Mitä mieltä aikuisesta, joka askartelee?
Jouluaskarteluja aikuisille, en voi mitenkään ymmärtää. Etenkin kun ohjeissa neuvotaan tekemään asioita, jotka näkee jo suoraan siitä valmiista tuloksesta. Idioottien hommaa minusta. Miten ketään voi kiinnostaa askarteleminen?
Kommentit (26)
Se voi olla hyvinkin rentouttavaa.
Mä leikin leegoilla, nyt voin ostaa kalliita sarjoja, jotka jäi lapsena saamatta. M50
Sä et vaan osaa, siksi mollaat. Olen sitä mieltä että sinä olet tyhmä.
ps. en itse askartele mutten sen perusteella väitä että se olis turhaa ja tarpeetonta.
Mikä tahansa harrastus, josta saa itselleen iloa ja virikkeitä, on ihmiselle hyväksi. Jotkut tykkää jouluaskartelusta, toiset taas liikunnasta. Meitä on moneksi.
On sitä huonompiakin harrastuksia. Itse teen havupalloja ja kransseja sukulaisille joululahjaksi.
Mä olen saanut kiitosta itse askartelemistani joulukorteista. Toiset arvostaa käsitöitä ja itsetehtyä.
Ja sitä, että osaa tehdä käsillään jotain.
Mun äiti 68v askartelee!
Tekee kaikki joulukortit joka vuosi, tekee koruja ja huovuttaa tonttuja yms. Kuumaliimapuikot viuhuu kun äiti pääsee vauhtiin, ihana harrastus johon lapsenlapset joskus hyppää mukaan :)
Akastelu on harrastus ja ajanviete siinä missä muutkin.
Tunnen monia askartelevia aikuisia. Joskus askrtelen itsekin.
N42
Vierailija kirjoitti:
Sä et vaan osaa, siksi mollaat. Olen sitä mieltä että sinä olet tyhmä.
ps. en itse askartele mutten sen perusteella väitä että se olis turhaa ja tarpeetonta.
''
Miten kukaan ei osaisi askarrella? Osaahan sen jo katsomalla lopputulosta.
Vierailija kirjoitti:
Mun äiti 68v askartelee!
Tekee kaikki joulukortit joka vuosi, tekee koruja ja huovuttaa tonttuja yms. Kuumaliimapuikot viuhuu kun äiti pääsee vauhtiin, ihana harrastus johon lapsenlapset joskus hyppää mukaan :)
Miten jollain voi olla aikaa ja kiinnostusta tuollaiseen?
Minä oon kova askartelemaan, kuumaliima kovassa käytössä. Mut en katso mitään valmiita malleja, nehän tappavat luovuuden. Nyt on menossa tonttujen teko, rentouttavaa puuhaa..
Kyllä askartelu on terveempi harrastus kuin viinan juonti tai vieraissa käyminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun äiti 68v askartelee!
Miten jollain voi olla aikaa ja kiinnostusta tuollaiseen?
Mitenniin aikaa ja kiinnostusta? Sulla on omat kiinnostuksen kohteet jota toiset miettii ihan ihmeissään joten älä kitise. Kyllä munkin äiti askartelee vaikka mitä, sohvatkin päällystää itse. En ole tuo edellinen muuten ;-)
Askartelu on hyvä harrastus ja hyvä niille jotka osaa. Mutta sitte se että retuutetaan niitä työpaikalle ja muitten pitäisi niitä ostaa on ihan persiistä! En osta!
Miksi aikuinen ihminen ei saisi tehdä "lasten juttuja"? Minua suorastaan v*tuttaa aikuiset ihmiset joiden mielestä aikuisen pitäisi tehdä vain "aikuisten juttuja". Nämä ihmiset ovat aina tylsiä ja ärtyneitä. Tietenkin joku raja tässäkin on, eli ei aikuiselta ihmiseltä voi hyväksyä ihan mitä tahansa.
Ihailen kaikkia luovia ihmisiä, joten myös askartelevat aikuiset saavat ihailuni.
Vierailija kirjoitti:
Mä leikin leegoilla, nyt voin ostaa kalliita sarjoja, jotka jäi lapsena saamatta. M50
Sama. Eikä pikkuveljen kanssa tule enää tappelua.
Itse asiassa ostin niille Lego Bonsaipuun tuparilahjaksi, kun muuttivat tyttöystävänsä kanssa yhteen :D
t: n36
ps. legojen lisäksi askartelen, piirrän, maalaan, huovutan, ja rakennan palapelejä
Mitä mieltä olet erilaisuuden hyväksynnästä? Pitääkö kaikkien olla samanlaisia ja harrastaa samoja asioita, puhua samoin sanoin, tehdä kaikki asiat samoin?
Siksi olisi niin hirveää olla päiväkodin täti. Askartelua lasten kanssa.