Vierailija

Ensimmäinen lapsi sai alkunsa suunnitellusti. Hänen ollessa 2-vuotias, alkoi vaimo puhua toisesta lapsesta. En ollut vielä valmis ja kerroinkin sen rehellisesti. Vaimolle tämä oli ok. Kuitenkin parin kuukauden päästä tästä vaimo ilmoitti olevansa raskaana ehkäisystä huolimatta.
Toisen lapsen ollessa hädin tuskin vuoden ikäinen vaimo alkoi puhua kolmannesta. Sain taottua hänen päähänsä järkeä, emme mitenkään jaksaisi kolmen pienen lapsen kanssa kun isovanhemmista tai sukulaisistakaan ei juurikaan ole apua. Tai minä en jaksaisi. Tällöin vaimo kertoi että oli jättänyt ehkäisyn pois kun alkoi haaveilla toisesta lapsesta, vaikka minä olin sanonut että en ole valmis vielä. Oli kuulemma ollut varma että innostuisin asiasta kun se oli konkreettista ja niin innostuinkin, pakkohan minun oli! Vaimo oli sitä mieltä että kyllä siitä kolmannestakin innostuisin kun saan hieman aikaa.
No jotenkin pääsin tuon asian yli ja elämä meni eteenpäin sillä sopimuksella että kolmatta ei tulisi, ainakaan vielä. Toisen lapsen ollessa 4-vuotias vaimo ilmoitti jälleen olevansa raskaana, ehäisystä huolimatta. Tällä kertaa olin hieman enemmän innostunut sillä lapset alkoi olla jo isompia joten arki ei tulisi olemaan pelkkää vaipanvaihtoa ja tästä nuorimman lapsen vauva-ajasta voisi ehkä vähän tykätäkkin kun on ainoa pieni.
Kolmas syntyi ja kaikki sujui ihan hyvin. Rankkaa oli mutta en sanoisi että kadun sitä että pidimme kolmannen lapsen. Tein kuitenkin selväksi että enää en halua lisää lapsia sillä rahat eivät yksinkertaisesti millään tulisi riittämään neljään lapseen eikä kyllä jaksaminenkaan. Vaimo myötäili ja tuntui olevan samaa mieltä.
Juuri kun vähän aikaa sitten ehdin kehua vaimolle että on mukavaa kun isommat lapset on jo tosi omatoimisia ja nuorimmankin kanssa helpottaa niin vähän sen jälkeen vaimo pudotti pommin, on taas raskaana ja tietysti ehkäisystä huolimatta. Vaimolle abortti ei ole vaihtoehto ja olen kuulemma sydämetön ja itsekäs kun haluan tappaa lapsemme. No varmaan sitten sitäkin mutta kun en todellakaan jaksa enää neljättä ja rahat eivät tule riittämään, etenkään kun lapset ovat teinejä. Vaimo tuntuu olevan turhan innostunut tästä "vahingosta" ja katselee jo uusia vaunuja ja ties mitä vauvanvaatteita.

Sivut

Kommentit (159)

Vierailija

Paskamainen eukko tuo vaimosi, tosin ehkä siksi uskalsi raskautua neljännen kerran kun suhtauduit aiempiinkin "vahinkoihin" niin hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Joo, kyllä tuota tapahtuu. Mun miehen ex myös suunnitteli kaksi "vahinkoa". Heillä ei tosin ollut yhtään yhdessä suunniteltua lasta ja exähän tuo nainen siis on ollut jo pitkään. Lapsille mies on silti ollut hyvä isä. En pysty ymmärtämään tuollaisia naisia.

Vierailija

Onko kondomia käytetty joka yhdynnässä? Kondomi on siitä kätevä, että useimmiten huomaa heti jos menee puhki tms ja voi hakea sitten jälkiehkäisyn.

Vierailija

En nyt välitä juuri tämän totuusarvosta, tiedän vastaavia tapauksia omasta tuttavapiiristä. Mielipiteeni on että hyi helvetti, miten itsekäs voi ihminen olla.

Vierailija

Mistä näin tyhmiä aikuisia ihmisiä löytyy? Jos ja kun asiasta on keskusteltu ja mm. talous-kortti vedetty esiin niin kuka nainen ja äiti on niin idiootti että pienessä vauvakuumeessa unohtaa jo olemassaolevat lapset ja heidän tarpeensa kun ajattelee vain maidontuoksuista rääpälettä joka olisi niiiiiiiiiiiiiiin ihana....

Sano vielä, että vaimosi on ollut vuosikausia kotona eikä ole töitä? Valitettavasti kertoo teistä molemmista karua kieltä. Olet hyväuskoinen hölmö kun olet antanut vaimosi päättää ehkäisystä kun kaksi edellistä on semivarmasti vahinkoja tai "vahinkoja."

Vierailija

Paska akka. Alkoi oikein vituttaa aloittajan puolesta.
Sietäis jonkun opetuksen moinen ämmä saada toistuvasta kusetuksesta, itse en voisi katsoa koko henkilöön päinkään kaiken tuon jälkeen. Näin ei vaan tehdä toisen selän takana.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ja sä ihan aikuisten oikeesti tulisit miehenä tuollaista tälle palstalle purkamaan...? :D

Näin tein. Tuntui sopivammalta kun omiin harrastuksiini liittyvät keskustelupalstat. Ajattelin että täällä voisi helpommin neuvoja perheellisiltä ihmisiltä. -Se mies joka aikuisten oikeesti tuli tänne tuollaista purkamaan

Vierailija

Noniin, ota vaan vastaan tämä neljäskin lapsi, mut äkkiä varaamaan aikaa vasektomiaan ettei vaan tuu viidettä. Neljä lasta on kuitenkin varmasti tarpeeksi, on ikään kuin jo yksi kiellon päälle...

Kun vielä jättäisit kertomatta vaimolle tuosta vasektomiasta, olisi hauska tietää miten käy kun viidettä lasta ei tuukkaan "vahingossa".

T. Nainen, jonka mies haluaa kolmannen mutta minusta nytkin on 0,5 lasta liikaa.

Vierailija

Mulla oli joskus työkaverina mies, joka meni naimisiin naisen kanssa, joka oli raskaana suhteen alkaessa. Esikoinen syntyi, ja sen jälkeen syntyi liuta lapsia "vahingossa", mies ei niitä olisi halunnut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Missä sun kortsut on ollut? Miksi et ole katkonut piuhoja jos tiesit että et enää tahdo lapsia?

Ai että suhteessa jossa toiseen luotetaan (tässä tilanteessa valitettavasti aiheettomasti) pitäisi itsen katkoa piuhat koska juuri nyt lähivuosina ei halua lisää lapsia? Että vastuu on aina vain ja ainoastaan itsellä? Oletko niitä jotka raiskaustapauksissakin huutelevat "mitäs kävelit pilkkihaalari päällä keskellä päivää, naisena kerjäsit sitä!" ? :D

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat