Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko sinulle kiusallinen olo, jos katsot peiliin kun joku seisoo vieressäsi?

Vierailija
11.01.2016 |

Minulle tulee jotenkin narsistinen olo. Välttelen katsomasta peiliin muiden nähden.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vinkki tilanteeseen. Katsot itseäsi peilistä ja joku seisoo lähietäisyydellä. Kääntele päätäsi hiukan, katsele itseäsi tarkasti ja totea  ääneen melkein kuin vain itsellesi: "on se vain sanottava, että ihminen on nuorena kaunis". Tätä voit yrittää vaikkapa hississä, jossa on vain sinulle tuntemattomia ihmisiä.

Vierailija
2/5 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee siitä  kiusallinen olo, vaikkei kukaan vieressä seisoiskaan.

Vierailija
4/5 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee. Miksiköhän? Tulee sellainen olo että 'peilailen', kuten teenkin, mutta että jotenkin ihailisin itseäni? Vaikka en todellakaan sellaista ajattele, lähinnä tarkistaisin, että olen suht siedettävän näköinen. :D En 'kehtaa' esim. yleisissä vessoissa korjailla meikkiä peilin edessä, jos muita on vieressä.

Vierailija
5/5 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee. En pidä sellaisesta tilanteesta, se on ahdistavaa. Voi johtua kokemuksistani... Eniten INHOAN sitä jos joku tulee yllättäen selkäni taa tai jää oleilemaan siihen ja tunnen ja tiedän hänen kiinnittäneen huomionsa minuun. Johtuu todellakin kokemastani, kaukaisesta menneestä. Välitön puolustautimisreaktio puskee kaiken asian käsittelynkin jälkeen pintaan todennäköisesti aina. Kaikki jotka tuntevat minut hyvin, tietävät ettei tarvitse tulla tekemään minulle niin. Ikinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi