Olenko oikeasti ainoa, jonka robotti arvioi aina korkeintaan "ok":si?
Tästä oli tuolla aiemmin keskustelua ja kaikki on saanut vähintään hottia keskustelun mukaan. No minä olen kuvitellut aina olevan kaunis/nätti kasvoista, mutta tuon mukaan saan korkeintaan ok:n ja suurimmaksi osaksi vain hmmm.. :D
Kommentit (87)
Mikä se asteikko on? Tuli "It´s getting hot".
Vierailija kirjoitti:
Mikä se asteikko on? Tuli "It´s getting hot".
Latausvaiheessa lukee tuo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama kuin ap:llä, eli tutuilta ja tuntemattomilta saamieni ulkonäköön liittyvien kommenttien ja robotin arvion välillä on aika suuri ero. Robotilta OK:ta koko ajan, eli joko algoritmissä on jokin pielessä tai mulle on aina valehdeltu. Olis kyllä kiinnostava myös tietää, mikä robotin mukaan on "hot" ja mikä ei, se kun ei ole niin absoluuttista todellisuudessa...
No just näin. Mulla on aina ollut paljon vientiä. Mua on aina kehunut niin naiset kuin miehetkin kauniiksi, söpöksi, nätiksi jne. Olen aina itsekin pitänyt itseäni kauniina, enkä ole halunnut kasvoistani muuttaa koskaan mitään. Nyt aloin miettimään näänkö jotenkin kierosti itseni peilistä ja kuvista ja kuvittelenko vaan olevani nätti vaikka oikeasti olen ruma. Tyhmää kun kyse on vaan tollasesta koneesta, mutta silti!
-ap
Jätä toki omaan arvoonsa moinen robotti, niin mä ajattelin tehdä. Selkeästikin siinä on vaikuttamassa joitakin mystisiä tekijöitä joilla ei ole mitään tekemistä oikean elämän viehättävyyden kanssa.
-13
Mulle tuli kaikista kuvista stunning tai godlike. Iän arviot vaihteli 21-24 riippuen kuvasta. Oikeasti olen 23.
Alan tuleen siihen tulokseen, että tulos johtuu varmaan mun nenästä. Tuntuu, että mitä sirompi nenä, sen parempi arvostelu monissa. Mun nenä ei ole siro ;D Mutta ei kyllä valtava pottunenäkään. Mutta kaikilla noilla julkkis ja muilla kuvilla millä oon kokeillut ja saanut hyvän tuloksen on yhteistä kapea nenän kärki.. Voi olla kyllä hakuammuntaakin :D
-ap
Sain arvioksi stunning. Omasta mielestä olen ihan ok, usein pidän itseäni rumana. Muut kehuu kauniiksi
No pitihän se kokeilla, meikitön kuva, "hmm" ja iäksi arvioi 20... no okei, oikeasti olen 32 :D
Laitoin tyttö koiran kuvan: Hot, 25v & nainen
Vierailija kirjoitti:
Alan tuleen siihen tulokseen, että tulos johtuu varmaan mun nenästä. Tuntuu, että mitä sirompi nenä, sen parempi arvostelu monissa. Mun nenä ei ole siro ;D Mutta ei kyllä valtava pottunenäkään. Mutta kaikilla noilla julkkis ja muilla kuvilla millä oon kokeillut ja saanut hyvän tuloksen on yhteistä kapea nenän kärki.. Voi olla kyllä hakuammuntaakin :D
-ap
Mulla on pitkä, iso nenä mut tuli silti hot:D
Joo "ok" mutta ikä 26 vaikka olen 48 :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Mut millanen sun nenänpää on? mulla ei oo kovin isokaan nenä, mutta se on enemmän sellanen nykerö tai pottunenä, eikä sellanen suora ja kapee kärkinen..
-ap
Latasin sinne Tuksun kuvan ja sain tulokseksi "Nice". Eli ei toimi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Mut millanen sun nenänpää on? mulla ei oo kovin isokaan nenä, mutta se on enemmän sellanen nykerö tai pottunenä, eikä sellanen suora ja kapee kärkinen..
-ap
No sellainen roikkuva noidannokka!
Kokeilin tiikerin kuvalla... hottia näytti :D
Vierailija kirjoitti:
Se ei ladannu minun kuvia ollenkaan, koska "kuvassa oleva henkilö vaikuttaa olevan alle 18-vuotias"... :DD t. 27-vuotias nainen
Mulla kävi samoin. t: tänä vuonna 40v täyttävä naisihminen..
Mun on nyt ihan pakko laittaa yks kuva millä testasin (joskin vanha ja kaikki muu paitsi kasvot leikattu pois, vähentämään edes vähän tunnistusta). Hetki kun isken sen aijjaahan! :D
-ap
Enpä laittaisi omaa pärstääni tuonne, koska peili kertoo sen, että aika hiton komea mies on kyseessä.
Tässä nyt ainakin näkee niitä kasvonpiirteitä. Olen aina kuvitellut olevani ihan nätti :(
Vierailija kirjoitti:
Tässä nyt ainakin näkee niitä kasvonpiirteitä. Olen aina kuvitellut olevani ihan nätti :(
-ap
Ainut missä hymyilin tuli stunning ja muista hmmm, pipo päässä tuli mies, ylioppilaskuvasta 27-vuotias, jättikokoiset aurinkolasit päässä underage ja muista 20 tai 21 vuotta.