Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poika tuli eilen armeijasta maitojunalla kotiin - suuri häpeä koko perheelle

Vierailija
10.01.2016 |

Hän on meidän ainut lapsemme ja varsinkin mieheni on kuin maansa myynyt, kun hänen pojastaan kasvoi tuollainen vellihousu.. Rakastan häntä mutta totta se on.. Millainen mies se sellainen on kuka ei armeijaa suorita, isänmään petturi?:(

Emme ole kertoneet vielä sukulaisille, vaikka he ovat kovasti kyselleet, että mites sillä pojalla menee siellä armeijassa. Totuuden kertominen olisi liian suuri häpeä koko perheellemme . Aiomme pitää kulisseja yllä, vaikka millä hinnalla.

Kommentit (456)

Vierailija
381/456 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naista ei kukaan pakota raskaaksi.

Vierailija
382/456 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jehovat saa vapautuksen.

Kuten myös käytännössä kaikki halukkaat.

Eli köppänät ja pyrkyrit ja insinöörit menee armeijaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/456 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo Pelle Miljoona punk-aikoinaan lauloi "ei oo järkee mennä armeijaan" ja taispa Juicekin tehdä jonkun,lähinnä kai  amerikkaisten merijalkaväenkoulutusta ja sen ryhmähengen kehittämiskeinoja  irvailevan biisin ... Järkijätkiä molemmat!

Vierailija
384/456 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta armeijassa oikeasti oppii kaikkea uutta jos haluaa ottaa siitä hyödyn. Ei se mitenkään hyödytön ole.

Jos asenne on että paska paikka ja haistakaa vittu niin paha siinä on mitään oppia. Minä opin paljon välttelyn jaloista taidoista. Opin sulautumaan porukkaan siten että minua ei valita työtehtäviin. Siihen tarvitaan erityinen asento ja ilme että joukkueen johtaja ei halua sinua hommiin vaan käskee tupakkatauolle.

Olen onnistunut näillä taidoilla välttelemään töitä. Aluksi teen sen työvoimatoimistossa ja sitten työhaastattelussa. Opin välttelyn jalon taidon. Osaan sulautua joukkoon harmaaseen. Olen täysin huomaamaton. Tietysti paras taitoni on se miten pyöritän sätkän taskussa huomaamattomasti yhdellä kädellä. Hieno temppu jos haluaa huomiota kutsuilla tai jatkoilla.

Vierailija
385/456 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuttista elämämkallu perheelle

Vierailija
386/456 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai intti on tasa-arvoista koska naiset synnyttävät?

Joutuvatko naiset vuodeksi vankilaan jos ne eivät synnytä 30 ikävuoteen mennessä?

Pakottaako joku julkinen taho suomessa hankkimaan lapsia?

Mielestäni pakollinen lottakoulu olisi erinomainen juttu naisille. Ei sen tarvisi kestää puolta vuotta pidempään mutta siellä opeteltaisiin kriisiolosuhteissa toimimista.

Lisäksi aiheeseen ehkä vähän vielä kuulumattomia mutta silti kivikovia faktoja, nimittäin naisten helpotukset armeijassa (muutamat niistä):

-korotettu päiväraha

-hiuksia ei tarvitse leikata

-alennetut kuntovaatimukset

-esim. Leireillä naisilla tulee olla mahdollisuus päästä peseytymään tarpeeksi usein, toisin kuin miehillä

-naiset voivat lopettaa koska tahansa palveluksensa ennen valapäivää, syytä ei tarvitse ilmoittaa

Vierailija
387/456 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pax kirjoitti:

Jo Pelle Miljoona punk-aikoinaan lauloi "ei oo järkee mennä armeijaan" ja taispa Juicekin tehdä jonkun,lähinnä kai  amerikkaisten merijalkaväenkoulutusta ja sen ryhmähengen kehittämiskeinoja  irvailevan biisin ... Järkijätkiä molemmat!

Juicella oli lättäjalat ja vapautus intistä.

Vierailija
388/456 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kjvmh kirjoitti:

Jehovat saa vapautuksen.

Kuten myös käytännössä kaikki halukkaat.

Eli köppänät ja pyrkyrit ja insinöörit menee armeijaan.

Isänmaalliset ihmiset jotka ovat valmiita puolustamaan sinua vapaamatkustajaa hengellään.

Vierailija
389/456 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten ei kannattaisi paljoa ottaa kantaa miesten omaan päätökseen varusmiespalveluksen käymisestä jollei itse ole armeijassa ollut/ menossa sinne.

Se on kuulkaas tytöt just näin. Mistään tasa-arvosta on turha puhua niin kauan kuin intti on pakollinen vain toisen sukupuolen edustajille.

se ei oo ikinä tasa-arvoista, miehet ei nääs voi synnyttää, naiset sen tekee. 

kaikki synnyttävät ei ole naisia!

Vierailija
390/456 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten ei kannattaisi paljoa ottaa kantaa miesten omaan päätökseen varusmiespalveluksen käymisestä jollei itse ole armeijassa ollut/ menossa sinne.

Se on kuulkaas tytöt just näin. Mistään tasa-arvosta on turha puhua niin kauan kuin intti on pakollinen vain toisen sukupuolen edustajille.

Öö? Taisit katsoa sen Arnold Schwarzeneggerin elokuvan. Se on kuule fiktiota.

Vierailija
391/456 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te kaikki vitun säälittävät ämmät voitte pitää turpanne tukossa ennenkuin olette itse sen vuoden siellä armeijassa viettäneet.

Vierailija
392/456 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sukupuoli on sosiaalinen konstruktio.

Vierailija
393/456 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288335730895.html mitäs tästä sanot?? HÄH

Vierailija
394/456 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288335730895.html mitäs tästä sanot?? HÄH

Ei ole biologinen mies.

Vierailija
395/456 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nukuit biologian tunnit?

Vierailija
396/456 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä kyllä siinäkään tapauksessa jos olisi ollut/on menossa.

Vierailija
397/456 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistään tasa-arvosta on turha puhua niin kauan kuin vain naiset joutuvat kantamaan lasta 9 kk ja synnyttämään. Useimmat miehet varmaan menis mieluummin sinne inttiin kuin vaihtaisi osia.

Vai että naiset oikein JOUTUVAT synnyttämään? En ole kuullut että yhtäkään naista olisi laitettu vankilaan kun kieltäytyy synnyttämästä. Sen sijaan miehiä jotka ovat kieltäytyneet armeijasta on laitettu. Eivätkä suomalaiset naiset edes nykypäivänä synnytä vaan siihenkin hommaan tarvitaan mamuja.

Vierailija
398/456 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sodan syttyessä c-miehet pannaan seinää vasten. Ei ole varaa viidenteen kolonnaan.

Vierailija
399/456 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nukuit biologian tunnit?

Sukupuoli on ensisijaisesti sosiaalinen konstruktio. Tärkeintä on kuinka sen itse koet.

Vierailija
400/456 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sodan syttyessä c-miehet pannaan seinää vasten. Ei ole varaa viidenteen kolonnaan.

Sopii yrittää. Mun kiertopotkut on tappavia ja kämmensyrjäiskut ampuu sarjaa akupunktiopisteisiin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan