Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä hajuvedestä olet saanut positiivista palauteta miehiltä?

Vierailija
09.01.2016 |

Eli mikä tuoksu on miesten mieleen?

Kommentit (119)

Vierailija
21/119 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen saanut eniten positiivista palautetta tuoksun suhteen silloin kun ei ole ollut mikään hajuvesi päällä. Nykyinen mieheni suorastaan ilmoitti että tämä oli yksi asioista johon ensinnä minuun rakastui; että tuoksun vain puhtaalta, enkä miltään keinotekoiselta.

Tosin kyllä tuoksun keinotekoiselta; vaikka en käytä hajuvesiä, käytän dödöä (Dove), vartalovoiteita ja shampoota. Saippua on Palmolive :D

Nyt vanhempana olen tullut aika herkäksi hajuille, ja hajuvedeltä tuoksuva ihminen ei enää minusta tuoksu ensinkään hyvälle, vaan tunkkaiselle. Tosin voi johtua siitäkin, että kun itse en enää hajuvesiä käytä, niin nenä on ns. poisoppinut mokomista.

Vierailija
22/119 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ketju, idiootteja kommentteja vaan taas:) Mun hajuvettä on kehuttu KERRAN, ja tällöin kyseessä oli Nina Riccin "lintupullo"... Googlasin nimen eli L´eau du Temps. Ja tämä tapahtui joitakin vuosia sitten yläasteella :D

Mitkä kommentit ovat mielestäsi idiootteja tässä hyvässä ketjussa ja miksi? Minusta ihan aiheellisia ja perusteltuja vastauksia. Paitsi jotkut ap:n.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/119 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on eniten kehuja kerännyt yksi guerlainin hajuvesi parfyymiversiona, ja sitten penhaligonin vaara.

Itse kehun yleensä sitä hermesin välimeri tuoksua, jos sen satun jollakin haistamaan ja sellaista ambra tuoksua, jota valmistaa muistaakseni perrier monte carlo.

Toi ambra tuoksu on huumaava, ihan kuin ei olisi tuoksua, vaan se ihminen itsessään tuoksuisi uskomattoman hyvälle, eroottinen tuoksu.

Vierailija
24/119 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avon:today tomorrow always

Vierailija
25/119 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ketju, idiootteja kommentteja vaan taas:) Mun hajuvettä on kehuttu KERRAN, ja tällöin kyseessä oli Nina Riccin "lintupullo"... Googlasin nimen eli L´eau du Temps. Ja tämä tapahtui joitakin vuosia sitten yläasteella :D

Mitkä kommentit ovat mielestäsi idiootteja tässä hyvässä ketjussa ja miksi? Minusta ihan aiheellisia ja perusteltuja vastauksia. Paitsi jotkut ap:n.

Taitaa sulla PMS jyllätä. Pysytään asiassa ja vastataan kysymykseen. Kaikella ystävyydellä. Pus.

Vierailija
26/119 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

dalissime

ja neonatura (se vihreä)

Vierailija
27/119 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elizabeth Ardenin Green tea. Ylipäätään tuommoisista kevyistä vihertuoksuista oma ukko saattaa pysähtyä nuuhkimaan, että kylläpäs tuoksut hyvältä :D Saman oon huomannut jostain aloe veraa sisältävästä roll on -dödöstä, se myös jättää sen sieraimet lepattamaan kuin koiralla, joka haistaa jonkun makkaran piilossa :D

Sitten oli joku Elvitalin keltaisessa pullossa oleva hiusöljy jota se haistelee hiuksistani ja sille tulee siitä lapsuus mieleen.

Ilmoittaa kyllä myös, jos joku hajuvesinäyte tuoksuu ihan karmealta kun olen testimielessä pirskotellut! :D

Vierailija
28/119 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poison ja Tresor ovat olleet kehuttuja joskus aikoinaan.

Vierailija
29/119 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa sulla PMS jyllätä. Pysytään asiassa ja vastataan kysymykseen. Kaikella ystävyydellä. Pus.

Puspus, ap kysy mikä tuoksu miehiä miellyttää. Siihenhän jotkut yritti vastata et sellasta tuoksua ei ole kun sama tuote vaikuttaa eri ihoilla eri tavoin. Menkat just eilen loppu et ei jyllää pms, joku/jotkut muut täällä on kiukkuisia ja epäystävällisiä vaikka muita siitä syyttelevät.

