Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yh-äipän mielipide makkarasta.

hELISAmoi
08.01.2016 |

Moikka kanssaihmiset. Kaikki tietävät makkaran, tämän oi niin ihanan kesäsesongin herkun. Mutta minä, tarja 40v yh äippä, olen keksinyt sille uuden ja paremman käyttötavan. Olen huomannut että makkaran muoto ja koostumus on erinomainen itsetyydytykseen. Toisin sanoen käytän makkaraa dildona.

Ps. Olen köyhä siksi teen näin

Pps. Älkää tuomitko.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä ap.. Noh mikäpäs siinä jos tykkää :) taidat olla vähän pimeä...

Vierailija
2/29 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin laittaa ap:seen että mitä mieltä muut vauvikset on minun ideastani? Marjaleena suosittelen kokeilemaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun saastaset köyhät tuhlaa hyvää ruokaa lihallisiin himoihinsa. Menkää töihin saatanan lusmut tai käyttäkää edes vihanneksia.

Vierailija
4/29 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makkara kuluu nopeasti.. varsinkin jos tulee nälkä! Mulla on kokemusta

Vierailija
5/29 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipä hei täällä on kissa äippä 😻 minun mielestäni makkara ei sovi muuhun kuin grillaukseen, etkö voisi säästää vaikka lapsilisistä että saisit oman cool tääsi? En ymmärrä. Taino, ymmärränhän minä.

Vierailija
6/29 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Itse olen aika köyhä mutta en helvetissä ikinä käyttäisi makkaraa dildona!! Eli paska idea.. pyydä dildoa vaikka synttärilahjaksi jos olet nii puutteessa

Vierailija
7/29 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herran jestas mitä porukkaa täällä on.. Nyt on 2016 ja te todella puhutte vauva.fissä... Mutta ap suosittelen sulle ennemmin vesimelonia tuntuu höpöltä. Ajattele ennen kuin kirjoitat!! Tää voi pilaa jonkun herkkämielisen illan!! MIETI SITÄ!!! T herkkis äippä...

Vierailija
8/29 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhällä ei ole varaa itsetyydytykseen. Makkara syödään, nälkä on.

Vierailija
9/29 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyn 1837!! Tai siis, niinkun viestissä hehheh olempas härski.. Niin, musta tuntuu että makkaratkin ovat kalliimpia pidemmän päälle!! Mieti lapsiasi. Voisit tehdä heille vaikka nakkimunakkaan makkaroista. Hyi sinua

Vierailija
10/29 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oikein ymmärrä teitä.. nykyään käytetään vaikka mitä dildoina joten voisitte herätä sieltä unestanne todellisuuteen

Vierailija
11/29 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kaikki vaa ajattelee muitten parasta.. Siis d44 ajatelkaa äipät välil itteenneki!!! XD työntäkää vaikka makkarat hanuriinne mä ostan ainaki uusinta uutta olevan dildon koska mä en oo köyhä. Haistakaa kaikki tarjan makkara

Vierailija
12/29 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... jos totta puhutaan makkara voisi olla siihen tarkoitukseen liki täydellinen!! voisin kokeilla vaikka heti kiiitos!!

Vierailija
13/29 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin käytän. Tuntuu paremmalta kuin dildo varsinkin jos ihan vähän lämmittää mikrossa ja voihan sen syödä sit, jos käyttää kortsua :) nam.

Vierailija
14/29 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi.tässä seksuaali valistaja panu 73v. Minnun milestä kakki kiva o salitu. Minä cp vama älkä kisatko mknua minä elämän kokemus

Vierailija
15/29 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä vittu teitä ihmisiä vaivaa!!! kuka idiootti käyttäisi vuonna 2016 makkaraa dildona siis ei jumalauta... saan syövän ku luen tätä shittiä

Vierailija
16/29 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIIS OIKEESTI MITÄ MÄ LUEN...... Kondy looman voitte saada.makkarasta sehän on sian PERÄ SUOLTA!!!! TAI KAIKEA MUITAKIN TAUTEJA MIETTIKÄÄ ITSEÄNE JA LAPSIA!!!! Minkälaisen ESIMERKIN ANNATTE

Vierailija
17/29 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkäähautaa kirjoitti:

mikä vittu teitä ihmisiä vaivaa!!! kuka idiootti käyttäisi vuonna 2016 makkaraa dildona siis ei jumalauta... saan syövän ku luen tätä shittiä

samaa mieltä

Vierailija
18/29 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo tosissas. Sian suolesta et saa mitään tauteja. Omistatko muitakin ennakkoluuloja esim tummaihoisista? Itse tykkään sekä makkarasta että tummaihoisista. Niitä yhdistää huhujen mukaan kaksi asiaa

Vierailija
19/29 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kurkku makkaran voittaa.. mutta eihän teillä vitun köyhillä yksinhuoltaja mammoilla ole edes kurkkuun varaa

Vierailija
20/29 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen köyhä yh tietää, että dildo kertaostoksena tulee halvemmaksi kuin makkarat ja kapakassa juoksemiset.

t.oikea yh+hyvä dildo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän