Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi palautti joululahjan

Vierailija
12.01.2016 |

Loukkaantuisitko?

Minä loukkaannuin ja mies on vihainen minulle. Puollustaa äitiään, että kyllä voi lahjan palauttaa, jos ei voi käyttää sitä. Ei saa loukkaantua.
Muutenkin joka kerta, kun on tilanne jossa vastakkain on äitinsä ja minä, hän puollustaa äitinsä mielipiteitä, sanomisia ja tekemisiä. En saa kuulema välittää niistä, enkä ottaa tosissaan, mutta ymmärtää täytyy.
Tuntuu, että tämä on kilpailu, jonka häviän ja anoppi voittaa.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin ukilleni (82 v) Reinot joulukahjaksi. Kysyin äidiltä ukin kengänkokoa ja äiti sanoi ettei muista ja käski ostamaan isot. No minä ostin kokoa 45. Jouluna kävi ilmi, että kengät oli ihan suuret ja ukin kengännumero in 42. Meinasi kaatua uusilla tossuillaan. Minulla oli kaupan kuitti tallella ja vaihdoin tossut sopiviin.

Ihan vaan ap:lle vinkiksi, että näinkin voi asiat hoitaa. ;)

Vierailija
42/45 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ostin ukilleni (82 v) Reinot joulukahjaksi. Kysyin äidiltä ukin kengänkokoa ja äiti sanoi ettei muista ja käski ostamaan isot. No minä ostin kokoa 45. Jouluna kävi ilmi, että kengät oli ihan suuret ja ukin kengännumero in 42. Meinasi kaatua uusilla tossuillaan. Minulla oli kaupan kuitti tallella ja vaihdoin tossut sopiviin.

Ihan vaan ap:lle vinkiksi, että näinkin voi asiat hoitaa. ;)

Siis joululahjaksi, 41

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä sitten kilpaile! Elä sinä aivan omaa elämääsi äläkä vertaa aina kaikkea miehesi äitiin.

Älä unohda tätä nöyryytystä ja pidä mielessäsi, että se jäi viimeiseksi lahjaksi, jonka anopillesi annoit. Lahjokoon mies itse äitiään.

Juuri näin. Älä enää anna sille anopille lahjoja.

Vierailija
44/45 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai minä kilpailen?Niinpä tietysti......

Anoppi pyytelee miestäni lääkärireissuille mukaan ja kertoilee terveisiä lääkäriltä.

Mä saan lääkärireissut tehdä yksin, koska mies on joko äitinsä kanssa lääkärissä tai töissä kiirettä.

Miksi miehesi pitäisi tulla kanssasi lääkäriin?

Varmaan siksi että aloittaja valitettavasti vaikuttaa väkisinkin hiukan yksinkertaiselta ja/tai naiivilta...

Vierailija
45/45 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppi osti suklaata. En syö suklaata. En ole syönyt moneen vuoteen. Palautanko?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä