Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiloklubi maksulliseksi, mitäs nyt??

Vierailija
07.01.2016 |

Olen käyttänyt kiloklubia varmaan v. 2007 alkaen eli olen sen kanssa lähestulkoon "naimisissa". Kuitenkin, se on välillä vähän aikaavievää ja hankalaakin jatkuvassa käytössä, mutta sen avull olen pitänyt painoni kurissa raskausaikona ja laihduttanutkin raskausten jälkeen vähän. Mä olen normaalipainoinen, kiitos kiloklubin, enkä ylipainoinen. En käytä sitä aina ja jatkuvasti, vaan lähinnä silloin kun tunnen tarvetta, että pitää taas seurailla tarkemmin mitä syö. Se on ollut ilmainen, jonka vuoksi olen sitä käyttänyt. Nyt mietin kannattaako mun maksaa jäsenyydestä kun en sitä aivan välttämätä tarvitse, mutta se tsemppaa mua katsomaan mitä suustani alas laitan ja paino pysyy paremmin omassa luvussaan ja ruokavaliokin varmasti sen kanssa terveellisempi.

Eli. Mitäs nyt? Onko suositella helppokäyttösiä ja ilmaisia laihdutussivustoja?

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen sijoittamaan sen 30 euroa/vuosi tjsp ja alkaa käyttämään Sulamoa (ent. Kalorilaskuri), kaikin puolin parempi kuin Kiloklubi. 

Vierailija
2/58 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten et normaalipainoisena ole oppinut sitä, miten pysyä painossa?

Laihdutin 38 kg ilman mitään nettipalveluita, kalorien laskemista ja ruokien punnitsemista, ja paino on edelleen pysynyt alhaalla ilman mitään kevätjuhlaliikkeitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et tarvitse sitä koko ajan, niin mikset voisi jatkossa käyttää sitä vain silloin kun tarvitset ja maksaa sen mukaan? 12€/kk ei ole mun mielestä paha, jos käytät sitä jonkun kuukauden tai kaksi vuodessa. 

Jos olet käyttänyt sitä jo vuosikausia, niin etkö jo osaa ulkoa niitä ruoka-aineiden energiamääriä? 

Vierailija
4/58 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko kuukausimaksu on?

Olen joskus käyttänyt Kalorilaskuria, josta taitaa olla ilmaisversio, mutta maksullinen versio oli muistaakseni kolme kymppiä vuodessa.

Vierailija
5/58 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus käyttänyt Kalorilaskuria, josta taitaa olla ilmaisversio, mutta maksullinen versio oli muistaakseni kolme kymppiä vuodessa.

5,90€ jatkuva laskutus, jos ottaa lyhyempiä määräaikaisia pätkiä, hinta on 12€/kk

Vierailija
6/58 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lataa tablettiin fat secret, siellä on suomalaisten ruokien tiedot ja jos ei ole, niin voit lisätä.

Vierailija
7/58 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MyFitnessPal. Saa mobiilina, ilmainen, laaja ruokatietokanta, pystyy kännykällä lukemaan myös tuotteiden viivakoodit. Integroituu moniin muihin sovelluksiin, esim jos käytät jotain mittaria.

Vierailija
8/58 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

5,90€ jatkuva laskutus, jos ottaa lyhyempiä määräaikaisia pätkiä, hinta on 12€/kk

Ok, eli 70,8 euroa vuodessa. Ei tuo nyt ihan miltään älyttömän kalliilta kuulosta. Tietysti harmi, mikäli ennen ollut kokonaan ilmainen.

Vierailija
9/58 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihdutin 38 kg ilman mitään nettipalveluita, kalorien laskemista ja ruokien punnitsemista, ja paino on edelleen pysynyt alhaalla ilman mitään kevätjuhlaliikkeitä. 

Onnea sinulle painonpudotuksestasi!

Olen itsekin pudottanut painoa nettisovelluksen avulla. Yksi tapa sopii yhdelle ja toinen toiselle. Lisäksi noissa ravintoainelaskentaohjelmissa pääsee näkemään myös sen, millaisia syömiset ovat olleet ravintoainesisällöltään, joka ainakin itseä kiinnostaa.

Vierailija
10/58 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulamo on vähän keskeneräinen vielä, mutta parempi kuin kiloklubi. Siitä on poistunut entisen kalorilaskurin ongelmia, kuten että sama ruoka tulee sadalla eri tavalla, mutta se löytää paljon paremmin. Mutta omia reseptejä en ainakaan itse osaa kirjata niin, että niistä saisi suoraan kalorit, kalorilaskurissa oli. Sulamoa voi kokeilla lyhyenkin aikaa edullisesti ja siinä on mahdollisuus testata alkuun joitakin ominaisuuksia. Minä tykkään ainakin siitä. Kaikki nuo ajan myötä muuttuvat, kun ensin on houkuteltu porukkaa.

