Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hulluinta, mitä lähivanhempi on vaatinut, keltänyt, tehnyt tai sanonut

Vierailija
07.01.2016 |

Esimerkkejä omasta elämästä löytyy pilvin pimein, mutta tulen niistä vain huonolle tuulelle. Löytyiskö keltään mitään, jolle sais tosissaan nauraa?

Kommentit (170)

Vierailija
21/170 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsen pitää kuljettaa I padia mukanaan heille (me ostettiin se)

Annatteko lapsen kuljettaa? :D itse en antaisi.

Ei anneta, eikä lapsi ole sitä edes pyytänyt. Oli toivonut äidiltään että hän ostaisi kotiin sellaisen. Ei osta vaan vaatii että kun meidän pitäis antaa lapsen kuljettaa sitä heille.

Joo siis, ihan oikein teette. Jos laite olis pelkästään kyseisen lapsen käyttöön, niin sitten tossa ois ehkä mietittävää. Jos se on kuitenkin tarkoitettu myös muiden käyttöön niin täysin kohtuutonta vaatia sitä lapsen mukaan.

Mieti nyt jos oisitte vaikka ostanu lapsen huoneeseen uudet verhot, ja lapsi ois jutellu äidin luona että haluais samanlaiset sinnekin. Tolla logiikalla se sit vaatis teiltä ne verhot sieltä. :D

Sillä lailla.

Vierailija
22/170 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskantärkeitä näyttää olevan nämä uudet puolisot. Teillä ei ole yhtään sananvaltaa niihin lapsiin, eikä heidän vanhempiensa tapaamisjärjestelyihin. Hankaloitatte lasten kasvua ja kehitystä noilla juonillanne, hävetkää.

Uuuuuuuuuu! Kalahtiko kalikka? :D

No kerro nyt, mitäs SÄ oot vaatinut? ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/170 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies "kielsi" hankkimasta koiraa eron jälkeen, koska olen hänen mielestään kissaihminen. Hän sanoi, että koiran hankkiminen on alainen keino saada tytär itselleni. Tosiasiassa miehelle tuli paha mieli, kun ei voinut itse hankkia koiraa allergiansa takia.

Vierailija
24/170 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä meni noutamaan lasta normaalille viikonlopputapaamiselle. Äiti tuli ovelle ja sanoi, että lapsi on sairas. Isä pyysi, saisiko lapsi tulla ovelle antamaan halin. Ei saanut kun oli niin kipeä. Isä pyysi, saisiko mennä lapsen sängyn luo antamaan halin. Ei missään tapauksessa saanut. Ei muuta selitystä kuin että kipeä. Saisiko isä soittaa lapselle äidin puhelimeen (lapsella ei ollut vielä omaa puhelinta)? Ei todellakaan saanut. Isä lähti pois, mutta jäi syrjemmälle tarkkailemaan tilannetta entisen kotinsa pihamaalla. Hetken päästä lapsi tuli kaverinsa kanssa ovesta ulos ja molemmat lähtivät pyörällä naapuriin kaverin luo.

Vierailija
25/170 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaati perumaan lapsen synttärijuhlat juhlia edeltävänä iltana (miehen tapaamisviikonloppuna) koska halusi viedä lapsen huvipuistoon. Koska mies ei antanut heti periksi, lähi soitti mm. kaikille lapsen isovanhemmille, yhteisille ystäville ja lopulta myös lapselle kertoakseen kuinka itsekäs mies on.

Vierailija
26/170 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tossa toisessa ketjussa just joku leidi vaatii exäänsä (joka asuu uuden puolison omistamassa talossa) hankkimaan lapselle oman huoneen joka toinen viikonloppu vierailuja varten. Aloittajalla on periaatteensa joista ei luovu, exä on köyhä eikä omista henkistä pääomaa, toisin kun älykäs ja koulutettu ap. Exän naista, joka tekee työtä kotonaan, vaatii tämä kirjoittaja siirtämään perseensä ja läppärinsä keittiönpöydälle (muutahan työhuoneessa ei toki voi ollakaan) ja luovuttamaan työhuoneensa lapsen käyttöön.

