Nauroin miehen kurttuiselle penikselle - mies suuttui
Maattiin sängyssä alasti seksin jälkeen ja katseeni osui mieheni penikseen. Se näytti niin koomiselta, kuin kurttuinen katkarapu. Nauroin ääneen ja mies pahoitti mielensä 😬
Kommentit (69)
Miksi loukkaantua siitä, että se näyttää levossa katkikselta? Eihän sen tarvitse silloin miltään näyttääkään, on lähinnä suloinen. Vai eikö ap muista kehua penistä silloin kun se on juhlakunnossa? Tasapaino on tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi loukkaantua siitä, että se näyttää levossa katkikselta? Eihän sen tarvitse silloin miltään näyttääkään, on lähinnä suloinen. Vai eikö ap muista kehua penistä silloin kun se on juhlakunnossa? Tasapaino on tärkeää.
No tuo on sama kuin sanoisi että miksi loukkaantua siitä jos nauraa naiselle, jolla ei ole meikit ja parhaat päällä?
Miehen ja naisen kokemusmaailma on tässä erilainen. Suurimman osan ajasta miehen penis ei ole jäykkänä ja se on sen normaali olotila. Mies tykkää omasta peniksestään myös pehmeänä ja monen miehen mielestä roikkuva penis on jopa kiinnostavampi.
Kehua voi silloinkin kun ihminen ei olemuksellaan edusta työteliäisyyttä ja hyödyllisyyttä. Naisten seksuaalisuudessa kyllä korostuu tämä miehen näkeminen työkaluna ja jollakin tavalla siihen kai tämä nauraminenkin perustuu; ei ymmärretä miksi joku miehen osa ei palvele naista juuri sillä hetkellä, ikään kuin koko miehen ruumis olisi olemassa vain naisen palvelemiseksi.
En mä ainakaan tuommoisesta osaisi suuttua. Kaikki muu paitsi sukupuolitaudit on miehen alapäässä normaalitilanne. m26
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tosikkoja täällä pyörii :D meillä on varmaan sit vaan miehen kanssa häiriintyny suhde kun voin ihan huoletta nauraa mieheni penikselle ja ilkkua sen kokoa levossa. Ei mies siitä ole koskaan suuttunut ja kommentoi kyllä itsekin rumia nännejäni ;D
Kuulostaapa toosi kivalta. Erotkaa.
Ei kun pysykää yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
En mä ainakaan tuommoisesta osaisi suuttua. Kaikki muu paitsi sukupuolitaudit on miehen alapäässä normaalitilanne. m26
Minä osaisin ainakin pettyä. Voisi sitä vielä harrrastaa seksiä, mutta ei tuommoinen nainen suhteeseen kelpaa.
Tällä palstalla on suomen vittumaisimmat ja ilkeimmät naiset.