Parhaat marketti shampoot/hoitoaineet/tehohoidot/jätettävät hoitoaineet hiuksille/Muotoilutuotteet
Kommentit (71)
Rainbow kuivashampoo ja Pirkka hiuspuuteri on olleet hyviä. :)
Aussie-shampoo ja pantene-hoitoaine.
Mitä on hiuspuuteri? :D
- Amatööri81
XZ- tuotteet on kaikki hyviksi todettu. Kuivashampoista Herbina ja Sunsilk olen kokeillut ja olleet hyviä. Herbina hiukan parempi ja siksi se onkin melkein aina kaupasta loppu . Herbinan hajusteetonta hiuslakkaa ja wellan muotovaahtoa olen käyttänyt vuosia.
Garnier respons argan oli -shampoo ja hoitoaine. Myös Xz-sarja erinomainen!
Minulla on tosi piikkisuora tukka, mutta haluan sen pöyhkeäksi. Kyllä se niin on, että kun täräytän Herbina muotovaahtoa ja lisäksi XZ-tyrnimuotoilusuihketta, ei ole todellakaan bad hair day.
Ja ovat kotimaisiakin!
Garnier respons sarjat, puhdistaa&kosteuttaa tasapainoisesti.
Loreal Elvital shampoo&hoitoaine (punainen) ihanan tuoksu ja se pehmeys, jonka jättää hiuksiin! Luotettava sarja.
XZ- luotettavaa laatua ja suomalaista kaiken lisäksi!
gliss hiusnaamiot!glissin öljyt,biozell kuivashampoo ja tresemmen hiuslakat
Erittäin hieno suomalainen se uusi vihreä värjätyille hiuksille. Ihana tuote ja halpa.
Vierailija kirjoitti:
Erittäin hieno suomalainen se uusi vihreä värjätyille hiuksille. Ihana tuote ja halpa.
Mukava kuulla, täytyy itsekin joskus testata!
En löydä enää oikeijn mieleistä. Hienoa suomalaista käytän jonkun verran. Tresemmen on kokeilematta. XZ oli hyvä, mutta päänahka ei näy kestävän sitä tuotetta.
Vierailija kirjoitti:
Wella: Enrich hiuksiin jätettävä hoitosuihke, suht arvokas Sokoksessakin, n. 16€
-hamppuisetkin hiukset hetkessä suoriksi ja kiiltäviksi, ihmeaine.
Klippoteket: Styling dust spray 9 (kuivashampoo), naurettavan halpa, Stockalta 3,50€
-toimii aina, vaikka oisin rypenyt viikon metsässä! :D
"Arvokas" ei ole synonyymi kalliille. Vai sanotko edullista tuotetta "arvottomaksi"? x,D
Aussie shampoot ja hoitoaineet. Pirkka hiuspuuteri.