miksette muka "jaksa"?
Kaikki on niin raskasta, varsinkin ne huimat 8 tunnin työpäivät jonka jälkeen ollaan niiiin loppu ettei jakseta ees persettä sohvalta nostaa. Itse teen minimissään 9 h päiviä, ja siitä vielä koulunpenkille SUORAAN istumaan 5 tunniksi. Viikonloppusin vuorot ovat 12h-24h että silloin vaan nukun. Energiaa riittää vallan hyvin ja olen erittäin onnellinen:)
Kommentit (47)
Raskaus vie voimat. Kun olet siivonnut toisten niin paskaisia asuntoja, että oksennat 2-3*krt päivässä sen takia ja siivoat n 10h, voin kertoa että sohva on mun paraskaveri iltaisin!! Vaikka siinä istuessa pelaankin lasten kanssa.
Olet todellakin energiaa täynnä! Onneksi olkoon!
Minusta on hienoa kuulla sinunlaisista henkilöistä. Te pidätte Suomea pystyssä.
Kaikkea hyvää sinulle elämään ja energiaa koko loppuelämän ajaksi.
Älä jaksa, tuo kaljaa ja lopeta leuhkiminen.
Mitä koulua käyt? Ja missä olet töissä.? Myönnän kyllä olevani usein täiden jälkeen aika väsynyt, ja kotitöiden jälkeen, plus muiden asioiden hoidon jälkeen ei kovin jaksa opiskella. Opiskelen vain saksaa.
En jaksa koska pöllit sen minun energia-annoksen ja yritän pärjätä näillä rippeillä mitä astian reunoille jäi. Muutenkin tunnun olevan jostain jämäpaloista kasattu...
Täiden. Hihi!
Ap, hienoa, että jaksat. Ymmärrätkö, että on eri-ikäisiä ihmisiä, joista osa on (vakavasti) sairaita, nukkuu huonosti, valvoo lasten kanssa tms. Ymmärrän kyllä, ettet ymmärrä.
Suoraan sanottuna ison osan ruokavalio on niin TÄYTTÄ PASKAA että jo 8h istumatyön tekeminen pistää väsyttämään. Tähän kun vielä yhdistetään olematon kunto, niin eihän sitä silloin jaksa yhtään mitään.
Montako vuotta olet ap jaksanut ja montako on edessä?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on niin raskasta, varsinkin ne huimat 8 tunnin työpäivät jonka jälkeen ollaan niiiin loppu ettei jakseta ees persettä sohvalta nostaa. Itse teen minimissään 9 h päiviä, ja siitä vielä koulunpenkille SUORAAN istumaan 5 tunniksi. Viikonloppusin vuorot ovat 12h-24h että silloin vaan nukun. Energiaa riittää vallan hyvin ja olen erittäin onnellinen:)
Sama täällä. Painan hoitoalan hommia 100/vko. Olen henkilökohtainen avustaja, jota ammattia usein vihataan (asiakkaita). Meillä tosin menee hyvin
Ennen tein vain niitä kahdeksantunnin hommia, mutta nyt on tullut tehtyä tätä jo yli kymmenen vuotta. Kesälomaa viimeksi v. 2007.
Kyllä sitä jaksaa ja talous on kunnossa.
Jengillä on vaan rihmastoja kehossaan, hiivaa, sieniä(josta ajanmittaan mahdollistuu kaikenlaista syöpää). Eikä he halua ottaa selvää miten olo kohenisi. Aina haluavat vain syödä samaa totuttua ruokaa joka sitten edesauttaa kroonista väsymystä. Ei suurin osa kansasta jaksa vaikka kuinka sitä kahvia lipittää. Ei sellainen elämä ole kovin lähellä heidän oikeaa potentiaaliaan. Onneksi sinulla on joko niin hyvät geenit tai sitten piriresepti tai sitten oikeanlaiset elämäntavat terveellisine ruokavalioineen ja liikuntoineen, että jaksat!
Antaisin mitä vaan että minulla olisi samalla lailla energiaa. En tiedä mikä on syy ettei ole. Välillä on ja silloin jaksan pitkiäkin päiviä. Syön terveellisesti, kasviksia ja proteiinia ja otan d-vitamiinia. Lisäksi liikun noin kolme kertaa viikossa. Työni on kivaa ja motivoivaa eikä perhe- ja ystävyyssuhteissakaan mitään vikaa. Varmaan olen vain epäkelpo yksilö, ainakin tähän yhteiskuntaan kun vaan pitäisi jaksaa ja jaksaa. Elämä on selviämistä, onneksi pirteinä kausina on kivaa.
Kaikki ihmiset ei ole samanlaisia, toisilla on enemmän energiaa kuin toisilla. Itse teen 5-tuntista työpäivää kun enempää en jaksa. Lääkäri-kaverini tekee töitä 3 päivää viikossa koska ei jaksa enempää. Miksi ei jakseta? En tiedä... kai mun terveydessä on jotain vikaa kun saan kaikki mahdolliset flunssat, huono vastustuskyky enkä tiedä miksi, koska elintavat ja ruokavalio on kunnossa. Ei ole lääkärissäkään selvinnyt mun väsymyksen syy. Onnea sulle ap että jaksa!
Vierailija kirjoitti:
Raskaus vie voimat. Kun olet siivonnut toisten niin paskaisia asuntoja, että oksennat 2-3*krt päivässä sen takia ja siivoat n 10h, voin kertoa että sohva on mun paraskaveri iltaisin!! Vaikka siinä istuessa pelaankin lasten kanssa.
Naisena ja useamman kerran raskaana olleena täytyy muistuttaa et raskaus ei ole sairaus. Aina joku vetää sen raskauskortin esiin, kyllä muuten mut...Sinäkin olet 100 varmasti ihan yhtä laiska ja sairas olit sitten raskaana tai et.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena ja useamman kerran raskaana olleena täytyy muistuttaa et raskaus ei ole sairaus. Aina joku vetää sen raskauskortin esiin, kyllä muuten mut...Sinäkin olet 100 varmasti ihan yhtä laiska ja sairas olit sitten raskaana tai et.
Ahaa, että oikein laiska! Teen 10h päiviä, illat kotona lasten kanssa/ siivoten, viikonloput siivoankin kotona. Joka päivä teen ruuan jne. Mutta voihan mua laiskaksi kutsua jos sille tuntuu!
Vierailija kirjoitti:
Suoraan sanottuna ison osan ruokavalio on niin TÄYTTÄ PASKAA että jo 8h istumatyön tekeminen pistää väsyttämään. Tähän kun vielä yhdistetään olematon kunto, niin eihän sitä silloin jaksa yhtään mitään.
Kiva jos sinä saat palkkaa istumisesta, mutta minä jouduin käyttämään myös aivojani. Tosin kyllä teen mielummin työni seisten, sillä se rasittaa vähemmän. Siosittelen sinullekin sähköpäytää!
Mul on kultapaperia tuolla pöydällä nii kerroppa osottees nii laitan mitalin tulemaan