Vierailija
27/170 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskantärkeitä näyttää olevan nämä uudet puolisot. Teillä ei ole yhtään sananvaltaa niihin lapsiin, eikä heidän vanhempiensa tapaamisjärjestelyihin. Hankaloitatte lasten kasvua ja kehitystä noilla juonillanne, hävetkää.

Eikun se on ihan totta, objektiivinen mielipide. Minä vaadin nimenomaaan kasvatusrauhan ja sen muistamisen, ketkä ovat lapsen oikeat vanhemmat, joilla se kasvatusvastuu on. Eli teidän tehtävänne on ainoastaan antaa pillua sille miehelle ja jättää lapsen kasvattaminen osaavimmille ihmisille.

Vierailija
28/170 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tossa toisessa ketjussa just joku leidi vaatii exäänsä (joka asuu uuden puolison omistamassa talossa) hankkimaan lapselle oman huoneen joka toinen viikonloppu vierailuja varten. Aloittajalla on periaatteensa joista ei luovu, exä on köyhä eikä omista henkistä pääomaa, toisin kun älykäs ja koulutettu ap. Exän naista, joka tekee työtä kotonaan, vaatii tämä kirjoittaja siirtämään perseensä ja läppärinsä keittiönpöydälle (muutahan työhuoneessa ei toki voi ollakaan) ja luovuttamaan työhuoneensa lapsen käyttöön.

Niin, tää ketjuhan on vähän niinku spin off tosta ketjusta. Ihanat kamalat lähiäidit :D

Vierailija
29/170 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kopioit sitten minun keskusteluni. T. "Hulluin/erikoisin sääntö jonka tiedät jossain perheessä olevan" - aloittaja

Vierailija
30/170 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku tunnisti itsensä :). 

Vierailija
31/170 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikun se on ihan totta, objektiivinen mielipide. Minä vaadin nimenomaaan kasvatusrauhan ja sen muistamisen, ketkä ovat lapsen oikeat vanhemmat, joilla se kasvatusvastuu on. Eli teidän tehtävänne on ainoastaan antaa pillua sille miehelle ja jättää lapsen kasvattaminen osaavimmille ihmisille.

Aivan niin. Minä, alhainen etä-äitipuoli esitän nöyrimmät pahoitteluni.

Vaikutat varsin tervejärkiseltä ihmiseltä. Kaikin puolin.

Vierailija
32/170 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha tää on tosiaan hulluimmasta päästä, mitä lähi on sanonut!

Vierailija
33/170 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen exä vaati meitä eroamaan kun olimme olleet noin vuoden jo naimisissakin. Hänestä se oli lapsen kannalta paras ratkaisu ja vaatimalla vaati sitä. Kuulemma äitinä on oikeus puuttua lapsensa elämän epäkohtiin (mitään hätää tällä lapsella ei ollut). Kyseinen nainen levitti paskapuheita minusta ympäri "kyliä" ja saikin oman sopulilaumansa uskomaan yhtä sun toista. Kun ei erottu, eikä hänen lätinöistään välitetty niin tämä exä veti johtopäätöksen, että mies kostaa heidän eroaan hänelle tällä. Kertoili ympäriinsä kuinka mies on vieläkin katkera heidän erostaan ja siitä ettei tämä nainen halunnut uuden miehen löydettyään enää olla yhdessä. Todellisuudessa mies oli onnensa kukkuloilla ja helpottunut päästessään moisesta taakasta eroon. Edelleenkään exä ei meitä hyväksy ja lapsikin on jo parikymppinen. Vaatimuksia satelee toki edelleen miehelle, esim. mene laittamaan lamppu lapsen kodin kattoon (osaa itsekin vallan hyvin ja oli jo laittanut sen), otat sitten lapsen teille uuden vuoden viettoon (oli mielummin omien kavereiden ja tyttöystävän kanssa) annat lapselle X määrän rahaa ("lapsi" käy itsekin töissä). Näitähän riittää... Pelolla odotan lapsenlapsia.