Mulla on siellä tunnukset, mutta en käytä enää, kun menin Sulamoon. Pitääkö ne poistaa, ettei tule laskua? 

Vierailija
11/58 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin pudottanut painoa nettisovelluksen avulla. Yksi tapa sopii yhdelle ja toinen toiselle. Lisäksi noissa ravintoainelaskentaohjelmissa pääsee näkemään myös sen, millaisia syömiset ovat olleet ravintoainesisällöltään, joka ainakin itseä kiinnostaa.

Tää viimeinen lause. Mulle on ollut yllätys, että rauta, sinkki ja magnesium ovat todella niukkoja, vaikka olen kuvitellut syöväni monipuolisesti. Ajattelin nyt vuoden olla ja seurata, sitten kun olen saanut tasapainon, alan taas omatoimisen projektin. Minä en tosin laihduta kuin pientä ylipainoa, mutta seuraan juuri ravinteiden määrää. 

Vierailija
12/58 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse poistaa Kiloklubin tunnuksia, siellä pitää olla tehnyt aktiivisesti sen tilauksen, että siitä laskutetaan.

Vierailija
13/58 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siis tiedän mä osapuilleen ruokien kalorimäärien sisällön ulkoakin etc., mutta ohjelmaa on kiva käyttää SEURATAKSEEN miten oikeasti sujuu. Painoa, kalorimääriä, ruuan laadukkuus, kuitupitoisuus.. Käytän laskuria jos en päivittäin, niin viikoittain.. toisinaan orjallsemmin ja toisinaan saattaa mennä muutamia viikkoja ilmankin. Pidän siitä, että mulla on ollut JOKU paikka minne laskea kalorit ja ohjelma ne säilyttää ilmaiseksi.. vuosien taakse... Nään myös painokäyrän jäsenyyden alusta.. Musta se on ollut kiva. Nyt vaan en tiedä mitä tekisin.. Ei se nyt iso maksu ole vuodessa, muta kannattaao se maksaa jos jokin muu maksullinen palvelu olisi parempi? Rahalle vastinetta enemmän, you know? Ilmainen ohjelma on ollut ilmainen ja siksi hyvä aiemmin, jos se nyt alkaa maksaa niin onko olemassa ilmaista yhtä hyvää taikka kohtuullisen hintaista ja parempaa kuin kiloklubi??

ap

Vierailija
14/58 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää viimeinen lause. Mulle on ollut yllätys, että rauta, sinkki ja magnesium ovat todella niukkoja, vaikka olen kuvitellut syöväni monipuolisesti. Ajattelin nyt vuoden olla ja seurata, sitten kun olen saanut tasapainon, alan taas omatoimisen projektin. Minä en tosin laihduta kuin pientä ylipainoa, mutta seuraan juuri ravinteiden määrää. 

Vastaaviin juttuihin olen itse törmännyt ha monipuolinen ravitsemus on juuri se puoli, mikä itseä kiinnostaa. Esimerkiksi itsellä ravintokuidun määrä jää helposti liian alhaiseksi, mutta tuota kautta sitä on helppo seurata. Ihan jo veden juomiseen muistan myös kiinnittää paremmin huomiota, kun käytin kalorilaskuria.

Käytän ravintolisiä vain satunnaisesti. D-vitamiinia taidetaan kyllä suosittaa käytettäväksi lisänä, mutta syön mieluummin D-vitamiinin kalan muodossa kuin ravintolisänä.

Vierailija
15/58 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on fatsecret käytössä. Puhelimessakin sovellus. Parempi kuin kb.

Vierailija
16/58 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku viranomainen voisi julkaista oman vastaavan palvelunsa. Itse laihdutin aikoinaan mestyksellisesti kiloklubin avulla ja minusta se oli verraton työkalu. Kansanterveyden nimissä tuollaisia palveluita tulee olla kansalaisten käytössä maksutta.

Vierailija
17/58 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on 40 kg ylipainoa niin ei siinä tosiaan mitään laskureita tarvita, riittää että lopettaa tunkemasta ravintoa kärsäänsä kuin sika. Mut jos liikaa on 5-7 kg niin kuin minulla niin se on tahtojen taistelu saada se pois ja laskuri on ollut oiva apu.

Vierailija
18/58 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä toinen ääni myfitnesspalille. Se on tosi hyvä.

Vierailija
19/58 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MyFitnessPal. Saa mobiilina, ilmainen, laaja ruokatietokanta, pystyy kännykällä lukemaan myös tuotteiden viivakoodit. Integroituu moniin muihin sovelluksiin, esim jos käytät jotain mittaria.

Tämä vai? https://www.myfitnesspal.com/

Englanniksi? Mahtaako löytyä karjalanpaisti yms? Vai perustuuko tuo siihen että luetaan tosiaan raaka-ainesta viivakoodit?

Vierailija
20/58 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan monta päivää kiloklubilaisten kuukaudessa on kun väittivät sen maksavan 17 senttiä päivässä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän