Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KÄMPPIKSEN POIKAYSTÄVÄ RAVAA KOKO AJAN KYLÄSSÄ!!

Vierailija
11.01.2016 |

Menee hermot. Kyseessä solukaksio, joka on mielestäni vielä intiimimpi kuin joku useamman hengen solu (siellä olisi jatkuvasti useampia ihmisiä ja hommaan tottuisi - nyt ollaan vain kolmisteen pienessä kämpässä). Poikaystävä tulee siis melkein JOKA PÄIVÄ vähintään käymään täällä. Monta kertaa viikossa yötä. En edes ymmärrä, miksi eivät voisi roikkua 50% ajasta sen pojan kämpällä?? Tai sitten hän on joku mammanpoika, joka asuu vielä vamhemmillaan... miksi nuo aikuiset, parikymppiset ihmiset eivät vain muuta yhteen?? Asuvat samalla paikkakunnallakin!

Eivät he sinänsä häiritse tai metelöi tai mitään. Lukkiutuvat vain aina huoneeseensa. Tulis nyt joskus edes ulos ja jutteleen. Mutta ihan naurettavaa, että poika aina ilmestyy illansuussa salamuhkäisesti eikä kämppis ole koskaan, kertaakaan ilmoittanut tai kysynyt lupaa seuralaisensa majoittumisesta. Minua ei edes haittaisi, jos kyseessä olisi naisvieras. Mutta ventovieras jätkä, joka murustelee keittiön, käyttää mun käsipyyhkeitä ja wcpaperia, ja jättää istuimenkannen ylös... olen asunut miehen kanssa ennenkin ja se kiitos riittää! Ja kyllä, aion muuttaa yksiöön lähitulevaisuudessa, mutta se ei ole vielä mahdollista. Tyydyn siis toistaiseksi vain valittamiseen.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säilytä vessapaperisi ja pyyhkeesi omassa huoneessasi.

Vierailija
42/48 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on hyvä muistutus siitä, miksen ikinä suostuisi muuttamaan soluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin asuin "laittomasti" mieheni solussa vuosia sitten.Tosin kämppis oli erittäin tyytyväinen kun maksoin hänelle 50-100e/kk "vaivasta". Oli köyhä opiskelija. Lisäksi siivosin. Kun lähdin pois niin kysyi,koska tulen takaisin:D

Vierailija
44/48 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäväni oli ainut syy siihen, miksi en menettänyt järkeäni saastaisessa mölyapinasolussa asuessani. Kävin lähes aina suihkussa omassa solussani, mutta usein, joskus melkein joka ilta, hipsin poikaystäväni soluun nukkumaan, sillä siellä oli sentään rauhallista vaikka poikasolu olikin. En useinkaan hengaillut yhteisessä tilassa ja olin muutenkin hiljainen. Uskon kyllä, että olemassaoloni saattoi ahdistaa poikaystäväni kämppistä tästä huolimatta. Onneksi saimme hankittua yhteisen asunnon muutamassa kuukaudessa, vaikka kahdelle opiskelijalle se ei aluksi ollutkaan helppo tehtävä, sillä opiskelijasäätiön halpoja perheasuntoja ei riittänyt kaikille. Tämä siis tapahtui vuosi sitten. Olen todella pahoillani poikaystäväni kämppiksen puolesta, terveisiä Tampereelle!

Vierailija
45/48 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme nipotusta. Itse aikanani asuin kahden hengen solussa. Meillä oli molemmilla omat huoneet ja yhteistä tilaa oli keittiö, vessa ja eteinen. Molemmilla kävi vieraita, vaikka ihan päivittäin ja toisinaan myös yövieraita. Ei häirinnyt kumpaakaan. Kyllä kimppakämpässäkin täytyy olla oikeus kutsua vieraita kylään. Mun poikaystävä taisi olla 2 yötä viikossa ja kämppiksellä samaten. Muitakin yövieraita kävi. Vieraiden kanssa vietettiin aikaa pääsääntöisesti siellä omassa huoneessa. Kämppiksen kanssa vietettiib harvoin aikaa yhdessä, mutta sitten kun muutettiin omiin kämppiin, meistä tuli tosi läheiset ystävät.

Vierailija
46/48 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et kestä että kämppikselläsi on elämää, elä muuta kimppakämppään. Tämä on valitettavasti ns. viidakon laki. If you can't stand the heat, stay out of the kitchen! Ja miehellä on oikeus olla siellä juuri niin kuin haluaa, hän voi olla vaikka introvertti. Uskomatonta itsekeskeistä valitusta ap:ltä.

Vierailija
47/48 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis valitat siitä, että poikaystävän läsnäolo häiritsee ja sitten valitat siitäkin, että hän yrittää kunnioittaa myös sinua välttelemällä yhteistiloja? Uskomatonta. Eikö sulla käy vieraita?

Vierailija
48/48 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oma parisuhdetilanne on se, että halutaan asua yhdessä, niin sitten hankitaan oma yhteinen asunto. Poika/tyttöystävää ei majoiteta kimppakämppään. Yksinkertaista. Kyläily on asia erikseen. Kyse ei ole siitä, että häiritseekö meteli ym. vaan siitä, että asunnossa ei saa asua ylimääräisiä. Jos ulkopuolinen hengaa asunnossa suurimman osan viikkoa, se menee asumisen puolelle, ei kyläilyn. Puhukaa ja sopikaa yhdessä säännöt.