Ihana mies, mutta tehnyt yhden ison virheen
Minulla on maailman ihanin ja herttaisin mies, juuri sellainen mistä olen aina haaveillut. Olemme olleet muutaman vuoden yhdessä ja toivottavasti loppuikäni. Mutta ongelma on se, etten vieläkään pysty suhtautumaan täysin neutraalisti hänen ainoaan mutta isoon vikaansa; edellisestä, onnettomasta suhteesta suhteesta jäänyt Riippakivi eli lapsi. Olen yrittänyt ajan kanssa jotenkin olla sujut asian kanssa mutta huomaan edelleen inhoavani tuota koko lasta. Itselläni kaksi samanikäistä jotka luoja sentään tulevat hyvin toimeen tuon ylimääräisen kanssa.
Miten te muut olette oppineet sietämään puolisojenne lapsia?
En koskaan, mitenkään ole ilmaissut tuolle lapselle itselleen mitä oikeasti tunnen häntä kohtaan.
Pystyykö joku oikeasti rakastamaan toisen lasta joka muistuttaa menneestä ja aiheuttaa ongelmia jotka hänen äitinsä aiheuttaa?
Kommentit (24)
Vaikutat hyvin kylmäkiskoiselta ja sydämestäsi ahtaalta ihmiseltä. Olen itse eronnut ja minulla on yksi lapsi. Etsin uutta kumppania ja oikein toivon löytäväni miehen, jolla on lapsia edellisestä suhteesta!
Olet järkyttävä, sadun ilkeä äitipuoli! Itselläni riittää kyllä rakkautta vieraammillekin lapsille ja nuorille.
Jaa-a, tosi törkeästi sanottu että miehen lapsi on riippakivi ja että omasi sentään tulevat toimeen tuon ylimääräisen kanssa. Miten voi kokea, että toisen lapsi on "tuo ylimääräinen" ja ne omat kuuluu perheeseen. Toivon, että puolisosi ei tunne lapsiasi kohtaan samalla tavalla.
Ehkä ei toisen lapsiin välttämättä aina rakastu samalla tavalla kuin omiin biologisiin lapsiin uusperhekuviossa, mutta uskon että kiintyy syvästi. Jos ei ollenkaan kykene kiintymään, niin minusta suhteellanne ei ole tulevaisuutta. Katkeroidut vain ja parempi jo ajoissa lähteä eri teille.
Kyllä moni nainen pystyy rakastamaan myös toisten lapsia. Sinä et vain ole sellainen. Lämminsydäminen ja itse riittävästi rakkautta saanut pystyy. Jos olisin mies, en muunlaista naista edes katselisi, mutta kaikki eivät niin ihanaa naista itselleen löydä ja täytyy tyytyä vähän kylmempään yksilöön.