Olenko oikeasti ainoa, jonka robotti arvioi aina korkeintaan "ok":si?
Tästä oli tuolla aiemmin keskustelua ja kaikki on saanut vähintään hottia keskustelun mukaan. No minä olen kuvitellut aina olevan kaunis/nätti kasvoista, mutta tuon mukaan saan korkeintaan ok:n ja suurimmaksi osaksi vain hmmm.. :D
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä nyt ainakin näkee niitä kasvonpiirteitä. Olen aina kuvitellut olevani ihan nätti :(
Nätti kuin mikä :)
Kiitos. Mikäköhän mun naamassa mahtaa ton robotin mielestä olla pielessä :D
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä nyt ainakin näkee niitä kasvonpiirteitä. Olen aina kuvitellut olevani ihan nätti :(
-ap
Tyhmä robotti. Ei tajua hyvän päälle :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Kiitos tästä!! :D Piristi kyllä mieltä. Tyhmää miten sitä voikin antaa näin typerän asian mietityttää itseään vaikka kuinka kauan. Oon varmaan 20 kuvaa tolle syöttäny julkkiksista ja itsestäni :D
-ap
Sain kaikkea hmm:stä godlikeen. Hyvin luotettavaa siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Kiitos tästä!! :D Piristi kyllä mieltä. Tyhmää miten sitä voikin antaa näin typerän asian mietityttää itseään vaikka kuinka kauan. Oon varmaan 20 kuvaa tolle syöttäny julkkiksista ja itsestäni :D
-ap
:D
Minä testasin tällä kuvalla:D
http://www.stara.fi/wp-content/uploads/2011/03/johannatukiainen2010.png
Tulos ok 31v nainen
Mulla tuli tän hetkisellä profiilikuvalla nice, mut kuvalla joka on otettu onnettomuuden jälkeen, silmä mustana, naama turvoksissa yms., stunning. 😂
Vierailija kirjoitti:
Tulos ok 31v nainen
Jes ja tämäkin siis parempi kun mun "hmmm"
-ap :DD
Vierailija kirjoitti:
Omaan silmääni näytät erittäin kauniilta. Mutta en olekaan robotti vaan ihan suomalainen mies :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulos ok 31v nainen
Jes ja tämäkin siis parempi kun mun "hmmm"
-ap :DD
Timo Soinilla tuli hmmm
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti epäsymmetrisyyttä ja lisäksi yleiseen kauneusihanteeseen kuuluvat vähän kapeammat kasvot. Lisäksi sinulla on kalpea iho.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti epäsymmetrisyyttä ja lisäksi yleiseen kauneusihanteeseen kuuluvat vähän kapeammat kasvot. Lisäksi sinulla on kalpea iho.
No näin voi olla. Omaan silmään kasvoni on suht symmetriset, nenä vähän ehkä toispuoleinen, mutta muuten. Mutta toi iho on tosiaan todella vaalea ruskettuneenakin ja kasvot ei ole kovin kapeat, joten se voi hyvinkin olla. Ja se nenä ei tosiaan kauneusihanteita vastaa! =)
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omaan silmääni näytät erittäin kauniilta. Mutta en olekaan robotti vaan ihan suomalainen mies :)
No joo. Tärkeempi se ihmisten mielipide mulle on. =) Kiitos.
-ap
Luulisin myös että se on tuo ap:n kasvojen leveys? Varmaan kone laskee jotain silmien/suun suhdetta kasvojen leveyteen jnejne. Mutta älä moisesta välitä! :)
Vierailija kirjoitti:
Luulisin myös että se on tuo ap:n kasvojen leveys? Varmaan kone laskee jotain silmien/suun suhdetta kasvojen leveyteen jnejne. Mutta älä moisesta välitä! :)
En tiedä, ehkä tossa kuvassa? Edestä katsottuna mun kasvot ei ole kovin leveät. Poskipäät on kyllä korkeet, ehkä liian. Leuka on aika jykevä. Ehkä sekin vaikuttaa..
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, ehkä tossa kuvassa? Edestä katsottuna mun kasvot ei ole kovin leveät. Poskipäät on kyllä korkeet, ehkä liian. Leuka on aika jykevä. Ehkä sekin vaikuttaa..
-ap
Plus ohuet ja värittömät kulmakarvat verrattuna hiuksiin. Nenä on vähän lyhyt. Pienet silmät.
Kulmakarvat nykytrendin mukaisiksi ja huulet punaan niin robokin ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Plus ohuet ja värittömät kulmakarvat verrattuna hiuksiin. Nenä on vähän lyhyt. Pienet silmät.
Mutta kokeilin monilla kuvilla ja kaikissa kulmakarvat esim. ei ole samanlaiset. Tuo on vanha kuva ja laitoin siis kasvonpiirteiden takia. Tuolloin en tainnut meikata kulmakarvoja yhtään mitenkään ja nypin ne tosi ohuiksi. Nenä on kyllä joo lyhyt, eikä silmät ainakaan isot ole, voi johtua siis siitäkin..
-ap
Otin salin jälkeen kuvan ilman meikkiä ja olin stunning.
Et mitähän paskaa.