Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi kultapieni....YÖK

Hopeapieni
10.01.2016 |

Te jotka kultapienittelette av-palstalla tuntemattomia ihnisiä, teettekö sitä myös elävässä elämässä?
Esim. olette töissä kaupassaja teiltä kjysytään "onko teillä tuoretta tonnikalaa" niin vastaatte kysyjälle alebtuvasti "voi kultapieni, kalaa tulee meille vain torstaisin".

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen joka aloittaa vastauksensa vitsillä tähän ketjuun "voi kultapieni" ansaitsee tulla ammutuksi

Vierailija
2/20 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä paljon alentuvammin voi mihinkään vastata. En käytä kuin äärimmäisessä vitutuksessa netissä, en koskaan IRL.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen joka aloittaa vastauksensa vitsillä tähän ketjuun "voi kultapieni" ansaitsee tulla ammutuksi

Voi kultapieni, itsekö ajattelit ampua?

Vierailija
4/20 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kultapieni, anna äiti auttaa!

Vierailija
5/20 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja älkää helvetti syökö tuoretta tonnikalaa. Jokin roti siihen "mutkumähaluun, ihan sama vaikka ne kuolis sukupuuttoon!1 :(" perseilyynkin.

Vierailija
6/20 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kultapieni, anna äiti auttaa!

Ensimmäinen ammutaan, mitä tälle toiselle tehdään?

Vierailija
7/20 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Voi pieniä kullia!

On muuten mahdottoman kaaheen ällöttävä tuo kullittelu...

Ja sama vastaaja tuota käyttää muillakin keskustelupalstoilla...

Olen siis törmännyt juu - yäks

Vierailija
8/20 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin syön tonnikalaa kuin elän siinä tiedossa että jossain on tonnikala elossa.

Ei minua elävät tonnikalat kiinnosta kun ei niitä voi elävinä syödä!

Vierailija
9/20 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä "avunPIIRIIN"!? :D

Tällä yritetään selvästi ottaa jotain henkistä yliotetta? :D

Ei toimi muhun, sori..

Vierailija
10/20 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kultapieni, avaa suusi, täältä tulee maukasta makkaraa jolla on yksi silmä.

Vierailija
11/20 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin syön tonnikalaa kuin elän siinä tiedossa että jossain on tonnikala elossa.

Ei minua elävät tonnikalat kiinnosta kun ei niitä voi elävinä syödä!

Kunhan delfiinit nousevat valtaan, he syöttävät sinut tonnikaloille. Elävältä :)

Mutta ihan oikeasti, älkää koskeko tonnikalaan. On olemmassa myös vähemmän arveluttavia hyviä ruokia. Kiitos kaikille, jotka ajattelee edes hiukan tällaisia asioita!

Vierailija
12/20 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän miehelleni, ja siinä ei todellakaan mitään alentavaa. Yritän silloin sanoa, jotain hankalaa, ilman että tarkoitus loukata. Ihmeellistä miten joku voi kuulla sen noin. Kuulkoot.

Vierailija
13/20 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi harvoista sanonnoista, joihin saa heti sen lässyalentuva-äänenpainon lukiessakin!

Vierailija
14/20 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeapieni kirjoitti:

Te jotka kultapienittelette av-palstalla tuntemattomia ihnisiä, teettekö sitä myös elävässä elämässä?

Esim. olette töissä kaupassaja teiltä kjysytään "onko teillä tuoretta tonnikalaa" niin vastaatte kysyjälle alebtuvasti "voi kultapieni, kalaa tulee meille vain torstaisin".

Voi kultapieni, ei ole koskaan kukaan tullut kjysymään mitään tuollaista!

Vierailija
15/20 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käytän miehelleni, ja siinä ei todellakaan mitään alentavaa. Yritän silloin sanoa, jotain hankalaa, ilman että tarkoitus loukata. Ihmeellistä miten joku voi kuulla sen noin. Kuulkoot.

Olet hakoteillä nyt :)

Silloinhan se on ihan oikein käytetty.

Minun mielipiteeni.

Vierailija
16/20 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeapieni kirjoitti:

Sain muutama päivä sitten sähköpostin jossa asiakas kutsui minua termillä darling. Olen 45v mies.

Vierailija
17/20 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Argh! Mun entinen työkaveri oli tuon käyttäjä. Eräs kollega oli hidas oppimaan käyttöjärjestelmäämme ja apua pyytäessä tämä kollega aloitti "voi kultapieni, etkö sinä vieläkään..." Ärsytti kollegan puolesta todella paljon. Yksi toinen kollega kerran totesi vastaavanlaisessa tilanteessa "en ole kultasi".

Vierailija
18/20 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kultapienet,tänään on perjantai ja viinipäivä!

Vierailija
19/20 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai lapsikulta, todella erikoista sanoa noin netissä ihmiselle jonka ikää ei edes tiedä.

Vierailija
20/20 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin jo, että tää oli miniän tekemä alotus. Halasin sitä eilen ja sanoin jostain syystä, voi kultapieni. Nyt vasta tajuan, että kuulostin varmaan ihan vajakilta:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän