Onko joku baari, jota kaipaat?
Sellainen joka olisi lopettanut ja joka on jättänyt jälken? :) Itselleni sellainen on Lost & Found.
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Never Grow Old Oulussa.
Tämä. Ehdottomasti. Eikä varmasti olla ainoat kaksi jotka kaipaa. Mutta aika entinen ei palaa. Muistan vielä kun NGO oli pienen pieni siinä korttelin kulmassa. Oli tiivis ja hieno tunnelma.
Turussa Kilta. Niin kamala että oli jo loistava ❤️
Simonkadun Herkku, viihtyisä alakerta ja loistava klubiyläkerta ja kaikki ne kerrat kun pöydillä tanssittiin :)
Uudenmaankadun Soda-baari ja vieressä sijainnut FiBa (Finlandia-drinkkibaari). Sieltä sai ihanan raikasta kurkkudrinkkiä! Eerikinkadun Stonewallissa oli samoihin aikoihin (n. 1996-8) myös ihana brittipopklubi. Ehkä niitä aikoja (ja ihmisiä) kaipaa enemmän takaisin kuin itse baareja, myönnetään.
Turun Rokkibaari. Halpojen lonkeroiden takia kaipaan myös Baarikärpäsen kesäterassia.
Vierailija kirjoitti:
Uudenmaankadun Soda-baari ja vieressä sijainnut FiBa (Finlandia-drinkkibaari). Sieltä sai ihanan raikasta kurkkudrinkkiä! Eerikinkadun Stonewallissa oli samoihin aikoihin (n. 1996-8) myös ihana brittipopklubi. Ehkä niitä aikoja (ja ihmisiä) kaipaa enemmän takaisin kuin itse baareja, myönnetään.
Nämä baarit olivat siis Helsingissä, tää unohtui viestistä (hups)!
Hehheh, Oulun Hot night club...kunnon k-18 paikka :D 10+ vuotta sitten tuli käytyä opiskeluaikoina...oijoi, euron kaljat, lonkerot ja siiderit. Tanssilattialla soi Britney Spearsin Toxic ja hyvän porukan kanssa oli hauskaa. Eipä siinä, lähinnä tämä on vanhojen aikojen muistelua, paikkana tuskin oli loppujen lopuksi kummoinen.
Torvi Lahdessa ja Doris Tampereella. Kumpikin on kyllä siis olemassa, mut itse en ole vain vuosiin enää asunut tai käynyt kummassakaan kaupungissa. Voisi tehdä jonkin muistelomatkan.
Redrum. Muutenkin se aika kun juomatarjoukset oli oikeesti 1-2e ja baarissa sai polttaa vapaasti sisällä.
Sputnik Tampereella oli kiva - rokkibaari, muttei rähjäinen.