Vierailija
34/170 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kopioit sitten minun keskusteluni. T. "Hulluin/erikoisin sääntö jonka tiedät jossain perheessä olevan" - aloittaja

Eihän ole yhtään sama asia, mitä sä sekoilet?

Vierailija
35/170 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron nyt tämän, vaikka ei lähivanhempi ollutkaan, vaan etä. Kyse oli isästäni.

Isäni ei millään meinannut suostua kirjoittamaan allekirjoitusta kaavakkeeseen, että saisin passin.

Meidän piti lähteä äidin kanssa Viron Lautalle.

Vihdoin sen kirjoitti, kun menimme äidin kanssa käymään siellä, sovittuna ajankohtana. Hirveässä humalassa oli ja kirjoitti kaavakkeen. Jälkikäteen ei muistanut kaavaketta kirjoittaneensa ja ihmetteli minulle miten reissuun pääsimme, kun kerroin hänelle matkasta. En siis tavannut häntä kuin muutaman kerran vuodessa, jolloin kyllä oli selvinpäin.

Tuntui olevan pahoillaan siitä, että pääsimme matkalle..

Vierailija
36/170 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta uusi toppatakki, tai palaa ens viikon tapaamiset. Vastaavaa kiristystä vuodesta toiseen, mutta onneksi se on taakse jäänyttä elämää.

Vierailija
37/170 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ex sai hirveän raivarin, kun lapselle piti ostaa uusi koulureppu ja oli jo sovittu että lapsi saa itse päättää mieluisen, mutta minä olin se joka kävi lapsen kanssa kaupoilla eikä mies. Onko sillä oikeasti niin väliä kumpi sen repun meidän yhteisistä rahoista maksaa, kun on sovittu että se äiti ei kuitenkaan ole se joka sen maksaa, koska hänellä oli rahasta tiukkaa silloin. Meillä on myös yhteisiä lapsia ja oon todennut, että koska se miehen lapsi on lähes puolet ajasta meillä niin mua ei haittaa osallistua hänenkin kustannuksiinsa niin on yhteinen tili elämiseen ja lasten hankintoihin, on hän kuitenkin mun lasten sisko.

Vierailija
38/170 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, tää ketjuhan on vähän niinku spin off tosta ketjusta. Ihanat kamalat lähiäidit :D

Jep, siitä se ajatus sitten lähti, ja minä olen se, jolla EI SAA olla omaa huonetta lapselle, koska lapsella on vain Yksi Ainoa Koti ja etävanhemman luona käydään vain kylässä. Tämä on kuulemma lapsen kehitykselle parasta.

Vierailija
39/170 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis 39 = ap.

Vierailija
40/170 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerron nyt tämän, vaikka ei lähivanhempi ollutkaan, vaan etä. Kyse oli isästäni.

Isäni ei millään meinannut suostua kirjoittamaan allekirjoitusta kaavakkeeseen, että saisin passin.

Meidän piti lähteä äidin kanssa Viron Lautalle.

Vihdoin sen kirjoitti, kun menimme äidin kanssa käymään siellä, sovittuna ajankohtana. Hirveässä humalassa oli ja kirjoitti kaavakkeen. Jälkikäteen ei muistanut kaavaketta kirjoittaneensa ja ihmetteli minulle miten reissuun pääsimme, kun kerroin hänelle matkasta. En siis tavannut häntä kuin muutaman kerran vuodessa, jolloin kyllä oli selvinpäin.

Tuntui olevan pahoillaan siitä, että pääsimme matkalle..

Mä tiedän tapauksen, jossa yhden tutun lähi tekee tätä etälle. Lapsi odottaa kovasti matkaa, mutta eivät pääse, kun lähi ei kirjoita papereita. Kyseessä on ilmeisesti kateus sitä kohtaan, että lapsi pääsee isän kanssa matkoille, mutta äidillä ei ole oikein varaa. No onpa tuota maita, mihin pääsee ilmankin ja kyllä isä osaa aina jotain järjestää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä