Minä kaipaan sinua.
En voi olla ajattelematta sinua. Haluan olla kanssasi. Tiedän että ajattelet minua. En ole jsksanut kirjoittaa sinulle koska olen ollut väsynyt. Olet mielessäni joka päivä enemmän. Haluaisin halata sinua nyt. Haluan sinut viereeni.
Kommentit (41)
Minäkin kaipaan sinua. Kukaan ei ole jättänyt minuun niin syvää jälkeä kuin sinä.
Laitathan viestiä sitten kun jaksat. Mikä tahansa kelpaa, olisi kiva kuulla sinusta jotain. Haluaisin niin kovasti sinne viereesi.
Minkä nimistä henkilöä sinä kaipaat?
Jos sinäkin kaipaat, ole kiltti, ja laita viestiä. Rukoilen tämän asian puolesta, että olisit osa elämääni. Ei mene päivääkään ilman ajatusta sinusta.
En usko että ikävöit minua. Välillä laitat whatsapissa viestiä mutta silloinkin yleensä puhut omista asioistasi, ja tuntuu ettei sinua edes oikeasti kiinnosta miten minulla menee.
-- Välillä mietin että pitäisi pistää välit poikki, koska minuun sattuu todella paljon kun olemme vain ystäviä. Mutta jos laittaisin välimme poikki, menettäisin sinut lopullisesti. Ja sitä en tahdo.
-- Minä kaipaan sinua. Joka hetki. Olet ensimmäinen ajatus mielessäni aamulla kun herään, ja viimeinen ajatus juuri ennen kuin nukahdan illalla.
Olet jatkuvasti mielessäni. Taidat viihtyä siellä.
Olen itkenyt perääsi todella paljon, sinä tuskin olet vuodattanut kyyneltäkään minun vuokseni.
Joka hetki jonka vietän erossa sinusta, on tuskaa. Mutta kestän sen koska uskon että palaat vielä luokseni, lopulta. Minun on pakko uskoa siihen koska mitään muuta minulla ei ole. Me olemme sielunkumppanit. Vaikka löytäisitkin uuden naisen, ei kukaan tule ikinä ymmärtämään eikä rakastamaan sinua niin paljon kuin minä. Meillä kahdella on jotain sellaista mitä et tule kenenkään muun kanssa saavuttamaan, me molemmat tiedämme sen.
-- Joka päivä haaveilen elämästä sinun kanssasi, ja siitä että olemme sylikkäin, ihan hiljaa. Kaipaan ruskeita silmiäsi, vahvaa ja voimakasta olemustasi, kaunista sieluasi.
Välillä tuntuu että olen jopa hieman pakkomielteinen sinusta, mutta en voi sille mitään. Olisi järkevää päästää irti mutta en halua enkä aio tehdä niin. Minua ei haittaa se että joudun elää ilman ystäviä, mutta se haittaa että joudun elää ilman sinua.
Minä odotan sinua vaikka maailman loppuun asti, koska tiedän että palaat vielä luokseni.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinäkin kaipaat, ole kiltti, ja laita viestiä. Rukoilen tämän asian puolesta, että olisit osa elämääni. Ei mene päivääkään ilman ajatusta sinusta.
Ei tästä pysty tietämään kenelle se on, paitsi jos on meedio.
Vinkki sinulle ap: lähetä laittamasi aloitus vaikka tekstiviestinä rakkaallesi. Eiköhän hän ilahdu.
Keille kaikille pitäisi viestejä lähettää?
Vierailija kirjoitti:
Keille kaikille pitäisi viestejä lähettää?
Onhan täällä muutama kaipaava nainen, ehkä tosiaan parempi hoitaa asia näin kerralla kaikille. Monille kun tuntuu uppoavan samat viestit.
Olen tyytyväinen nykyiseen elämääni, jossa en enää elätä sinua, korjaa jälkiäsi ja lähde joka helvetin kulttuuritapahtumaan, jonka vain keksit. Teen vihdoinkin niitä asioita, joita itse haluan ja asun itse maksamastani omassa asunnossani. Älä tule enää elämääni, kiitos.
Voi ylväs pulu, mun uljas rakkain partasuti! Minäkin kaipaan.
Mäkin sua vaik en sais. Vaik ei meitä ikinä ollutkaan. Vaik särjit silti mun sydämen. Mä kaipaan sua.
Neitsyt Maria kirjoitti:
Voi ylväs pulu, mun uljas rakkain partasuti! Minäkin kaipaan.
?
Olen niin surullinen, kun et vastaa viesteihin. Miksi edes tulit elämääni, kun en saanut sinut kuin hetkeksi. Ja kaipaan todella.
Olen kaivannut minun Mariaani kaikkinämä vuodet.
Up