Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi se on niin ihme jos köyhä matkustaa ulkomaille kerran?t.ammattivalittaja

Vierailija
11.01.2016 |

Jos siihen joutuu säästämään vuosikausia niin kukaan ei usko että siihen on mahdollisuus?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva! Missä kävit viimeksi?

Ihan sama tilanne mulla. Kyllä sitä köyhäkin matkustelee. Vanha totuus pätee; ei ole kiinni tuloista, vaan menoista. Viimeksi tuli lekoteltua 4 viikkoa Sri Lankalla. Ihanaa! Seuraavaksi lähdetään Brasiliaan.

Aruballa.ap

Kerro vähän lisää Arubasta. Millaista siellä oli? Millainen hotelli? Mitä näitte ja teitte? Millainen oli hintataso? Millaisia ruokia?

No, yllättäen ap av-palstaili huomattavan aktiivisesti koko Aruban-lomansa ajan....  :D

Vierailija
22/30 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama tilanne mulla. Kyllä sitä köyhäkin matkustelee. Vanha totuus pätee; ei ole kiinni tuloista, vaan menoista. Viimeksi tuli lekoteltua 4 viikkoa Sri Lankalla. Ihanaa! Seuraavaksi lähdetään Brasiliaan.

Aruballa.ap

Mukavaa! Kuinka kauan? 2 päivää? ;)

Viikon mut jatkakaa vaan mun mollaamistani minä menen toisiin hommiin.ap

Ihana! AV on ykköshomma, ja sitten on vielä "toisiakin hommia".  :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus otsikon kysymykseen: ei ole lainkaan ihme, jos köyhä matkustaa ulkomaille kerran. Se on ihan ymmärrettävää. En ole itsekään käynyt ulkomailla kuin oikeastaan kerran (Tallinnaa ja Tukholmaa ei lasketa). Monet varakkaat sitten matkustavatkin jatkuvasti.

Vierailija
24/30 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aruballa.ap

Pari päivää siellä viikon matkalla ehtii perillä olemaan

Vierailija
25/30 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aruballa.ap

Viikon mut jatkakaa vaan mun mollaamistani minä menen toisiin hommiin.ap

Ihana! AV on ykköshomma, ja sitten on vielä "toisiakin hommia".  :)

Ei ole av ykköshomma lainkaan.ap

Vierailija
26/30 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aruballa.ap

Kerro vähän lisää Arubasta. Millaista siellä oli? Millainen hotelli? Mitä näitte ja teitte? Millainen oli hintataso? Millaisia ruokia?

No, yllättäen ap av-palstaili huomattavan aktiivisesti koko Aruban-lomansa ajan....  :D

Ja ihan samoista aiheista kuin kotona ollessaan. :)

Mäkin haluaisin, että ap kertoisi vähän monisanaisemmin Arubasta, mä en nim. tiedä siitä mitään. Mikä on pääkieli, minkänimisiä kaupunkeja siellä on, minä värisiä ihmisiä, minkä kulttuuripiirin ruoka ja musiikki? Joo, tiedän kyllä googlen ja wikipedian, mutta toisen ihmisen kokemukset on aina kivempia.

Varsinkin nyt olisi kiva lukea aurinkoisesta ja lämpimästä paikasta, kun ainakin täällä Helsingissä on ihan viheliäinen sää. 

Vierailija
27/30 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet matkakohteet ovat todella edullisia. Joten kyllä kykenee köyhäkin menemään ja näkemään maailmaa.

Vierailija
28/30 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aruballa.ap

Mäkin haluaisin, että ap kertoisi vähän monisanaisemmin Arubasta, mä en nim. tiedä siitä mitään. Mikä on pääkieli, minkänimisiä kaupunkeja siellä on, minä värisiä ihmisiä, minkä kulttuuripiirin ruoka ja musiikki? Joo, tiedän kyllä googlen ja wikipedian, mutta toisen ihmisen kokemukset on aina kivempia.

Varsinkin nyt olisi kiva lukea aurinkoisesta ja lämpimästä paikasta, kun ainakin täällä Helsingissä on ihan viheliäinen sää. 

Taidat vaan ajatella että ap valehtelee eikä olisi käynyt Aruballa lainkaan.

Vierailija
29/30 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aruballa.ap

Taidat vaan ajatella että ap valehtelee eikä olisi käynyt Aruballa lainkaan.

:D

Vierailija
30/30 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä siinä ei ole mitään ihmeellistä.. tää palsta vaan on tämmönen, köyhän pitäisi olla tosi köyhä syödä vain säilykkeitä/makaronia/jauhoja ja asua yksiössä jossa on kierätyksestä saadut kalusteet ja vaatteina pitäis olla kirppiksen halvimmat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän