Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiloklubi maksulliseksi, mitäs nyt??

Vierailija
07.01.2016 |

Olen käyttänyt kiloklubia varmaan v. 2007 alkaen eli olen sen kanssa lähestulkoon "naimisissa". Kuitenkin, se on välillä vähän aikaavievää ja hankalaakin jatkuvassa käytössä, mutta sen avull olen pitänyt painoni kurissa raskausaikona ja laihduttanutkin raskausten jälkeen vähän. Mä olen normaalipainoinen, kiitos kiloklubin, enkä ylipainoinen. En käytä sitä aina ja jatkuvasti, vaan lähinnä silloin kun tunnen tarvetta, että pitää taas seurailla tarkemmin mitä syö. Se on ollut ilmainen, jonka vuoksi olen sitä käyttänyt. Nyt mietin kannattaako mun maksaa jäsenyydestä kun en sitä aivan välttämätä tarvitse, mutta se tsemppaa mua katsomaan mitä suustani alas laitan ja paino pysyy paremmin omassa luvussaan ja ruokavaliokin varmasti sen kanssa terveellisempi.

Eli. Mitäs nyt? Onko suositella helppokäyttösiä ja ilmaisia laihdutussivustoja?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko kuukausimaksu on?

Olen joskus käyttänyt Kalorilaskuria, josta taitaa olla ilmaisversio, mutta maksullinen versio oli muistaakseni kolme kymppiä vuodessa.

5,90€ jatkuva laskutus, jos ottaa lyhyempiä määräaikaisia pätkiä, hinta on 12€/kk

Kuinkahan monta päivää kiloklubilaisten kuukaudessa on kun väittivät sen maksavan 17 senttiä päivässä?

Kävin juuri äsken lukemassa Kiloklubin tiedotteen uudistumisesta. Tässä hintatietoa suoraan kopioituna:

Premium-jäsenyys liittymistarjouksena -50%

Premium-jäsenyyden normaalihinnat 18.1. alkaen ovat:

[50% alennus 31.3. asti]

1 kk jäsenyys 12,00€

3 kk jäsenyys 30,00€

6 kk jäsenyys 40,00€

12 kk jäsenyys 60,00€

jatkuva jäsenyys 5,90€ / kk (vain credit/debit-kortilla)

Tarjoamme Premium-jäsenyyden vanhoille Kiloklubin käyttäjille puoleen hintaan 31.3. asti. Alennuksen saat syöttämällä tilausta tehdessäsi alennuskoodin 'PREM31316'.

--> minusta on aika hämärää, että 12 kk jäsenyydellä hinnaksi tulee 5 €/kk ja jatkuvalla 5,90 €/kk. Ja jos nyt tekee sopparin, niin 50 % alennuksen mukaan vuosihinnaksi tulee 30 € - onko kuukausi sitten 2,95€ ja mihin asti alennussopimus olisi voimassa. Samoja asioita ihmetellään Kiloklubin foorumillakin eikä henkilökunta ole (ainakaan vielä) vaivautunut vastaamaan.

Vierailija
22/58 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo myfitnesspal toimii tosiaan? Ilmainen ja miten haetaan ruuat jotka syö? Saako yhdistettyä aktiivisuusrannekkeen kanssa (polar loop 2)?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ole käyttänyt vuosia Lifesum-nimistä ohjelmaa. Perusversio on ilmainen, työpöytäversio ja sovellus toimivat hyvin. Kannattaa testata!

Vierailija
24/58 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Fatsecret on ilmainen ja tosi hyvä. Sinne siis voi mobiilisovellukseen kirjata syömisensä ja liikuntansa, ja laskee kaloritasapainoa. Ja tulee helpommin kirjattuakin kuin Kiloklubiin, jonka käyttöä varten täytyi mennä erikseen selaimella sinne sivuille, kirjautua sisään jne. 

Vierailija
25/58 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MyFitnessPaliin pystyy yhdistämään Polarin sovelluksen eli luultavasti toimii rannekkeenkin kanssa, jos ranneke käyttää tuota sovellusta. Mulla on Suunnon sykemittari, mutta Movescountia ei pysty siihen yhdistämään. Polarista ei siis ole kokemusta. Harjoitusten lisääminen manuaalisesti kuitenkin onnistuu ja niiden keston ja kulutetut kalorit pystyy muokkaamaan. Esimerkiksi Les Millsin tunnit löytyvät sieltä valmiina.

Siihen voi myös yhdistää esimerkiksi Applen Terveys-sovelluksen, jolla saa summittaiset askelmäärät suoraan. Androidin vastaavat sovellukset käyvät siihen myös.

