Pitääkö meidän kaikkien naisten pakkautua suuriin kaupunkeihin?
Todistan samaa ilmiötä josta mediat ovat koko kesän kirjoittaneet; valtaosa ikäluokkani 20-30 v naisista on muuttanut maantieteellisesti hyvin pieniin keskittymiin. Helsingin, Tampereen ja Turun keskustaan. Se on täysin oikein ja sallittua. Asiassa on vain yksi käytännön mutta. Näissä kaupungeissa asuu paljon vähemmän nuoria miehiä. Naisena sen näkee yksinäisinä iltoina ja vaikeuksina päästä ihan tavallisille treffeille. Siis että ylipäätään olisi vastakkaisen sukupuolen edustajia joihin tutustua. Kesälomalla otin junan ja lähdin kolmeksi viikoksi maalle sukulaisten luo. Ensin Saloon, sitten Loimaalle ja lopuksi Riihimäelle. Ennakko-oletuksistani huolimatta landella minua kohdeltiin kuin jumalatarta. Kaikesta näki kuinka paljon enemmän siellä on miehiä. Treffeille kysytään - jos ei nyt heti herättyä - niin viimeistään lähikaupan ovella. Yksi asia kuitenkin tuli selväksi. Nuo ihanat miehet ei suuriin kaupunkeihin muuta. Valinta on meidän.
Kommentit (134)
Niin no olet nuori ja tyhmä, etkä tiedä mitä miehet ovat. Tuo on nimenomaan se pointti, että lähellä on paljon turvallisia naisia, ja vähän aggressiivisia, siittäviä koiraita. Muuta toki jonnekin itä-suomen tuppukylään, jos "miesenergia" vetää sinua puoleesi. Hanki vähän kokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Nice try, landepaukku-inceli 🚜👨🌾
Jep, ihana saada ruusu ja sitten turpaan.
Maatilojen hoito siirtyy yleensä isältä pojalle, siksi perheen tyttäret joutuvat lähtemään muualle etsimään töitä. Ja niitähän löytyy helpoimmin kasvukeskuksista.
Ei haittaa, riittää meille 50v miehille seikkailunnälkäisiä nuoria naisia
Diplomi-insinööri oli laittanut toimistoni pöydälle ruusun 🌹
Vierailija kirjoitti:
Diplomi-insinööri oli laittanut toimistoni pöydälle ruusun 🌹
Nyt on jännää. Minut on valittu 💕
Yksikään järjissään oleva nainen ei jää johonkin tuppukylään peräkamarin Penan piiaksi. Muuta itse kaupunkiin tai hae Thaimaasta joku riisipellon kasvatti vaimoksi.
Vierailija kirjoitti:
Yksikään järjissään oleva nainen ei jää johonkin tuppukylään peräkamarin Penan piiaksi. Muuta itse kaupunkiin tai hae Thaimaasta joku riisipellon kasvatti vaimoksi.
Jep. ryhdyin itse DI:n kotirouvaksi
Vierailija kirjoitti:
Niin no olet nuori ja tyhmä, etkä tiedä mitä miehet ovat. Tuo on nimenomaan se pointti, että lähellä on paljon turvallisia naisia, ja vähän aggressiivisia, siittäviä koiraita. Muuta toki jonnekin itä-suomen tuppukylään, jos "miesenergia" vetää sinua puoleesi. Hanki vähän kokemusta.
Onnellinen ja tyytyväinen feministi siellä. ;D
Tähän pieni varoitus feminismiä harkitseville, että feminismillä pystyy kyllä pilaamaan elämänsä vaikka kuinka hyvistä lähtökohdista ja feminismi on muutenkin boomerijuttu ja lipumassa kiihtyvällä tahdilla historian likasankoon siihen sovinismin viereen.
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei ole kyllä reilua thaimaalaisia naisia kohtaan. Vähän solidaarisuutta, sisko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän pieni varoitus feminismiä harkitseville, että feminismillä pystyy kyllä pilaamaan elämänsä vaikka kuinka hyvistä lähtökohdista ja feminismi on muutenkin boomerijuttu ja lipumassa kiihtyvällä tahdilla historian likasankoon siihen sovinismin viereen.
En ole koskaan lukenut yhtäkään feminististä tekstiä tai kuulunut feministiseen järjestöön. Mutta olen tuntenut tarpeeksi miehiä tietääkseni, mitä en halua. Ja olen onnellisempi ilman miestä.
No ei Helsinki, Turku ja Tampere mitään kovin suuria kaupunkeja ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan lukenut yhtäkään feminististä tekstiä tai kuulunut feministiseen järjestöön. Mutta olen tuntenut tarpeeksi miehiä tietääkseni, mitä en halua. Ja olen onnellisempi ilman miestä.
Juujuu tiedetään tiedetään...
Tuo nyt on ihan puppua koko kirjoitus. Itse asuin maaseudulla lapsuuteni ja nuoruuteni, eikä siellä kukaan naapurista miestä hakenut. Kyllä silloinkin niin miehet kuin naiset lähtivät kaupunkeihin opiskelijatapahtumiin, bileisiin ja festareille iskemään vastakkaista sukupuolta. Kyllä, iskemään. Se oli ainoa tarkoitus. Sieltä minäkin itselleni komean ja raittiin miehen bongasin ihan baarista.
Alkoipa kommentointi kummallisella maaseutuvastaisella ryöpytyksellä. Jos nyt puhutaan aloituksessa mainituista Salosta, Loimaasta ja Riihimäestä, nehän on seutukaupunkeja. Suurin osa näiden kaupunkien miehistä työskentelee samoissa ammateissa kuin työskennellään Helsingissä, Tampereella ja Turussa.
Vierailija kirjoitti:
Maatilojen hoito siirtyy yleensä isältä pojalle, siksi perheen tyttäret joutuvat lähtemään muualle etsimään töitä. Ja niitähän löytyy helpoimmin kasvukeskuksista.
Jaahans. Taas tätä samaa lässytystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. ryhdyin itse DI:n kotirouvaksi
Kiva kuulla että homoparitkin voivat jakaa kotityöt perinteisten arvojen mukaisesti! Onnea teille!
Vierailija kirjoitti:
Älä helsingin pösilö inise. Helsingissä asuu Suomen junteimmat ihmiset. Ero kantahelsinkiläisen ja normaalin suomalaisen välillä on merkittävä - helsinkiläinen on selvästi tyhmempi.
Aloitus kuulostaa peräkylän pojan, omasta mielestään, nerokkaalta juonelta saada naisia peräkylille.