? Luuletko, että tykkäisi victorias secretistä?

Ja kiitos positiivisille viesteille. Aina avta haukutaan, mutta itse sain täällä ihan OIKEASTI apua kun ero tuli. Itse olen vähävaraisesta perheestä, ja muistan miten hyvältä tuntui saada jotain "parempaa". Lahjat oli aina valtava ilo.

Kysyin äsken, kuulemma ei halua. Joku toinen saakoon tuoksut

Vierailija
24/80 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ap!!

Vierailija
25/80 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukavalta vaikutat kun tollasta teet :)

Vierailija
26/80 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oletko täällä?

Vierailija
27/80 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
28/80 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun tytöllä on noista vaan Amber Romance, ja se on ainoa. Meillä ei ole noita kovinkaan usein varaa ostaa, ovat sen verran kalliita.

Okei, minkä ikäinen tyttö sulla on? Onko tykännyt tuosta, että menisikö toinenkin puteli?

Tyttö on 13v. Hurahti näihin tuoksuihin viime kesänä kun kaveri toi omiaan näytille. Hänellä oli aiemmin toinenkin (taisi olla Love Spell?) mutta se vain katosi/varastettiin. Tykkäsi entisestä ja tykkää nykyisestä :)

Okei! Eli siis sori kun varmistan, onko teillä sellainen taloudellinen tilanne, ettei tyttö saa usein lahjoja vai ettette vaan henno kun on kuitenkin aika arvokkaita..? :) Kysyisitkö tytöltäsi jos on vielä hereillä, että tykkäisikö tuoksuista?

Tää menee muuten 15 min päästä kiinni ja en halua rekisteröityä niin tulen sitten huomenna katsomaan taas jos loppuu aika. :)

Vierailija
29/80 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän tyttö saa tosi harvoin mitään, isä on tytön ja minun pikkupalkalla eletään.

Minkä ikäinen tyttö? Luuletko, että tykkäisi victorias secretistä?

Ja kiitos positiivisille viesteille. Aina avta haukutaan, mutta itse sain täällä ihan OIKEASTI apua kun ero tuli. Itse olen vähävaraisesta perheestä, ja muistan miten hyvältä tuntui saada jotain "parempaa". Lahjat oli aina valtava ilo.

Kysyin äsken, kuulemma ei halua. Joku toinen saakoon tuoksut

Joo toi onkin hyvä, kysykää teidän tytöiltä, että tykkääkö just näistä. Makuja on kuitenkin niin monia.

Kiva kun oot rehellinen ja "vapautat" muille. :)

Vierailija
30/80 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kovasti niistä haaveillut, mutta kuntoutustuella ei ostella sellasia... Vanhemmat ei tue mitenkään taloudellisesti ja oon siis 19v tyttö ja asun yksin.

Mooi,

Sori kauheesti mut haluisin ehkä laittaa jollekkin nuoremmalle, kun oot mun ikänen niin tuntuis ehkä vähän jännältä tai silleen kun en anna ees kavereille noin kalliita lahjoja. Haluisin ehkä ilahduttaa vähän nuorempaa. Anteeks, toivottavasti et pahastu ja tsemppiä tulevaisuuteen!

Vierailija
31/80 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota seuraavaan joulupuu/jouluapua keräykseen, sitä kautta ainakin pitäisi mennä vähävaraiselle perheelle?

Vierailija
32/80 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei! Eli siis sori kun varmistan, onko teillä sellainen taloudellinen tilanne, ettei tyttö saa usein lahjoja vai ettette vaan henno kun on kuitenkin aika arvokkaita..? :) Kysyisitkö tytöltäsi jos on vielä hereillä, että tykkäisikö tuoksuista?

Tää menee muuten 15 min päästä kiinni ja en halua rekisteröityä niin tulen sitten huomenna katsomaan taas jos loppuu aika. :)

taloudellinen tilanne vaihtelee meillä aika paljon, että välillä ei jää kauheasti rahaa mihinkään ylimääräiseen. Tytölle maksetaan viikkorahaa, jotka saa käyttää miten tahtoo. Välillä pystytään sitten käyttämään enemmän rahaa kaikkeen kivaan. Tyttö tykkää käyttää tuoksuja ja useimmat miellyttävät minuakin. Tyttö on kipeä niin en tohdi enää herättää. Jos ketjua ei ole aamuun mennessä poistettu, niin jatketaanko keskustelua? Töihin menen vasta yhdeksäksi, joten aikaa minulla on.