Vierailija
30/119 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä ap kysyy kun suuttuu vastauksista :D

Vierailija
31/119 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stella McCartneyn Stellaa kehuu sekä oma mies että satunnaisesti joku muu täysin ei-seksuaalisessa mielessä. Harmi ettei sitä saa enää oikein mistään

Vierailija
32/119 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apstä en tiedä, mutta kyllä muakin vituttaa, kun kolmen sivun ketjusta alle puolet on vastauksia esitettyyn kysymykseen. Onko ihmiset lukutaidottomia vai pitääkö jokaiseen ihan selvään kysymykseen päästä narsistisesti esittämään oma mielipiteensä, vaikka se ei ketään kiinnosta.

Vierailija
33/119 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bal a Versailles, se vanha tuoksu. Ja yksi jo lopetettu tuoksu.

Vierailija
34/119 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mikä tuoksu on miesten mieleen?

Sama hajuvesi tuoksuu erilaiselta eri ihmisten iholla, eli ei se ole ihan noin yksinkertaista. Eikä taida löytyä löytyä tuoksua joka ihan varmasti on kaikkien miesten mieleen.

Tässä on tosi tärkeä pointti! Minun on usein hyvin vaikeaa ja hidasta löytää itselleni sopivaa hajuvettä. Vaikka pullosta nuuskittuna tai toisen iholta joku olisi todella hyvä, omalla iholla tuleekin mukaan joku kumma aromi. Ihon kemia ratkaisee mikä toimii kenelläkin ja toisaalta miltä hajuvesi tuoksuu iholla.

Muistan nuorena, kun yhdellä ystävälläni oli hänellä erittäin herkulliselta tuoksuvaa hajuvettä ja kun itse laitoin samaa tuoksua, lopputulos oli ihan erilainen eikä ollenkaan niin hyvä. Kokeilemalla se selviää ja vain sillä! Kärsivällisyyttä!

Vierailija
35/119 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bal a Versailles, se vanha tuoksu. Ja yksi jo lopetettu tuoksu.

Bal a versailles on sen civetin takia niin ärjy, että vaikea kuvitella kovin monen ihastelevan sitä.

Täytyy olla jonkinasteinen hajuvesituntija, että osaa arvostaa sitä.

Se on muuten kans yksi harvoja kohtuuhintaisia oikeita hajuvesiä, jos joku haluaa kokeilla, mutta se on tosiaan oikea hajuvesi, eikä nykyajan synteettinen karkkihajuvesi.

Vierailija
36/119 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apstä en tiedä, mutta kyllä muakin vituttaa, kun kolmen sivun ketjusta alle puolet on vastauksia esitettyyn kysymykseen. Onko ihmiset lukutaidottomia vai pitääkö jokaiseen ihan selvään kysymykseen päästä narsistisesti esittämään oma mielipiteensä, vaikka se ei ketään kiinnosta.

Ap esitti kaksi kysymystä: mikä tuoksu sinulla on saanut kehuja miehiltä sekä mikä tuoksu miehiä miellyttää. Näihin on vastattu, molempiin. Turha tunkea narsismia joka väliin, ei ap:lle eikä muille ketjuun vastanneille. Turha käyttää termejä jos ei edes tiedä mitä ne oikeasti tarkoittavat.

Vierailija
37/119 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime aikoina olen saanut useasti kehuja Giorgio Armanin Aqua di Gioiasta sekä DKNYn Golden Deliciousista. Yleensäkin saan kivoja kommetteja tuoksuistani. Ehkä ne tulevat mun iholla hyvin esiin tai jotain...

Vierailija
38/119 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm. Luckyscent sivustolta voi tilata näytteitä todella kalliistakin niche hajuvesistä ja myös monista harvinaisista hajuvesistä, jos jollakin kiinnostaa täällä.

Mä itse suosittelen vaihtamaan noihin niche tuoksuihin, kaikki diorit yms. on nykyään suoraan sanottuna ihan ylihinnoteltua roskaa. Ennen nekin oli hyviä, mutta niiden ainesosat on vaihdettu 90- luvun jälkeen ja ne on victorias secetin ja escadan kesätuoksujen tasoa...

Vierailija
39/119 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukutaitoisethan ne nimenomaan saavat vihamielisiä vastauksia. Vai eikö ap (ja muutama muu) ymmärrä mitä itse kirjoitti?

Vierailija
40/119 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jank jank jank jankuti jank. Lukekaa ketjun otsikko älkääkä jaaritelko mitään tyhjänpäiväisyyksiä ohi aiheen. Ketään ei kiinnosta teidän hajusteanalyysinne.

Lancomen La vie est belleä kehuttiin viimeksi.