Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä aikuisesta, joka askartelee?

Vierailija
22.11.2017 |

Jouluaskarteluja aikuisille, en voi mitenkään ymmärtää. Etenkin kun ohjeissa neuvotaan tekemään asioita, jotka näkee jo suoraan siitä valmiista tuloksesta. Idioottien hommaa minusta. Miten ketään voi kiinnostaa askarteleminen?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi olisi niin hirveää olla päiväkodin täti. Askartelua lasten kanssa.

Vierailija
2/26 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla hyvinkin rentouttavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä leikin leegoilla, nyt voin ostaa kalliita sarjoja, jotka jäi lapsena saamatta. M50

Vierailija
4/26 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et vaan osaa, siksi mollaat. Olen sitä mieltä että sinä olet tyhmä.

ps. en itse askartele mutten sen perusteella väitä että se olis turhaa ja tarpeetonta.

Vierailija
5/26 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa harrastus, josta saa itselleen iloa ja virikkeitä, on ihmiselle hyväksi. Jotkut tykkää jouluaskartelusta, toiset taas liikunnasta. Meitä on moneksi.

Vierailija
6/26 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sitä huonompiakin harrastuksia. Itse teen havupalloja ja kransseja sukulaisille joululahjaksi.

Vierailija
7/26 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen  saanut kiitosta itse askartelemistani joulukorteista. Toiset arvostaa käsitöitä ja itsetehtyä.

Ja sitä, että osaa tehdä käsillään jotain.

Vierailija
8/26 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti 68v askartelee!

Tekee kaikki joulukortit joka vuosi, tekee koruja ja huovuttaa tonttuja yms. Kuumaliimapuikot viuhuu kun äiti pääsee vauhtiin, ihana harrastus johon lapsenlapset joskus hyppää mukaan :)

Vierailija
9/26 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akastelu on harrastus ja ajanviete siinä missä muutkin.

Tunnen monia askartelevia aikuisia. Joskus askrtelen itsekin.

N42

Vierailija
10/26 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä et vaan osaa, siksi mollaat. Olen sitä mieltä että sinä olet tyhmä.

ps. en itse askartele mutten sen perusteella väitä että se olis turhaa ja tarpeetonta.

''

Miten kukaan ei osaisi askarrella? Osaahan sen jo katsomalla lopputulosta.

Vierailija
11/26 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti 68v askartelee!

Tekee kaikki joulukortit joka vuosi, tekee koruja ja huovuttaa tonttuja yms. Kuumaliimapuikot viuhuu kun äiti pääsee vauhtiin, ihana harrastus johon lapsenlapset joskus hyppää mukaan :)

Miten jollain voi olla aikaa ja kiinnostusta tuollaiseen?

Vierailija
12/26 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon kova askartelemaan, kuumaliima kovassa käytössä. Mut en katso mitään valmiita malleja, nehän tappavat luovuuden. Nyt on menossa tonttujen teko, rentouttavaa puuhaa..

Vierailija
13/26 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä askartelu on terveempi harrastus kuin viinan juonti tai vieraissa käyminen.

Vierailija
14/26 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti 68v askartelee!

Miten jollain voi olla aikaa ja kiinnostusta tuollaiseen?

Mitenniin aikaa ja kiinnostusta? Sulla on omat kiinnostuksen kohteet jota toiset miettii ihan ihmeissään joten älä kitise. Kyllä munkin äiti askartelee vaikka mitä, sohvatkin päällystää itse. En ole tuo edellinen muuten ;-)

Vierailija
15/26 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian harmaa ja väritön.

Vierailija
16/26 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Askartelu on hyvä harrastus ja hyvä niille jotka osaa. Mutta sitte se että retuutetaan niitä työpaikalle ja muitten pitäisi niitä ostaa on ihan persiistä! En osta!

Vierailija
17/26 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aikuinen ihminen ei saisi tehdä "lasten juttuja"? Minua suorastaan v*tuttaa aikuiset ihmiset joiden mielestä aikuisen pitäisi tehdä vain "aikuisten juttuja". Nämä ihmiset ovat aina tylsiä ja ärtyneitä. Tietenkin joku raja tässäkin on, eli ei aikuiselta ihmiseltä voi hyväksyä ihan mitä tahansa.

Vierailija
18/26 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailen kaikkia luovia ihmisiä, joten myös askartelevat aikuiset saavat ihailuni.

Vierailija
19/26 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä leikin leegoilla, nyt voin ostaa kalliita sarjoja, jotka jäi lapsena saamatta. M50

Sama. Eikä pikkuveljen kanssa tule enää tappelua. 

Itse asiassa ostin niille Lego Bonsaipuun tuparilahjaksi, kun muuttivat tyttöystävänsä kanssa yhteen :D

t: n36

ps. legojen lisäksi askartelen, piirrän, maalaan, huovutan, ja rakennan palapelejä

Vierailija
20/26 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olet erilaisuuden hyväksynnästä? Pitääkö kaikkien olla samanlaisia ja harrastaa samoja asioita, puhua samoin sanoin, tehdä kaikki asiat samoin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän