Mistä hajuvedestä olet saanut positiivista palauteta miehiltä?
Kommentit (119)
Ainoa kerta kun mies on kehunut tuoksua oli joku Lidlin halpis deodorantti ja mies silloisen työpaikan pervo. Eli hyvin menee mullakin :)
Olen saanut palautetta siitä, että en haise miltään kosmeettiselta tuotteelta. Käytän vain hajusteettomia aineita niin itseni kuin vaatteitteni puhdistukseen.
Ja palaute on ollut tyytyväistä. Urospuoliset tykkäävät naisen ominaistuoksusta. Sitähän ei voi haistaa, jos se on kaikenmaailman tököteillä peitetty.
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut palautetta siitä, että en haise miltään kosmeettiselta tuotteelta. Käytän vain hajusteettomia aineita niin itseni kuin vaatteitteni puhdistukseen.
Ja palaute on ollut tyytyväistä. Urospuoliset tykkäävät naisen ominaistuoksusta. Sitähän ei voi haistaa, jos se on kaikenmaailman tököteillä peitetty.
Tätähän mä kysyin. Eikö?
Vierailija kirjoitti:
Eli mikä tuoksu on miesten mieleen?
Sama hajuvesi tuoksuu erilaiselta eri ihmisten iholla, eli ei se ole ihan noin yksinkertaista. Eikä taida löytyä löytyä tuoksua joka ihan varmasti on kaikkien miesten mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätähän mä kysyin. Eikö?
No et varsinaisesti, mutta tuoksu se on ominaistuoksukin. Eli sanoma oli, että ei välttämättä tarvitse mitään teollisuutta avuksi siihen, että saa hyvää palautetta tuoksustaan.
Oliko nyt kauheasti ohi aiheen?
Noh, ravintoloista olen saanut miehiltä kehuja ja miehiä mukaani sipaistuani kotona ennen lähtöä vähän tuoksua pimpistä korvien taakse ja dekolteelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama hajuvesi tuoksuu erilaiselta eri ihmisten iholla, eli ei se ole ihan noin yksinkertaista. Eikä taida löytyä löytyä tuoksua joka ihan varmasti on kaikkien miesten mieleen.
Kysyinkin mitä tuoksua SINULLA on kehuttu. Tämän kyllä tiedän. Ap
Vierailija kirjoitti:
Noh, ravintoloista olen saanut miehiltä kehuja ja miehiä mukaani sipaistuani kotona ennen lähtöä vähän tuoksua pimpistä korvien taakse ja dekolteelle.
Norjalaisia kalastajia? Sillin tuoksu viehättää.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on aivan totta.
Puhdas nainen ilman hajusteita, vain omilta feromoneiltaan "tuoksuen", on paras syötti (jos sitä nyt haluaa).
Muuten miehet pitävät yleensä kevyistä ja raikkaista sunlight -tyyppisistä tuoksuista.
Ainoat mitä miehet ovat kommentoineet (molemmista positiivisesti) ovat Christina Aguilera By Night ja -uskokaa tai älkää- OFF! aloe vera -hyttyskarkoitesuihke :D
Vuorokauden pesemätön alapää on varma täky.
Eli ei haise likaiselle, mutta sillai sopivasti muhineelle. Sitähän aloittaja toki hakee: miten tehdä vaikutus mieheen.
Calvin Kleinin Sheer Beautya on kehunut useampi mies ja nykyinen mieheni usein huomauttaa minun tuoksuvan ihanalle juuri silloin, kun olen kyseistä tuoksua laittanut. On se kyllä omakin lemppari :)
Hyvä ketju, idiootteja kommentteja vaan taas:) Mun hajuvettä on kehuttu KERRAN, ja tällöin kyseessä oli Nina Riccin "lintupullo"... Googlasin nimen eli L´eau du Temps. Ja tämä tapahtui joitakin vuosia sitten yläasteella :D
En käytä mitään hajusteita. On tullut paljon positiivista palautetta siitä etten tuoksu tunkkaiselle tai pisteliäälle vaan hyvin raikkaalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyinkin mitä tuoksua SINULLA on kehuttu. Tämän kyllä tiedän. Ap
Vastasinkin tuohon jo aiemmin. Mutta kysyit myös "mikä tuoksu on miesten mieleen" joten vastasin siihenkin kysymykseen. T: kommentoija 2&7
Guccin Guilty Blackista sain kehuja nykyiseltäni jo ennen kuin aloimme seurustella. :)
Ohis, mutta kerran itseäni alkoi jostain syystä v*tuttaa, kun yhdellä opiskelukaverillani, joka näyttää normaalisti todella ankealta; ei meikkiä, ei laita hiuksiaan tai välitä vaatteistaan jne., oli jotain aivan huumaavan tuoksuista hajuvettä. Tuoksu oli mielestäni jumalaisin mitä olen koskaan haistanut. En kehdannut kuitenkaan kysyä mikä tuoksu oli kyseessä.
Cacharelin LouLou:sta, tosi minelta mieheltä. (Ja naiseltakin.)