Kerro joku piirre itsestäsi mistä et pidä?
Kommentit (35)
Suttaan aina vaatteeni keittiössä, minulta puuttuu kunnianhimo työn suhteen, ajattelen asioita liian pikkutarkasti.
Laiskuus ja saamattomuus minullakin. Myös epävarmuus ja epäonnistumisten pelkääminen.
Laiskuus, saamattomuus, lyhyt pinna ja hidas sytytys. Mutta rakastan itseäni valtavasti hyvien luonteenpiirteideni takia.
En osaa olla luonnollinen uusien ihmisten edessä. Onnistuu kyllä työssä, muttei vapaa-ajalla. En ystävysty kovin helposti.
Ahdistun uusista tilanteista ja ihmisistä (taas, pääsin tästä jo aikoinaan!)
Läheisten kanssa olen liian äkkipikainen, harmittaa joskus ihan todella. Pitää yrittää enemmän!
Vielä laiskakin olen.
Olen kärsimätön ja katselen ylemmyydentuntoisesti kaikessa hiljaisuudessa hitaita (ja tyhmiä) ihmisiä. Tätä en tietenkään sanoisi koskaan ääneen kenellekään. Työssäni kykenen pitämään kärsimättömyyteni lähes sataprosenttisesti aisoissa, mutta temperamentiltaan hitaampi mieheni saa kuulla usein ominaisuudestaan. HUOH!
Ulkonäössäni huono iho ja aknearvet. On pilannut elämääni ja paljon. Luonteeltani olen myös liian outo monelle, mielelläni joskus olisin ihan tavis! Persikkaiholla kiitos.
Takertuvaisuus. Vaadin paljon huomiota ja sen takia varmaan olenkin sinkku :(
Voin olla joskus niin kateellinen, että päässä kihisee.
Otan ihmisten tekemisistä, tekemättä jättämisistä, sanomisista ja sanomatta jättämisistä aivan liikaa ja liian helposti itseeni. Yritän opetella tästä pois, mutta vaikeaa kyllä, kun aina se itku meinaa edelleen tulla kun joku tekee/sanoo tai ei sano/ei tee jotain
Ihastun liian helposti :(