Miksi se on niin ihme jos köyhä matkustaa ulkomaille kerran?t.ammattivalittaja
Jos siihen joutuu säästämään vuosikausia niin kukaan ei usko että siihen on mahdollisuus?
Kommentit (30)
Olen huomannut saman. Olen alle 30v nainen js työtön. Olen käynyt kerran pidemmälle ulkomaanmatkalla 2v sitten johon säästin rahat työttömänä. Olen taas 2v säästänyt, osan aikaa työttömänä ollessa, ja kohta uutta matkakassaa kasassa.
Kuukauden reissun Thaimaan hintatasoiseen maahan saa helposti tehtyä jo ainakin 3000eurolla. Näin esimerkiksi. 3t iso raha mutta kyllä työtönkin sen saa kasaan muutamassa vuodessa säästellen joka kuukausi
Vierailija kirjoitti:
Jep. Oli kivaa siellä Aruballa, eiks niin? :D
Oli.ap
Eikö tämä ole jo käsitelty aika moneen kertaan? Eikö sinun pitäisi olla jo tekemässä töitä? Kolmas arkipäivä yrittäjänä, luulisi hommia pukkaavan.
Ap kulta.
Kaikki palstan lukijat tietävät, että
a) sulla ei ole syöpää
b) sä et käynyt missään Aruballa
c) sä et ole perustanut mitään yritystä.
Puhutaan mieluummin vaikka miehen pitkistä työpäivistä tai sukulaisen maisterijuhlista, jooko.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tämä ole jo käsitelty aika moneen kertaan? Eikö sinun pitäisi olla jo tekemässä töitä? Kolmas arkipäivä yrittäjänä, luulisi hommia pukkaavan.
Pitäisi olla mutta poikani on kuumessa eipä häntä voi yksin kotiin jättää mutta teen hommat sitten illalla ja yöllä kun mies tulee kotiin.ap
Vierailija kirjoitti:
Ap kulta.
a) sulla ei ole syöpää
Puhutaan mieluummin vaikka miehen pitkistä työpäivistä tai sukulaisen maisterijuhlista, jooko.
Kyllä b ja c on ihan totta. Kerroppa mitä niin outoa niissä on ettei niitä voisi minulle tapahtua?ap
Vierailija kirjoitti:
Mee pois, ap.
Miksi?ap
Kiva! Missä kävit viimeksi?
Ihan sama tilanne mulla. Kyllä sitä köyhäkin matkustelee. Vanha totuus pätee; ei ole kiinni tuloista, vaan menoista. Viimeksi tuli lekoteltua 4 viikkoa Sri Lankalla. Ihanaa! Seuraavaksi lähdetään Brasiliaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama tilanne mulla. Kyllä sitä köyhäkin matkustelee. Vanha totuus pätee; ei ole kiinni tuloista, vaan menoista. Viimeksi tuli lekoteltua 4 viikkoa Sri Lankalla. Ihanaa! Seuraavaksi lähdetään Brasiliaan.
Aruballa.ap
Eläkeläisellä on aikaa kehitellä kaikenmaailmantarinoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap kulta.
a) sulla ei ole syöpää
Kyllä b ja c on ihan totta. Kerroppa mitä niin outoa niissä on ettei niitä voisi minulle tapahtua?ap
Eihän sulla omien sanojesi mukaan ole mitään koulutusta eikä mitään taitojakaan, niin minkä alan yrityksen olisit oikein voinut perustaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aruballa.ap
Kerro vähän lisää Arubasta. Millaista siellä oli? Millainen hotelli? Mitä näitte ja teitte? Millainen oli hintataso? Millaisia ruokia?
Vierailija kirjoitti:
Eläkeläisellä on aikaa kehitellä kaikenmaailmantarinoita.
Kun en ole eläkkeellä.ap
Ap hankki pikakoulutuksen Aruban yliopistosta ja niillä papereilla oli sitten helppo panna yrityskin pystyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap kulta.
a) sulla ei ole syöpää
Eihän sulla omien sanojesi mukaan ole mitään koulutusta eikä mitään taitojakaan, niin minkä alan yrityksen olisit oikein voinut perustaa?
Ei olekkaan mutta ei monella muullakaan ole.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aruballa.ap
Mukavaa! Kuinka kauan? 2 päivää? ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aruballa.ap
Mukavaa! Kuinka kauan? 2 päivää? ;)
Viikon mut jatkakaa vaan mun mollaamistani minä menen toisiin hommiin.ap
Jep. Oli kivaa siellä Aruballa, eiks niin? :D