Luotatteko ihmisiin? Kuinka monta ihmistä sinun elämässäsi on joihin voit sanoa luottavasi täysin?
Itse en luota kuin itseeni täysin, vanhempiin luotan myös. Keneenkään muuhun en luota, enkä tule koskaan luottamaan.
Kommentit (34)
En kyllä luota edes vanhempiini sillä kertoneet aikoinaan kaikki ongelmani vähän sinne sun tänne. Enkä edes aina voi itseeni luottaa. Niin se taitaa olla, ettei ihmismieleen ole luottaminen.
Äitiin ja isään 100%. Puolisoon n.98%.
Yksi eli oma aikuinen tytär. Mieheen en voi loppuun asti luottaa enkä toiseen lapseen todellakaan. Vanhemmat aina kertoneet kaikki asiani eteenpäin.
Melkein kaikkiin. Vain muutama on osoittautunut epäluotettavaksi siinä määrin että en esimerkiksi lainaa rahaa enää.
Itseeni. Mieheeni. Bestikseeni (mies sekin).
Äiti ei koskaan luottamustani ansainnut. Isä on liian sairas. Veli nyt vaan on epäluotettava :)
Vanhempiini ja siskooni. Vaimoon tietyn varauksin.
En luota keneenkään. Luotin aiemmin mummiini, mutta en enää useampien tekojen jälkeen. Luotin sisareeni, mutta huomasin olevani väärässä. Ikävä kyllä.
En luota keneenkään, enkä myöskään enkä varsinkaan itseeni. Niin monta kertaa olen tehnyt erilaisia päätöksiä jotka olen sitten rikkonut, että itseeni en tod. luota.
Mieheeni. Kaikki muut ovat pettäneet luottamukseni, ml. vanhemmat.
Mä luotan tyttäreeni. Poikiini ja mieheeni en luota enkä oikeastaan kehenkään muuhunkaan tytärtäni lukuunottamatta. Työelämässä en luota keneenkään edes vähäisessä määrin, toisinaan on esitettävä luottavansa mutta se on bluffia.
Äitiini ja mieheeni. Lapseeni mutta tuo on vielä alaikäinen eli en laske samalla tavalla mukaan.
Isäni ei ole kuvioissa ja veljeni on kyllä mukava mutta luottaisinko todella pahan paikan tullen. No en. Kyllä hänellä menee oma perhe pahassa paikassa kuitenkin etusijalle kuten pitääkin.
Itseeni ja mieheeni. Perhe ollut aina tasoa: puhuu toista ja tekee toista. Ja olen lapsesta saakka ollut ulkopuolinen. Kavereita ei voi edes laskea mukaan.
Kaikki ovat pettäneet luottamukseni, vaatisi uskontoon verrattavaa luottamusta luottaa kehenkään minun kokeman mukaan.
Isääni ja puolisooni luotan 100% :)