Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yh-äipän mielipide makkarasta.

hELISAmoi
08.01.2016 |

Moikka kanssaihmiset. Kaikki tietävät makkaran, tämän oi niin ihanan kesäsesongin herkun. Mutta minä, tarja 40v yh äippä, olen keksinyt sille uuden ja paremman käyttötavan. Olen huomannut että makkaran muoto ja koostumus on erinomainen itsetyydytykseen. Toisin sanoen käytän makkaraa dildona.

Ps. Olen köyhä siksi teen näin

Pps. Älkää tuomitko.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin käytän. Tuntuu paremmalta kuin dildo varsinkin jos ihan vähän lämmittää mikrossa ja voihan sen syödä sit, jos käyttää kortsua :) nam.

Kyllä. Makkara syödään kyllä! Eikä sillä kortsullakaan niin väliä ole, elmukelmu kelpaa hyvin.

Myös yh

Vierailija
22/29 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma suosikkini on lauantaimakkara. Mielellään kahden kilon pötköissä, sillä näin 4 lapsen yksinhuoltajana nuo pikkupötkylät ovat vähän sellaisia, että hyvä kun edes koskettavat seiniin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et jumalauta tarja oo tosissas!! siis hyi vittu sä oksetat mua...joku roti!????

Vierailija
24/29 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma suosikkini on lauantaimakkara. Mielellään kahden kilon pötköissä, sillä näin 4 lapsen yksinhuoltajana nuo pikkupötkylät ovat vähän sellaisia, että hyvä kun edes koskettavat seiniin.

No jo on!!! Sama kun heiluttaisi patonkia messuhallissa.. Onnea miehesi tyydyttämiseen :) Ainiin, olet säälittävä yh mutsi hahahah

Vierailija
25/29 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet sitten edellisessä elämässä tottunut afrikkalaisiin vai?

Vierailija
26/29 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suosikki on musta makkara koska pidän neekereistä. Yhtyykö joku samaan?

Vierailija
27/29 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä,stereotypioita teillä mammoilla oikein on? Totahan vois verrata rasismiin kun tolla tavalla ajattelette.musta ihoisista. Mulla on kyllä kokemusta ja sanon että olette kaikki väärässä.

(ps 1,5l limonaadi pullo on minun salaisuuteni)

Vierailija
28/29 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun suosikki on musta makkara koska pidän neekereistä. Yhtyykö joku samaan?

Yhdyn kohta sinuun jos ei tuollainen rasismi lopu!!!! Aivan järkyttävää ja oksettavaa. Lopetan vauvailun sinun takiasi!! kiitos vaan!!! Ja hei hei.....!!!!!

Vierailija
29/29 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hessu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä,stereotypioita teillä mammoilla oikein on? Totahan vois verrata rasismiin kun tolla tavalla ajattelette.musta ihoisista. Mulla on kyllä kokemusta ja sanon että olette kaikki väärässä.

(ps 1,5l limonaadi pullo on minun salaisuuteni)

epäilen viimeistä lausettasi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan