Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Auttakaa

Apua!! Oon nyt viidennellä viikolla raskaana ja en tiiä mitä teen... Oon aina ollu sitä mieltä et abortti on viimenen asia mitä haluisinks tehä mut nyt ku tää osu omalle kohalle... En oikeesti pystyisi huolehtii tästä lapsesta! Oon vasta 17 ja koulu kesken ja asun porukoitten luona mut jos ne sais tietää lentäisin samantien ulos! Oisko abortti nii paha oikeesti? Jos pidän tän lapsen, lapsen isä sano et ei haluu olla missään tekemisissä mun tai lapsen kaa. Auttakaa! Ps. Miksi joku poisti edellisen?? Tarviin oikeesti apuu

Kommentit (3)

Vierailija

Ei se kai niin paha olo. Aikaisin tehtynä pitäisi keskeytyksen onnistua pelkän pillerin avulla. Minulle ei ole tehty mutta näin olen kuullut. Tuskin nyky lääketieteelle se niin paha on! Ei noin nuorena kannata vielä elämää sitoa noin paljon varsinkaan jos jäisit lapsen kanssa yksin! Muista hankkia kunnon ehkäisy tämän jälkeen!

Vierailija

Jaahas taas siellä on mukamas joku raskaana ja tekemässä aborttia. Älä viitsi jatkuvasti samoja aloituksia tehdä jokapäivä. Keksi nyt jo jotakin muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Jos haluat abortin, niin tee se. Selvitä, miten prosessi omassa kunnassasi menee.

Älä anna poikaystävän painostaa, vaan päätöksen on oltava sinun. Suhteenne voi päättyä joka tapauksessa, eikä abortti välttämättä saa teitä pysymään yhdessä.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat