Voi kultapieni....YÖK
Te jotka kultapienittelette av-palstalla tuntemattomia ihnisiä, teettekö sitä myös elävässä elämässä?
Esim. olette töissä kaupassaja teiltä kjysytään "onko teillä tuoretta tonnikalaa" niin vastaatte kysyjälle alebtuvasti "voi kultapieni, kalaa tulee meille vain torstaisin".
Kommentit (20)
Eipä sitä paljon alentuvammin voi mihinkään vastata. En käytä kuin äärimmäisessä vitutuksessa netissä, en koskaan IRL.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen joka aloittaa vastauksensa vitsillä tähän ketjuun "voi kultapieni" ansaitsee tulla ammutuksi
Voi kultapieni, itsekö ajattelit ampua?
Ja älkää helvetti syökö tuoretta tonnikalaa. Jokin roti siihen "mutkumähaluun, ihan sama vaikka ne kuolis sukupuuttoon!1 :(" perseilyynkin.
Vierailija kirjoitti:
Voi kultapieni, anna äiti auttaa!
Ensimmäinen ammutaan, mitä tälle toiselle tehdään?
:D
Voi pieniä kullia!
On muuten mahdottoman kaaheen ällöttävä tuo kullittelu...
Ja sama vastaaja tuota käyttää muillakin keskustelupalstoilla...
Olen siis törmännyt juu - yäks
Mieluummin syön tonnikalaa kuin elän siinä tiedossa että jossain on tonnikala elossa.
Ei minua elävät tonnikalat kiinnosta kun ei niitä voi elävinä syödä!
Entäpä "avunPIIRIIN"!? :D
Tällä yritetään selvästi ottaa jotain henkistä yliotetta? :D
Ei toimi muhun, sori..
Voi kultapieni, avaa suusi, täältä tulee maukasta makkaraa jolla on yksi silmä.
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin syön tonnikalaa kuin elän siinä tiedossa että jossain on tonnikala elossa.
Ei minua elävät tonnikalat kiinnosta kun ei niitä voi elävinä syödä!
Kunhan delfiinit nousevat valtaan, he syöttävät sinut tonnikaloille. Elävältä :)
Mutta ihan oikeasti, älkää koskeko tonnikalaan. On olemmassa myös vähemmän arveluttavia hyviä ruokia. Kiitos kaikille, jotka ajattelee edes hiukan tällaisia asioita!
Minä käytän miehelleni, ja siinä ei todellakaan mitään alentavaa. Yritän silloin sanoa, jotain hankalaa, ilman että tarkoitus loukata. Ihmeellistä miten joku voi kuulla sen noin. Kuulkoot.
Yksi harvoista sanonnoista, joihin saa heti sen lässyalentuva-äänenpainon lukiessakin!
Hopeapieni kirjoitti:
Te jotka kultapienittelette av-palstalla tuntemattomia ihnisiä, teettekö sitä myös elävässä elämässä?
Esim. olette töissä kaupassaja teiltä kjysytään "onko teillä tuoretta tonnikalaa" niin vastaatte kysyjälle alebtuvasti "voi kultapieni, kalaa tulee meille vain torstaisin".
Voi kultapieni, ei ole koskaan kukaan tullut kjysymään mitään tuollaista!
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän miehelleni, ja siinä ei todellakaan mitään alentavaa. Yritän silloin sanoa, jotain hankalaa, ilman että tarkoitus loukata. Ihmeellistä miten joku voi kuulla sen noin. Kuulkoot.
Olet hakoteillä nyt :)
Silloinhan se on ihan oikein käytetty.
Minun mielipiteeni.
Hopeapieni kirjoitti:
Sain muutama päivä sitten sähköpostin jossa asiakas kutsui minua termillä darling. Olen 45v mies.
Argh! Mun entinen työkaveri oli tuon käyttäjä. Eräs kollega oli hidas oppimaan käyttöjärjestelmäämme ja apua pyytäessä tämä kollega aloitti "voi kultapieni, etkö sinä vieläkään..." Ärsytti kollegan puolesta todella paljon. Yksi toinen kollega kerran totesi vastaavanlaisessa tilanteessa "en ole kultasi".
Voi kultapienet,tänään on perjantai ja viinipäivä!
Tai lapsikulta, todella erikoista sanoa noin netissä ihmiselle jonka ikää ei edes tiedä.
Ajattelin jo, että tää oli miniän tekemä alotus. Halasin sitä eilen ja sanoin jostain syystä, voi kultapieni. Nyt vasta tajuan, että kuulostin varmaan ihan vajakilta:)
Ensimmäinen joka aloittaa vastauksensa vitsillä tähän ketjuun "voi kultapieni" ansaitsee tulla ammutuksi