Käyttäjät ovat hyvin lisänneet sinne suomalaisia tuotteita ja sinne voi itse lisätä reseptejä esimerkiksi karjalanpaistista. Ja tuotteet löytyy niin viivakoodin kuin hakujenkin avulla. Uusia tuotteita ei ole minun vielä tarvinnut siihen lisätä, joten en osaa siitä sanoa mitää.

Käyttöönotto on ollut helppoa, vaikka alussa siihen menee aikaa, kun sovellus tallentaa käytetyt ruoka-aineet aina tiettyyn ruokailuun (jos syöt illalla samaa kuin aamulla, joudut hakemaan ekalla kerralla tuotteet uudestaan illalle).

Siitäkin on saatavilla maksullinen premium-versio, mutta esimerkiksi makrot ja muut yleistiedot riittävät ilmaisessakin minulle hyvin.

Tavoitteet voi itse valita (laihtua/pitää yllä / lisätä painoa) ja niitä voi muokata keskenkin. Samoin makrosuhteet voi muokata itselleen sopiviksi.

Mielestäni tuo on ollut miellyttävämpi käyttää kuin esimerkiksi kalorilaskuri. :)

Vierailija
26/58 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus käyttänyt Kalorilaskuria, josta taitaa olla ilmaisversio, mutta maksullinen versio oli muistaakseni kolme kymppiä vuodessa.

5,90€ jatkuva laskutus, jos ottaa lyhyempiä määräaikaisia pätkiä, hinta on 12€/kk

Kuinkahan monta päivää kiloklubilaisten kuukaudessa on kun väittivät sen maksavan 17 senttiä päivässä?

Kävin juuri äsken lukemassa Kiloklubin tiedotteen uudistumisesta. Tässä hintatietoa suoraan kopioituna:

[50% alennus 31.3. asti]

1 kk jäsenyys 12,00€

3 kk jäsenyys 30,00€

6 kk jäsenyys 40,00€

12 kk jäsenyys 60,00€

Tarjoamme Premium-jäsenyyden vanhoille Kiloklubin käyttäjille puoleen hintaan 31.3. asti. Alennuksen saat syöttämällä tilausta tehdessäsi alennuskoodin 'PREM31316'.

--> minusta on aika hämärää, että 12 kk jäsenyydellä hinnaksi tulee 5 €/kk ja jatkuvalla 5,90 €/kk. Ja jos nyt tekee sopparin, niin 50 % alennuksen mukaan vuosihinnaksi tulee 30 € - onko kuukausi sitten 2,95€ ja mihin asti alennussopimus olisi voimassa. Samoja asioita ihmetellään Kiloklubin foorumillakin eikä henkilökunta ole (ainakaan vielä) vaivautunut vastaamaan.

Mitä eroa tuolla Premium-jäsenyydellä ja tavallisella on ja pysyykö tavallinen jäsenyys edelleen maksuttomana? Mä olen käyttänyt viime vuodet Kiloklubia lähinnä reseptipankkina, joten halua maksaa yhtään siitä, että voin käydä katsomassa jotain itse tallentamaani reseptiä.

Vierailija
27/58 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[50% alennus 31.3. asti]

1 kk jäsenyys 12,00€

3 kk jäsenyys 30,00€

6 kk jäsenyys 40,00€

12 kk jäsenyys 60,00€

Mitä eroa tuolla Premium-jäsenyydellä ja tavallisella on ja pysyykö tavallinen jäsenyys edelleen maksuttomana? Mä olen käyttänyt viime vuodet Kiloklubia lähinnä reseptipankkina, joten halua maksaa yhtään siitä, että voin käydä katsomassa jotain itse tallentamaani reseptiä.

Tässä tiedote: http://us12.campaign-archive1.com/?u=826069dceace96b73ab73fe73&id=6c1ee… pystyt siis käsittääkseni edelleen selaamaan reseptejäsi. Varma en ole, koska en ole kiloklubia koskaan käyttänyt. :)

Vierailija
28/58 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on fatsecret käytössä. Puhelimessakin sovellus. Parempi kuin kb.

Fatsecret sovellukselle täältäkin ääni! Kännyllä käytän ja siinä on hienoa mm. se, että kännyllä voi skannata tuotteiden viivakoodeja ja sovellus laskee kalorit.

Vierailija
29/58 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[50% alennus 31.3. asti]

1 kk jäsenyys 12,00€

3 kk jäsenyys 30,00€

6 kk jäsenyys 40,00€

12 kk jäsenyys 60,00€

Nykyinen premium-jäsenyys tavallaan poistuu, kun kaikkien jäsenyys tulee maksulliseksi & sisältö samaksi. Maksutonta on enää forumien käyttö, siis esim. profiiliinsa ei enää pääse ymmärtääkseni maksutta kirjautumaan niin, että pääsisi tarkastelemaan sen sisältöä.

