Mistä hajuvedestä olet saanut positiivista palauteta miehiltä?
Kommentit (119)
Mun kaikki miehet on aina kehunu mun tuoksua vaan kun en oo laittanu hajusteita. Naiset sit taas on kehunu ihan vaan Christina Aquileran marketti tuoksuja ja Bruno bananin... Kalliimmista tuoksuista ei kukaan oo koskaan maininnut yhtään mitään.
Lushin Breath of Godista. Se on aika unisex tuoksu, savuinen. Ihana, jos multa kysytään.
Älkää suuttuko, mutta Lancomen La vie est Belleäkö kehuttu? Miehen on ollut pakko olla epätoivoinen satunnaistuttu ja kerätä imartelupisteitä! Aine tuoksuu nimittäin aivan metsurin t-paidalle. (Mulla ois muuten avaamaton lahjasetti täällä myynnissä..)
Mm. Philisophyn Loveswept ja Aquileran Heiress on saanut oman ukon nuuhkimaan oikein ilolla. Ja se kyllä tyrmää pahat haisut.
Lancomen Miracle ja Calvin Kleinin Sheer beauty essence ovat sellaisia, joista saan aina kyselyjä (naisilta) että mitä tuoksua käytät ja miehet tykänneet erityisesti tuosta Miraclesta (kommentoivat, että onpa hyvä tuoksu).
Muistaakseni 1995 ostin ensimmäisen pulloni Thierry Muglerin Angel tuoksua ja sitä miehet kehuivat silloin kovasti. Nuuhkaisin jokunen vuosi sitten ko. tuoksua jossain, enkä voisi kuvitellakaan tänä päivänä käyttäväni sitä. Tuntui jotenkin NIIN ysäriltä, raskas ja tunkkainen.
Cacharelin Louloua myös 80-90 lukujen taitteessa käytin ja siitä miehet tykkäs silloin. Käytin aiemmin aina sellaisia tuoksuja, joissa oli vaniljaa ja se on tuntunut olevan monen miehen mieleen.
Nykyään tykkään itse enemmän joko raikkaista sitrustuoksuista (DG:n Light blue ehdoton suosikki) tai sitten vähän saippuamaisista ja puuterisista tuoksuista. Sitrustuoksuja ei ole kukaan mies koskaan mulle kehunut.
Täällä on kehuttu useaan otteeseen tuoksua kun on ollut legendaarinen Chanel 5 käytössä. MUTTA kevyempänä edt-versiona ja ihan pari tippaa ranteilta korvien taa/kaulalle.
Chanel kirjoitti:
Täällä on kehuttu useaan otteeseen tuoksua kun on ollut legendaarinen Chanel 5 käytössä. MUTTA kevyempänä edt-versiona ja ihan pari tippaa ranteilta korvien taa/kaulalle.
Tästä on myös hiustuoksu, se on todella kevyt.
Joku Prismasta/muusta vastaavasta ostettu halpis sitruuna hajuvesi/body spray, maksoi kaksi euroa. Keräsi kehuja niin naisilta kuin miehiltäkin, piti valehdella sen olevan jotain "kallista" "ulkomailta tuliaisena", kun ei kehdannut totuuttakaan sanoa..
Harmi kun ei enää löydy mistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ketju, idiootteja kommentteja vaan taas:) Mun hajuvettä on kehuttu KERRAN, ja tällöin kyseessä oli Nina Riccin "lintupullo"... Googlasin nimen eli L´eau du Temps. Ja tämä tapahtui joitakin vuosia sitten yläasteella :D
Mitkä kommentit ovat mielestäsi idiootteja tässä hyvässä ketjussa ja miksi? Minusta ihan aiheellisia ja perusteltuja vastauksia. Paitsi jotkut ap:n.
Esimerkiksi "vuorokauden pesemätön alapää on varma täky" jne. Käsittääkseni kyse oli hajuvedestä, kuten viestiketjun otsikossakin lukee. Ilmeisesti olet sen verran vajukki, että aiheelliset ja perustellut vastaukset on ko. aihepiirissä siis edellä kuvattuja.
Armanin Code, D&G;n the One ja Narciso Rodriquezin For Her. Näistä on tullut paljon kehuja miehiltä työpaikalla ja harrastuksen parissa :)
Noin yleensä tuoksujen käytöstä: niitä pitää käyttää puhtaalle iholle, ei peittämään sitä että suihkussa käynti jäi välistä... Jos joskus ihmetyttää, että joku haisee kauhealle tai tunkkaiselle.
Ymmärrän kaikki👇 olevan miehiltä, koska heidänhän kehuja tässä kysyttiin.
No siisXDDDDD mun bff:llä on siis semmone victorias secretin semmone tosi hyvän tuoksunen hajuvesi. oon kyllä tyttö enkä miesxdddddd mut aattelin kertoo ku se on oikeesti nii hyvä et lainaan sitä koko aikaXDDD
nii ja siis se oli semmone coconut passion eli kookos intohimo tälleen suomennettunaxd XD :)
yks tyttö:) kirjoitti:
No siisXDDDDD mun bff:llä on siis semmone victorias secretin semmone tosi hyvän tuoksunen hajuvesi. oon kyllä tyttö enkä miesxdddddd mut aattelin kertoo ku se on oikeesti nii hyvä et lainaan sitä koko aikaXDDD
nii ja siis se oli semmone coconut passion eli kookos intohimo tälleen suomennettunaxd XD :)
Sinun ikäistesi ei pitäisi pyöriä näillä sivuilla saatika sitten olla hereillä.
Kaytan itse Body Shopin vanilja-parfyymioljya. Olen saanut siita oikein mukavia kommentteja. En pida oikeista parfyymeista kun ne alkavat polttaa nenani limakalvoja, ja mielestani tuo vanilja ei ole edes liian makea, vaan sopivan pehmea ja pyorea tuoksu. Saman tuoksun parfyymi-parfyymi oli turhan pistava.
En mistään koskaan. Siksi lakkasin käyttämästä tuoksuja, ehkä haisivat niin pahalle ja oma nenäkin niihin turtui.
yks tyttö:) kirjoitti:
Sinun ikäistesi ei pitäisi pyöriä näillä sivuilla, saatika sitten olla hereillä.
Burberryn London (outoa, että niin moni mies kiinnittänyt huomion), kenzon jeu damour ja victorias secret love spell -vartalovoide. Minullakin miehet todella usein kehuvat tuoksuani jostain syystä. Kivahan se on :)
Lancomen La vie est belleä kehuttu mullakin. Oma mies tykkää Kenzon Flower Tagista.