Te naiset, jotka saatte miehiltä lahjoja
Onko teillä joku salainen ase siihen, että miehet antavat teille lahjoja ja huomioivat vaikkapa merkkipäivinä? Tai miten toimitte, että joku mies tarjoaa teille vaikka illallisen treffi-iltana tai vie syömään tms?
Haluaisin oikeasti tietää. Yksi tuttuni on saanut mieheltään jopa lahjaksi auton, toinen on päässyt monelle ulkomaanmatkalle miehen tarjoamana. Yleistä näyttää olevan se, että jos mies pyytää naista treffeille, hän maksaa naisen ruuankin. Minulle kukaan mies ei ole koskaan tarjonnut mitään, ei edes oma mies.
Taas tulee kohta Valentinen päivä ja pelkään, että joudun pettymään, niin kuin viime vuonnakin. Ja sen jälkeen on kohta syntymäpäiväni. En saanut lahjaa joulunakaan. Itse olen antanut miehelle lahjoja kuitenkin. En nyt kaipaa niitä vastauksia, että arjessa huomioiminen on tärkeää, koska minusta ne ovat ihan eri asioita. Tuntuu, että en olisi kovin arvokas nainen, ikäänkuin en ansaitsisi sellaista huomiota, mitä muut naiset saavat miehiltään.
En elä miehen kustannuksella vaan päinvastoin olen raha-asioissa itsenäinen ja työssäkäyvä mieheni asuu puoli-ilmaiseksi minun luonani. Teen kotityöt ja seksiä on joka päivä ja monipuolisesti, miten mies haluaa. Yritän pysyä kauniina jne. En ymmärrä, mitä muuta voisin tehdä, että olisin yhtä arvokas nainen kuin nuo, jotka saavat huomionosoituksia miehiltä. Toivoisin oikeasti vinkkejä.
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisipa mielenkiintoista, jos vaihdettaisiin tarinan sukupuolia.
Ap olisi nelikymppinen kohtuullisesti toimeentuleva mies, joka tapailisi useaa lasta elättävää yh-äitiä. Ap lastaisi viikonlopun ostoskärryyn kaikenlaisia herkkuja ja sitten ihmettelisi, kun nainen ei maksa puolia.
Ja sitten ap valittaisi kun nainen ei edes lahjoilla muistaisi.
Miksi tästäkään kommentista ei täällä tykätä? ;)
Koska ainakaan minä en ymmärrä mitä se muuttaisi.
Sitten kun siirrytään palstalta oikeaan elämään niin tilanne muuttuukin ja paljon.
Mies kyllä tyrkyttää materiaa ja yrittää maksaa ravintoloissa ja lomamatkoilla. Kieltäydyn aina ärtyneenä. Varmaan joutunut jonkun rahanahneen bimbon tossun alle nuorempana ja siksi oireilee, luulee kaikkien naisten olevan sellaisia eikä pääse seksistisistä ja halventavista ajatuksistaan eroon. Harmittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisipa mielenkiintoista, jos vaihdettaisiin tarinan sukupuolia.
Ap olisi nelikymppinen kohtuullisesti toimeentuleva mies, joka tapailisi useaa lasta elättävää yh-äitiä. Ap lastaisi viikonlopun ostoskärryyn kaikenlaisia herkkuja ja sitten ihmettelisi, kun nainen ei maksa puolia.
Ja sitten ap valittaisi kun nainen ei edes lahjoilla muistaisi.
Miksi tästäkään kommentista ei täällä tykätä? ;)
Koska ainakaan minä en ymmärrä mitä se muuttaisi.
Sitten kun siirrytään palstalta oikeaan elämään niin tilanne muuttuukin ja paljon.
Meinaat, että saisi paljonkin sympatiaa nainen, joka muuttaisi miehen asuntoon, maksattaisi miehellä ruokansa, ei huomioisi miestä mitenkään ja näyttäisi muutenkin vain halveksivan miestä ja pitävän itseään häntä parempana? Jotenkin vaikea uskoa.
Suosittelisin selvittämään psykologian avulla ne oikeat syyt lahjomattomuudelle: Onko esim. vain pihi, onko kenties lapsuudessa toistamiseen jäänyt itse lahjoitta, onko ollut pettynyt saaamiinsa lahjoihin jouluna/ synttäreinä lapsena. Jos syyt selviävät, sitten selvitätte, onko ongelma ratkaistavissa niin, että molempien on hyvä elää asian kanssa.