Parhaat marketti shampoot/hoitoaineet/tehohoidot/jätettävät hoitoaineet hiuksille/Muotoilutuotteet
Kommentit (71)
Pöyhkeä = koppava
Pöyheä = ilmava
Dove Intense repair hoitoaine! Siis tämä
http://img.tesco.com/Groceries/pi/898/8718114612898/IDShot_540x540.jpg
Ihan sileä tukka pesun jälkeen, vaikka mun pehko on semmosta karheeta koirankarvaa.. :)
Unohdin kerran pakata reissulle mukaan oman shampooni, joten pesin hiukseni taaperoni (Natusan baby) shampoolla. Hiukseni ja päänahkani tuntuivat tosi hyvältä pesun jälkeen. Sen jälkeen olen käyttänyt pelkästään vauvoille tarkoitettuja shampoita ja hiukset kiittävät.
onko kotimaisilla merkeillä sulfaatitonta shampoota?
Vierailija kirjoitti:
onko kotimaisilla merkeillä sulfaatitonta shampoota?
Lifehairilla on
Mäntysaippua.
Sillä kun pesee, niin tulee hyvä ja kotimainen kesäfiilis vaikka keskellä talvea. Ja puhdasta tulee!
Nyt mietit seuraavaa kertaa varten vastauksen valmiiksi. Vaikka terapeutin kanssa.
Vastaisin anopille. Tästä pitikin sinun kanssa jutella. Äiti on tulossa kavereidensa kanssa ryyppäämään pariksi viikoksi anopin kotikaupunkiin. Sinä kun olet aina kovasti halunnut tutustua äidin nimi, niin lupasin että hän voi majoittua luonasi. Laitan sulle äidin puhelinnumeron tekstiviestillä, kun lähdetään juhlista, niin voit suoraan sopia hänen kansaan järjestelyistä. Alkossa joudut kyllä käymään. Jos vierailun aikana tulee ongelmia, niin miehesi nimi on luvannut hoitaa.
Varoita kyllä, että asuminen pari viikkoa alkoholistin kanssa on silmiä avaava kokemus. Mutta onhan se niin kiva, että pääsette lopultakin tutustumaan toisiinne. Äidille on varmasti ihana kokemus päästä nauttimaan sinun vieraanvaraisuudestasi ja sitten joku anopin spesisliteett.
Mies osti aina tresemme moisturizing (musta-sininen pullo) pitkille hiuksilleen. Olin epäluuloinen ja vielä herkästi reagoiva päänahka. Kokeilin ja huomasin tarttuvani siihen jatkuvasti, omat shampoot jäi. Ihmeen hyvä shampoo, ei tarvitse edes hoitoainetta. Hiukset puhtaat, pehmeät, kiiltävät, päänahka ei reagoi.
Gliss Colour Perfector hoitoaine. Muut Glissin tuotteet jättävät hiukset takkuuntuviksi ja karheiksi, mutta tämä on aivan uskomaton hoitoaine. Harmi, ettei tätä saa isossa pullossa.
Viimeisin markettilöytöni on L'Oréal Paris Elvital Dream Length Savior Mask. Hiukseni ovat hieman luonnonkiharaiset, eli luonnostaan kuivat ja karheat, ja tällä hetkellä jostain syystä erityisen kuivat. Otin tuon kokeiltavaksi, eikä toiveet olleet kovin korkealla, mutta sehän jopa auttoi heti ensimmäisen käyttökerran jälkeen. (En ole pahemmin käyttänyt L'Oréalin hiustuotteita aiemmin, joten voihan olla, että muutkin niiden hoitoaineet/maskit olisivat ihan yhtä hyviä.) Haju on vähän turhan imelä minun makuuni, mutta siedettävä.
Vierailija kirjoitti:
XZ tyrni kampausneste, saa sopivaa muotoilua hiuksiin. Ap
Toimii kampausnesteenä, muttta toistuva käyttö syö hiuksia hauraaksi
Olaplex, saa myös Prismasta, kampaamotuote
Kampaajat tekevät myös lämpöhoitona sitä
Uskomattoman hyvä, pitää permanentatunkin tukan hyvänä
Ymmärrätkö mitä pöyhkeä tarkoittaa? Miksi ihmeessä haluat hiustesi näyttävän siltä?
Pöyhkeä ei missään muodossa ole sama kuin pöyheä...