Tämä palsta ON IHAN HIRVEÄ esimerkki siitä miten tyhmiä suuri(n) osa ihmiskunnasta on
Kommentit (9)
Käy lukemassa iltapäivälehtien artikkelien somekommentteja ja pääset ihan uusiin ulottuvuuksiin kun näet todellista tyhmyyttä.
Kyllä, moni kommentoi asiaa, josta ei mitään tiedä, tai ymmärrä.
Samoin speksein tekee aloitteita
Vierailija kirjoitti:
Joo, en täällä tyhmiä ihmisiä näe. Pelkästään fiksuja. Siksi HIRVEÄ esimerkki eikä HYVÄ esimerkki.
Ehkä se helpottaisi sinun elämääsi, jos et joka päivä näe peilistä kasvojasi.
Vierailija kirjoitti:
Joo, en täällä tyhmiä ihmisiä näe. Pelkästään fiksuja. Siksi HIRVEÄ esimerkki eikä HYVÄ esimerkki.
Mitä jos olet itse tyhmä, etkä ymmärrä ?
Olen jo pitkään ollut sitä mieltä, että demokratia on tullut tiensä päähän. Ihmiset ovat yksinkertaisesti liian tyhmiä päättämään asioista. Ehkä joku tekoäly tms. voisi tehdä jatkossa päätökset ja säätää lait.
Vierailija kirjoitti:
Olen jo pitkään ollut sitä mieltä, että demokratia on tullut tiensä päähän. Ihmiset ovat yksinkertaisesti liian tyhmiä päättämään asioista. Ehkä joku tekoäly tms. voisi tehdä jatkossa päätökset ja säätää lait.
Vain jos kyseessä on täysin itsenäinen ja itsetietoinen tekoäly. Nykyinen tekoäly on vielä kokonaan ihmisen kädenjälkeä.
Palsta taitaa nykyisin olla murrosikäisten poikien temmellyskenttä.