Vierailija
30/58 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan siirtyä Kiloklubista muualle. Olen ollut jäsen, koska se oli ilmainen. Siihen nähden se oli hyvä, muttei todellakaan niin hyvä, että siitä maksaisin. Kokeilen varmaan jo mainittuja englanninkielisiä sivustoja tai edullisempaa Sulamoa.

Mikähän muuten tuossa Kiloklubissa on tuon jatkuvan jäsenyyden minimi- tai irtisanomisaika? Sitä ei ole mainittu. Voiko olla jäsen 2 kk ja sitten lopettaakin jatkuvan tilauksen?

Vierailija
31/58 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just luin itsekin tiedotteen. Mäkin olen käyttänyt sitä -08 asti, välillä aktiivisemmin ja välillä vain keskustelupalstalla pyörimiseen. En todellakaan ala maksamaan siitä euroakaan. Toivottavasti joku pistää samanlaisen sivuston pystyyn. Harmittaa eniten tuo keskustelupalstan "menetys"

Vierailija
32/58 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kk palstaa, kun kävi lukemassa, niin uuden omistajan asenne sai vakuuttumaan etten rahojani tuonne pistä

Vierailija
33/58 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just luin itsekin tiedotteen. Mäkin olen käyttänyt sitä -08 asti, välillä aktiivisemmin ja välillä vain keskustelupalstalla pyörimiseen. En todellakaan ala maksamaan siitä euroakaan. Toivottavasti joku pistää samanlaisen sivuston pystyyn. Harmittaa eniten tuo keskustelupalstan "menetys"

Saat edelleen käyttää keskustelupalstaa: "Yhteisö (foorumi), artikkelisisällöt ja reseptipankki pysyvät jatkossakin maksuttomina palveluina. Viestien kirjoittaminen foorumeille onnistuu edelleenkin vain rekisteröityneiltä käyttäjiltä." (suora lainaus edelliselle sivulle linkatusta tiedotteesta)

Vierailija
34/58 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat edelleen käyttää keskustelupalstaa: "Yhteisö (foorumi), artikkelisisällöt ja reseptipankki pysyvät jatkossakin maksuttomina palveluina. Viestien kirjoittaminen foorumeille onnistuu edelleenkin vain rekisteröityneiltä käyttäjiltä." (suora lainaus edelliselle sivulle linkatusta tiedotteesta)

Kyllä, osaan lukea ja siksi sitaatit menetykseen. En aio jatkossa käydä edes kyseisellä keskustelupalstalla

Vierailija
35/58 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

arriba!

Vierailija
36/58 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän offtopicina, mutta olenko ainoa kelle pistää vähän silmään noi adminin passiivisagressiiviset vastailut tuolla kiloklubin sivuilla uudistusta koskevassa ketjussa? Ymmärrän, että heitä nyt korpeaa kun ihmiset eivät ottaneet tätä maksulliseksi muuttamista riemusta hyppien vastaan, mutta jotenkin voisi vähän miettiä kuinka veemäisesti tuolla asiakkaille vastailee.

http://kiloklubi.fi/foorumi/Kiloklubin-uudistukset-2016-29/Kiloklubi-uu…

Vierailija
37/58 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän offtopicina, mutta olenko ainoa kelle pistää vähän silmään noi adminin passiivisagressiiviset vastailut tuolla kiloklubin sivuilla uudistusta koskevassa ketjussa? Ymmärrän, että heitä nyt korpeaa kun ihmiset eivät ottaneet tätä maksulliseksi muuttamista riemusta hyppien vastaan, mutta jotenkin voisi vähän miettiä kuinka veemäisesti tuolla asiakkaille vastailee.

Samanlaiset fiilikset tuli. Ei ihmisten (asiakkaiden) tarvitse ymmärtää, jos yhtäkkiä joku nimettömänä pysyttelevä ylläpitäjä ilmoittaa, että aiemmin ilmaisesta palvelusta on tulossa maksullinen.

Vierailija
38/58 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, osaan lukea ja siksi sitaatit menetykseen. En aio jatkossa käydä edes kyseisellä keskustelupalstalla

Pahoittelen väärinymmärrystäni. Toivottavasti löydät toisen foorumin ja palvelun. Mukavaa viikonloppua! :)

Vierailija
39/58 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa tuolla aiemmin kirjoittelin. Todella ylimielistä käytöstä. Saa nähdä mimmonen kato käy tuolla foorumilla

Vierailija
40/58 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nyt pullapitko sentään! Olen käyttänyt sivustoa vaihtelevalla menestyksellä, mutta en nyt todellakaan ala maksamaan. Meni hermot jo siihen kun yhdistivät kiloklubin tiedot sanomatunnusten kanssa ja saivat sitä myöden oikeat henkilötietoni yhdistettyä painohistoriaani. Olin erittäin loukkaantunut. Tämä on nyt viimeinen pisara.