Tää palsta on täynnä vihamielisiä ja empatiakyvyttömiä ihmisiä!
Tehnyt jo kauan mieli purkaa tuntojani tästä palstasta! Todella surullista joskus lukea näitä keskusteluja, kun joukossa on aina mukana suuri joukko ihmisiä, joiden elämäntarkoitus on pahoittaa jonkun mieli päivittäin. Toiset yrittää tehdä yhden hyvän teon päivässä ja nää ihmiset varmaan yhden pahan teon. Vaikka kirjoittaa netissä anonyyminä, ei se tarkoita että voit käyttäytyä miten sattuu! Facebookissakin nämä, jotka haukkuvat muita, kirjoittelevat aina salanimellä. Tällä palstalla ei saa sympatiaa, ei empatiaa, ei tsemppiä. Pelkän paskan mielen! Itse aloitin joskus keskustelun, jossa olisin kaivannut tukea keskenmenopelkooni, mutta mitä vielä! Iso osa kommenteista oli vähättelyä, mielenterveyteni arvioimista ja "älä valita" -tyylistä kirjoittelua. Surullista luettavaa, luulis että naiset pitää yhtä. Ugh, olen puhunut. P.S Purkakaa nyt sit tähänkin ketjuun kaikki paha olo sisältänne ja haukkukaa mut lyttyyn, kun kehtaan arvostella.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
No vanhat ukot tuskin tajuaa esim liitoskivuista tuon taivaallista?
Siksi kannattaisi mennä oikean otsikon alle, niin ei saa outoja vastauksia.
Ja mt ongelmaisilla tarkoitin tasan ja tarkkaan näitä pahimpia mt ongelmaisia, eli niitä joilla ei vielä edes ole sitä diagnoosia!
Paitsi kätilöukko, lällää!!!
Vierailija kirjoitti:
Ja mt ongelmaisilla tarkoitin tasan ja tarkkaan näitä pahimpia mt ongelmaisia, eli niitä joilla ei vielä edes ole sitä diagnoosia!
Eli mielenterveet, nuoret, synnytysikäiset naiset olisivat sinun mielestäsi oikeutettuja keskustelemaan aihevapaa palstalla?
Tämä mahdollistuisi täyskirjautumispakolla. Taitaisi hiljentyä av tykkänään. Niinkuin yöllä (tosin myöhä), mutta kuitenkin esimerkkinä kelpo.
Samaa mieltä!ja kiitos vinkistä siirtyä ystävällisemmälle palstalle!
Olen täällä itse kirjoittanut vain, jos olen kokenut että osaan auttaa toisia jossain. Olen käynyt täällä n. vuoden. Olen sinä aikana aloittanut itse kolme keskustelua. Kaikkiin niihin olen saanut haukkuma vastauksia, tai noita mitäs läksit tyyppisiä vatauksia tai ns ympäripyöreitä vastauksia, eli en mitään mistä asiaani olisi ollut apua. Kysyin niitä siksi täältä siksi, koska lähipiirissäni ei ollut kohtalotovereita ja oletin täällä olevan naisia joilla olisi kokemusta vastaavista asioista.
Kiitos mahdollisuudesta avautua tästä asiasta!:)
Mä olen kyllä aina saanut asiallisen vastauksen asiallisiin kysymyksiin täältä. Toki keskusteluissa on paljon soopaa ja jonnettamista ja suoranaista vittuilua seassa, mutta myös asiallista ja hauskaa läppää. Täytyy vaan osata suodattaa se sonta helmien seasta.
Mua ihmetyttää eniten se, että herkkikiset ja empaattiset vaan jaksaa roikkua täällä vuodesta toiseen. Ihan varmasti teille löytyy jostain paremmin sopiva palsta.
En ole nähnyt ap:n kirjoitusta keskenmenopelosta (koska en ihan aina täällä ole) mutta siihen sanoisin, että jos ei ole aikaisempaa keskenmenohistoriaa, on turha pelätä etukäteen. Kun itse sain keskenmenon 2. ja 3. lapsen välillä ja murehdin, olenko itse aiheuttanut sen lähtemällä moottoripyöräilylomalle, lääkäri vakuutti että normaalilla elämisellä ei mitenkään pysty sellaista saamaan aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli mielenterveet, nuoret, synnytysikäiset naiset olisivat sinun mielestäsi oikeutettuja keskustelemaan aihevapaa palstalla?
Tämä mahdollistuisi täyskirjautumispakolla. Taitaisi hiljentyä av tykkänään. Niinkuin yöllä (tosin myöhä), mutta kuitenkin esimerkkinä kelpo.
Ei. Sanoin, että meidä tervejärkisten naisten, joilla lapsia, kannattaisi siirtyä oikean topicin alle. Pois täältä hullujen seasta. Jääkää te vain tänne mässyttämään, jos teistä on kivaa lukea noita haukiumis ja lynkkausviestejä ja kirjoitella niitä!?
