Mistä hajuvedestä olet saanut positiivista palauteta miehiltä?
Kommentit (119)
Victoria's Secretin Pure Seduction on osoittautunut nimensä veroiseksi. Naiset kehuvat hyväntuoksuiseksi, miehet kysyvät, mikä hajuvesi on kyseessä. Viimeksi joulunalla töissä eräs keski-ikäinen mies kysäisi, että saako udella, mitä tuoksua käytän. Arveli, että tyttärensä pitäisi samasta. Lieneekö tämä sitten teinituoksu? ;) Nuori aikuinen olen toki itsekin.
"Joku Prismasta/muusta vastaavasta ostettu halpis sitruuna hajuvesi/body spray, maksoi kaksi euroa. Keräsi kehuja niin naisilta kuin miehiltäkin, piti valehdella sen olevan jotain "kallista" "ulkomailta tuliaisena", kun ei kehdannut totuuttakaan sanoa..
Harmi kun ei enää löydy mistään."
Samoin toimi Prisman vaniljatuoksu. Sai kehuja valehtelematta lähes joka kerta, kun sitä käytin. :D
Vierailija kirjoitti:
Yves Saint Laurentin Black Opiumista oon saanut paljon kehuja, nimenomaan miehiltä. No, se on ihana tuoksu, mutta en oikein aina meinaa edes käyttää sitä, se kun tuoksuu jotenkin niin seksuaaliselta...
Naisilta olen monesti saanut kehuja Versacen Bright Crystalista. Tiedän sen olevan vähän teinipissistuoksun maineessa, mutta minun iholleni se jotenkin sopii todella hyvin! Kaikki ei sovi kaikille, en itsekään pidä Bright Crystalista läheskään yhtä paljon pullossa kuin omalla ihollani...
Esim. Kenzon tuoksuista se klassikko, Flower by Kenzo (?) taas ei sovi mun iholle ei sitten YHTÄÄN. Hauskoja juttuja!
Heh, pitäisi varmaan testata Black Opiumia. Itselläni nimittäin täsmälleen samat kommentit Bright Crystalista ja Kenzon Flowerista - ollaan varmaan jotenkin samaa geeniperhettä sen suhteen, miten tuoksut iholla reagoivat.
Beyoncen Heat Rush ja Nina Riccin Nina ovat miellyttäneet sekä naisia että miehiä :)
Taylor Swiftin Incredible Me on saanut kehuja muutamaltakin mieheltä ja se on kyllä ihana kesätuoksu. Vaikken Swiftin fani olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Taylor Swiftin Incredible Me on saanut kehuja muutamaltakin mieheltä ja se on kyllä ihana kesätuoksu. Vaikken Swiftin fani olekaan.
Sori siis Incredible Things.
Onkohan viides vai kuudes maininta samalle tuoksulle mutta La Vie Est Belle on saanut eniten kehuja käyttämistäni hajuvesistä, niin miehiltä kuin naisiltakin.
Menee tietysti ohi aiheen, mutta kaikki hajusteet ärsyttävät, ja aiheuttavat massiivisen pääkivun. Olen mies, en pysty itsekään käyttämään hajustettuja deodorantteja tai partavesiä, en edes voimakkaantuoksuisia hiusaineita.
Parempi puhdas ja neutraali ominaistuoksu naisessakin.
Tuo pari kertaa mainittu LouLou oli mun ihka eka hajuvesi joskus yläasteella 90-luvulla :D Oli se silloin kyl huumaavan hyvä tuoksu, saakohan edes enää mistään sitä? Parikymppisenä käytin Laura Biagiottin Tempore Donna -tuoksua, sitä kehuttiin paljon. Senkin voisin kyllä ostaa jos jostain vielä saisi...
Vierailija kirjoitti:
Ainoat mitä miehet ovat kommentoineet (molemmista positiivisesti) ovat Christina Aguilera By Night ja -uskokaa tai älkää- OFF! aloe vera -hyttyskarkoitesuihke :D
Mulla on myös kehuttu tätä C.A:n ny Nightia.
Tapahtuipa kerran. Mies oli tulossa kylään, minua kiersi vatsassa ja helpottelin oloani ennen miehen tuloa sohvalla törisemällä. Mies tulikin vähän luultua aiemmin ja lemu leijaili vielä asunnossa kun avasin oven. Äijä nuuhki ensitöikseen ilmaa ja kehui tuoksua, olenko kokkaamassa jotain? Tulipunaisena sähelsin jotain naapurin ahkerasta kokkaajasta ja vaihdoin puheenaihetta :D En tiedä tajusko se. Mutta voisin varmaan pullottaa pierujani!
Viikon ajan samoissa pikkuhousuissa muhinut pesemätön pimppi on ainakin oman mieheni lemppari.
Lancomen Midnight Rose saa paljon kehuja!
J'adore absolu on saanut kehuja sekä miehiltä että naisilta.
Vierailija kirjoitti:
Jank jank jank jankuti jank. Lukekaa ketjun otsikko älkääkä jaaritelko mitään tyhjänpäiväisyyksiä ohi aiheen. Ketään ei kiinnosta teidän hajusteanalyysinne.
Lancomen La vie est belleä kehuttiin viimeksi.
Luin otsikon ja aloitusviestin ja minustakin ihan selvästi kysyttiin kahta (eri) asiaa. Mitään ohiaiheen analyysia ole jos esitettyihin kysymyksiin vastaa.
Miehet tykkää vaniljaisista tuoksuista.
Yves Saint Laurentin Black Opiumista oon saanut paljon kehuja, nimenomaan miehiltä. No, se on ihana tuoksu, mutta en oikein aina meinaa edes käyttää sitä, se kun tuoksuu jotenkin niin seksuaaliselta...
Naisilta olen monesti saanut kehuja Versacen Bright Crystalista. Tiedän sen olevan vähän teinipissistuoksun maineessa, mutta minun iholleni se jotenkin sopii todella hyvin! Kaikki ei sovi kaikille, en itsekään pidä Bright Crystalista läheskään yhtä paljon pullossa kuin omalla ihollani...
Esim. Kenzon tuoksuista se klassikko, Flower by Kenzo (?) taas ei sovi mun iholle ei sitten YHTÄÄN. Hauskoja juttuja!