Vierailija
33/80 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odota seuraavaan joulupuu/jouluapua keräykseen, sitä kautta ainakin pitäisi mennä vähävaraiselle perheelle?

Mietin just et ottaisinko johonkin jouluapua perheeseen mihin lahjoitin yhteyttä ja laittaisin heille, mutta toisaalta kun tiedän jokaisen perheen saaneen (siis mihin lahjoitin, kolme perhettä) hyvin apua ja laitoin omalle budjetille kalliit lahjat niin ois kiva ehkä laittaa johonkin uuteen. Ehkä sellaiseen perheeseen, jolla ei vältämättä tunnu oikealta hakea jouluavun kautta mutta jolla tarvetta olisi?

Ja sit oikeesti toi pakkaus on suht iso, mulla on niin pieni opiskelijakämppä ja vessa et toi oikeesti vie tilaa vaikkei sitä luulis :D Ku tein sen konmarin nii en haluu pitää yhtää ylimääräst tavaraa, saati vaan säilyttää tota vuotta kun voisin nyt laittaa jonnekkin. Ja on vielä joulupaperia jäljellä. :)

Vierailija
34/80 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

taloudellinen tilanne vaihtelee meillä aika paljon, että välillä ei jää kauheasti rahaa mihinkään ylimääräiseen. Tytölle maksetaan viikkorahaa, jotka saa käyttää miten tahtoo. Välillä pystytään sitten käyttämään enemmän rahaa kaikkeen kivaan. Tyttö tykkää käyttää tuoksuja ja useimmat miellyttävät minuakin. Tyttö on kipeä niin en tohdi enää herättää. Jos ketjua ei ole aamuun mennessä poistettu, niin jatketaanko keskustelua? Töihin menen vasta yhdeksäksi, joten aikaa minulla on.

Okei, onks tää jotenkin sääntöjen vastainen vai miks poistettais? :o Ja joo kysy ihmeessä niin ettei mee väärän tuoksusia ja jatketaan huomenna! En tiedä vielä miten kerkeän tänne edes hetkeksi mutta huomisen aikana varmasti.

Vierailija
35/80 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä alkaa olla jo aika kyseenalaista sirkusta. Udellaan taloustilannetta yms. Hyvän maun rajat on ylitetty...

Vierailija
36/80 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä alkaa olla jo aika kyseenalaista sirkusta. Udellaan taloustilannetta yms. Hyvän maun rajat on ylitetty...

Okei.. Oon pahoillani? En kyllä mitään yksityiskohtaista selkoa halua, vaan ihan ois kiva tietää, että menisi vähävaraiseen perheeseen kun muilla lapsilla ei varmaan oo niin kova tarve tälläselle.

Myöskin jos mun viestit kokee loukkaavaksi niin niihin ei oo minkään valtakunnan pakko vastata. 

Vierailija
37/80 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle. Tyttö heräsi äsken juomaan lasin vettä ja selitin tilanteen hänelle. Sanoi että paras kaveri on luvannut tuoda kaksi hänen lempituoksuaan tulisisiksi ulkomailta, joten ei tarvitse näitä. Sanoi, että joku huonompiosainen ansaitsee tuoksut. Sanoi myös että oli kokeillut VS-voidetta kaverin luona ja oli huomannut että voide polttelee vähän (johtuu varmaan hajusteista). Eli jos tyttö ei muuta mieltään, niin emme tarvitse pakettia.

Ap:lla on hyvä sydän ja toivon, että saat antaa tuoksut jollekulle tytölle lahjaksi. ☺️ Kiitos kuitenkin, että jaksoit vastailla!

Vierailija
38/80 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et välttämättä löydä"riittävän" vähävaraista perhettä, joka täyttää nämä vaatimukset..

Vierailija
39/80 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä elellään kelan rahoilla, olen työkyvytön tällä hetkellä ja tyttärelle en oo ikävä kyllä päässyt ostamaan mitään ylimääräistä.. Oli joskus kesällä saanut lahjaksi yhden tuoksun ja tykännyt kovasti, taitaa olla aika lopussa jo. Piristäisi siis varmasti, kun saisi paketillisen uusia :)

Vierailija
40/80 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, tiedän erään nuoren tytön joka todella ansaitsisi nämä. Voisinko kertoa lisää sähköpostilla? En haluaisi täällä kertoa perheen tilanteesta liian tunnistettavasti. :)