Kestoaihe. Tässä viime viikolta.
http://www.vauva.fi/keskustelu/2470293/valilla_tulee_tosi_paha_mieli_ta…
http://www.vauva.fi/keskustelu/2467435/yle_pysy_loitolla_ilmapiirin_myr…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Sanoin, että meidä tervejärkisten naisten, joilla lapsia, kannattaisi siirtyä oikean topicin alle. Pois täältä hullujen seasta. Jääkää te vain tänne mässyttämään, jos teistä on kivaa lukea noita haukiumis ja lynkkausviestejä ja kirjoitella niitä!?
No jos koet noin niin kannattaa poistua. Tekstistäsi päätellen et mitenkään positiivisessa mielessä eroa meistä hulluista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinasin tehdä ihan samanlaisen aloituksen tänään! :D
Hulluja täynnä koko palsta!Mikset sä mene noihin muihin keskusteluihin vauvalla?
Mä ajattelin mennä ja unohtaa av:n, joka on vain yksi otsikko vauva.fin sivustolla! ;)Saisi arvoistansa (asiallista!) juttuseuraa!
Täällä on kaikki mt-ongelmaiset, teinit ja jopa vanhat ukot, katkerista veloista puhumattakaan, niin keskustelun TASO on mitä on...Et päässyt edes vuodatuksesi loppuun, kun osoitit olevasi ap:n kuvaileman kaltainen. Onnea ja menestystä.
Käsittääkseni sinä haukuit ihmisiä jo ensimmäisessä viestissä, jota ap halveksui.
Käsittääkseni olimme a.p:n kanssa aivan samoilla linjoilla.
Kyllä, olen kylmä ihminen enkä välitä paskaakaan ihmisistä jotka eivät kuulu omaan perheeseeni. Tällä palstalla voin olla huoletta oma itseni, ei tarvitse esittää että oikeasti välittää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, olen kylmä ihminen enkä välitä paskaakaan ihmisistä jotka eivät kuulu omaan perheeseeni. Tällä palstalla voin olla huoletta oma itseni, ei tarvitse esittää että oikeasti välittää.
No kommentoitko sitten jotain aivan turhaa johonkin keskusteluun, vaikka et välitä? Fiksu ihminen on ainakin silloin hiljaa ja jatkaa matkaa internetin ihmeellisessä maailmassa.
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kommentoitko sitten jotain aivan turhaa johonkin keskusteluun, vaikka et välitä? Fiksu ihminen on ainakin silloin hiljaa ja jatkaa matkaa internetin ihmeellisessä maailmassa.
-Ap
En, valitsen tarkkaan mihin keskusteluun kommentoin jotta aiheuttaisin mahdollisimman paljon mielipahaa. Oma vika jos ei kestä. Kyllä, saan siitä kiksejä. Fiksuuttani tai sen puutetta minun ei tarvitse kenellekään todistella.
Moni ei varmaan sitten huomaa, että yksi katkera ikisinkkumies heittää viestejä tulvimalla samaankin ketjuun, kuten Suomi24:n Sinkut-palstalla ja vaikka missä. On luonut monta eri roolihahmoa, netissähän se onnistuu. Koettaa levittää omaa katkeruuttaan muillekin, ja varmaan "hajottaa ja hallita" niin ovelasti naisiakin. Pyh, yritys jatkuu vielä ainakin seuraavat 15 vuotta, vai mitä luulette? Hänen koko elämänsä lienee täällä.
Vierailija kirjoitti:
Moni ei varmaan sitten huomaa, että yksi katkera ikisinkkumies heittää viestejä tulvimalla samaankin ketjuun, kuten Suomi24:n Sinkut-palstalla ja vaikka missä. On luonut monta eri roolihahmoa, netissähän se onnistuu. Koettaa levittää omaa katkeruuttaan muillekin, ja varmaan "hajottaa ja hallita" niin ovelasti naisiakin. Pyh, yritys jatkuu vielä ainakin seuraavat 15 vuotta, vai mitä luulette? Hänen koko elämänsä lienee täällä.
Kyllä moni on tämän "kameleontin" huomannut. Hauskaa miten se vastailee muina miehinä itselleen, usein muistaa tähdentää että ensimmäinen viesti ketjuun ;D Viime aikoina ei ole ollut hirveen aktiivinen, banniako lienee.
Vierailija kirjoitti:
yllä olevat viestit samoja haukkuviestejä myöskin. Eikö teitä oikeasti hävetä haukkua mt-ongelmaisiksi muita? Mikä teitä vaivaa?
On eri asia "haukkua" huonoa käytöstä kuin muiden asiallisia ja avoimia kommentteja. Onko epäily mielenterveysongelmista mielestäsi loukkaus? Onko siis parempi olettaa että ihmiset ovat mieleltään terveitä mutta tahallisen ilkeitä?
En, valitsen tarkkaan mihin keskusteluun kommentoin jotta aiheuttaisin mahdollisimman paljon mielipahaa. Oma vika jos ei kestä. Kyllä, saan siitä kiksejä. Fiksuuttani tai sen puutetta minun ei tarvitse kenellekään todistella.[/quote]
No, mutta "hieno" harrastus. Ystävän neuvo: älä laita CV:hen. Peace and love.
-Ap
En mä ainakaan ole tullut av:lta kavereita hakemaan. Sympatiaa keräävät voi mennä demiin tai faceen hakemaan niitä jaxuhaleja :)