Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko oikeasti ainoa, jonka robotti arvioi aina korkeintaan "ok":si?

Vierailija
08.01.2016 |

https://faces.ethz.ch/

Tästä oli tuolla aiemmin keskustelua ja kaikki on saanut vähintään hottia keskustelun mukaan. No minä olen kuvitellut aina olevan kaunis/nätti kasvoista, mutta tuon mukaan saan korkeintaan ok:n ja suurimmaksi osaksi vain hmmm.. :D

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut missä hymyilin tuli stunning ja muista hmmm, pipo päässä tuli mies, ylioppilaskuvasta 27-vuotias, jättikokoiset aurinkolasit päässä underage ja muista 20 tai 21 vuotta.

Vierailija
22/87 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se asteikko on? Tuli "It´s getting hot".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä se asteikko on? Tuli "It´s getting hot".

Latausvaiheessa lukee tuo.

Vierailija
24/87 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama kuin ap:llä, eli tutuilta ja tuntemattomilta saamieni ulkonäköön liittyvien kommenttien ja robotin arvion välillä on aika suuri ero. Robotilta OK:ta koko ajan, eli joko algoritmissä on jokin pielessä tai mulle on aina valehdeltu. Olis kyllä kiinnostava myös tietää, mikä robotin mukaan on "hot" ja mikä ei, se kun ei ole niin absoluuttista todellisuudessa...

No just näin. Mulla on aina ollut paljon vientiä. Mua on aina kehunut niin naiset kuin miehetkin kauniiksi, söpöksi, nätiksi jne. Olen aina itsekin pitänyt itseäni kauniina, enkä ole halunnut kasvoistani muuttaa koskaan mitään. Nyt aloin miettimään näänkö jotenkin kierosti itseni peilistä ja kuvista ja kuvittelenko vaan olevani nätti vaikka oikeasti olen ruma. Tyhmää kun kyse on vaan tollasesta koneesta, mutta silti!

-ap

Jätä toki omaan arvoonsa moinen robotti, niin mä ajattelin tehdä. Selkeästikin siinä on vaikuttamassa joitakin mystisiä tekijöitä joilla ei ole mitään tekemistä oikean elämän viehättävyyden kanssa. 

-13

Vierailija
25/87 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli kaikista kuvista stunning tai godlike. Iän arviot vaihteli 21-24 riippuen kuvasta. Oikeasti olen 23.

Vierailija
26/87 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan tuleen siihen tulokseen, että tulos johtuu varmaan mun nenästä. Tuntuu, että mitä sirompi nenä, sen parempi arvostelu monissa. Mun nenä  ei ole siro ;D Mutta ei kyllä valtava pottunenäkään. Mutta kaikilla noilla julkkis ja muilla kuvilla millä oon kokeillut ja saanut hyvän tuloksen on yhteistä kapea nenän kärki.. Voi olla kyllä hakuammuntaakin :D

-ap

Vierailija
27/87 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain arvioksi stunning. Omasta mielestä olen ihan ok, usein pidän itseäni rumana. Muut kehuu kauniiksi

Vierailija
28/87 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitihän se kokeilla, meikitön kuva, "hmm" ja iäksi arvioi 20... no okei, oikeasti olen 32 :D

Vierailija
29/87 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin tyttö koiran kuvan: Hot, 25v & nainen

Vierailija
30/87 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alan tuleen siihen tulokseen, että tulos johtuu varmaan mun nenästä. Tuntuu, että mitä sirompi nenä, sen parempi arvostelu monissa. Mun nenä  ei ole siro ;D Mutta ei kyllä valtava pottunenäkään. Mutta kaikilla noilla julkkis ja muilla kuvilla millä oon kokeillut ja saanut hyvän tuloksen on yhteistä kapea nenän kärki.. Voi olla kyllä hakuammuntaakin :D

-ap

Mulla on pitkä, iso nenä mut tuli silti hot:D

Vierailija
31/87 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo "ok" mutta ikä 26 vaikka olen 48 :D

Vierailija
32/87 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Mut millanen sun nenänpää on? mulla ei oo kovin isokaan nenä, mutta se on enemmän sellanen nykerö tai pottunenä, eikä sellanen suora ja kapee kärkinen..

-ap

Vierailija
33/87 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latasin sinne Tuksun kuvan ja sain tulokseksi "Nice". Eli ei toimi :D

Vierailija
34/87 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Mut millanen sun nenänpää on? mulla ei oo kovin isokaan nenä, mutta se on enemmän sellanen nykerö tai pottunenä, eikä sellanen suora ja kapee kärkinen..

-ap

No sellainen roikkuva noidannokka!

Vierailija
35/87 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin tiikerin kuvalla... hottia näytti :D

Vierailija
36/87 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei ladannu minun kuvia ollenkaan, koska "kuvassa oleva henkilö vaikuttaa olevan alle 18-vuotias"... :DD t. 27-vuotias nainen

Mulla kävi samoin. t: tänä vuonna 40v täyttävä naisihminen..

Vierailija
37/87 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on nyt ihan pakko laittaa yks kuva millä testasin (joskin vanha ja kaikki muu paitsi kasvot leikattu pois, vähentämään edes vähän tunnistusta). Hetki kun isken sen aijjaahan! :D

-ap

Vierailija
38/87 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä laittaisi omaa pärstääni tuonne, koska peili kertoo sen, että aika hiton komea mies on kyseessä.

Vierailija
39/87 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://aijaa.com/QD6Eqz

Tässä nyt ainakin näkee niitä kasvonpiirteitä. Olen aina kuvitellut olevani ihan nätti :(

Vierailija
40/87 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://aijaa.com/QD6Eqz

Tässä nyt ainakin näkee niitä kasvonpiirteitä. Olen aina kuvitellut olevani ihan nätti :(

-ap