Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katseissa on eroja. Naisen kateellinen katse vs miehen ihasteleva katse

Vierailija
08.01.2016 |

Jotkut väittävät ettei ajatukset muka näy pelkästä katseesta mutta minä ainakin pystyn vertailemaan minua katsovien naisten ja miesten katseita. Niissä on ihan käsittämätön ero, suorastaan hupaisaa!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas on hupaisaa. Entä sitten naisen ihasteleva katse vs. miehen kateellinen katse; erotatko ne?

Vierailija
2/14 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heteronaisena voi hyvinkin saada osakseen kateellisia katseita homomiehiltä ja ihailevia katseita lesbonaisilta. Ja ihan heteronaisiltakin ihailevia katseita ja heteromiehiltä kateellisia katseita... Kaikki kun eivät tähtää seksuaaliseen kilpailuun joka tilanteessa, ja maailmassa on hyvin paljon sävyjä mustan ja valkoisen välillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kateellinen katse on erilainen kuin ihaileva katse. Joku on saanut tänään mullistavan sosiaaliseen kanssakäymiseen liittyvän oivalluksen.

Vierailija
4/14 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kateellinen katse on erilainen kuin ihaileva katse. Joku on saanut tänään mullistavan sosiaaliseen kanssakäymiseen liittyvän oivalluksen.

Huomenna sitten suun asennot mielialan ilmentäjänä oppihetki ap:lle? Sunnuntaina yleinen kehonkieli... maanantaina sitten ihan uusin eväin töihin.

Oppimisen iloa ap:lle toivottaen,

Nämä asiat jo halliteseva

Vierailija
5/14 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahhaah, hyvin näkee kommenteista, että reviiriään puolustavat, itsensä jo näin pienestä uhatuiksi kokevat kateelliset naaraat alkoivat välittömästi hiomaan veitsiään.

Joo, tiedän erittäin hyvin, mistä ap puhuu ja vastauksista päätellen ei tarvita edes fyysistä läsnäoloa, kun joku nainen herättää niiden huonoitsetuntoisten naisten murhanhimon :D :D

Vierailija
6/14 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaat katseentuntijat,

olen erittäin iloinen siitä, että saatte munaa!

Vierailija
7/14 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös minulla saattaa joskus olla hassu ilme naamalla koska persusta kutittaa enkä kehtaa raapia julkisella paikalla

Vierailija
8/14 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tuon katseen. Kävelet kahvihuoneeseen, sulla on ehkä uusi takki tai tukka hyvin. Katse voisi tappaa.

Vierailija
9/14 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tuon katseen. Kävelet kahvihuoneeseen, sulla on ehkä uusi takki tai tukka hyvin. Katse voisi tappaa.

Jospa kyse ei aina ole uudesta takistasi tai hiuksistasi, vaan muita kohtaan osoittamastasi ilkeästä ja halveksivasta käytöksestäsi?

Vierailija
10/14 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa kyse ei aina ole uudesta takistasi tai hiuksistasi, vaan muita kohtaan osoittamastasi ilkeästä ja halveksivasta käytöksestäsi?

Enpä usko.

Vierailija
11/14 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaat katseentuntijat,

olen erittäin iloinen siitä, että saatte munaa!

Miksi se muna piti sekoittaa nyt tähänkin? Eiks me kaikki olla ihmisiä. Mä en pidä itseäni edes ihmeellisenä, mutta sen happaman katseen olen kohdannut joitakin kertoja.

Vierailija
12/14 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh, onneksi omassa työyhteisössä tukka tai takki ei aiheuta murhanhimoa! :O

Vierailija
13/14 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh, onneksi omassa työyhteisössä tukka tai takki ei aiheuta murhanhimoa! :O

Se voi olla viimeinen niitti. ;-D

Vierailija
14/14 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo..ei kukaan täysi-ikäinen ja -järkinen ole noin kiinnostunut toisten "uudesta takista tai hyvin laitetusta tukasta" :D Ehkä joku hulppea talo merenrannalla, tai tuleva luksuslomamatka voi aiheuttaa jo kateudentunteita, mutta noi sun esimerkit on nyt aika jokaisen peruspirkon saavutettavissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan