Mies: mikä on paras kohteliaisuus, jonka nainen on sinulle sanonut?
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Lasketaanko tämä nyt kehuksi, mutta... Kaukosuhdetyttöystävä pyysi kuvaamaan käteenvetovideon, jota hän voisi katsella yksinäisinä iltoinaan. Toimi ;)
Kankaanniemi?
Baari-illan jälkeen nainen sanoi että oli hyvää seksiä. Parin tunnin lisätouhuilun päästä se oli vuoden parasta ja aamulla kun vielä jatkettiin niin oli kuulemma elämänsä parasta seksiä ikinä. Silloin oli mies olo. Joidenkin kanssa kemiat toimii. Joidenkin mielestä seksi kanssani on ollut varmasti hirveintä mitä heillä on elämässään ollut. En ole pimeässä peiton alla lusikassa halailija.
Opiskelukaveriporukalla jatkoilla eräs nainen intoutui kehumaan minua aika vuolaastikin, pääkohtien ollessa suunnilleen, että minun kanssani on todella kiva puhua, koska minulla on nopea äly ja kyky keskustella hauskasti ja omintakeisella huumorilla mutta samalla taustalta paistaa "vaikuttava" määrä tietoa eri asioista.
Tämä on jäänyt aivan erityisesti mieleen, koska siinä mainitaan melko iso osa sellaisista asioista, joita itse haluaisin olla tai joita haluaisin ihmisten huomaavan.
No; kauniiksi on useinkin sanottu ja minulla on kuulema euroopan paras perse. Silmiä on kehuttu, ovat tummanruskeat.
Ja sitte, useampi mies on sanonut, että maistun ja tuoksun ihanalta... no sieltä. Lisää pyytävät.
Vierailija kirjoitti:
No; kauniiksi on useinkin sanottu ja minulla on kuulema euroopan paras perse. Silmiä on kehuttu, ovat tummanruskeat.
Ja sitte, useampi mies on sanonut, että maistun ja tuoksun ihanalta... no sieltä. Lisää pyytävät.
Luetaanpas vielä se kysymys.
Mies: mikä on paras kohteliaisuus, jonka nainen on sinulle sanonut?
Vierailija kirjoitti:
Hmm. Paras on aika paha kysymys. Useiten kuultu on "Tuoksut tosi hyvältä" tai joku sen variaatio. Muut on ollut enemmän jotenkin latteita komeudesta tai pituudesta. Ehkäpä tuo tuoksu sitten on se paras? Luonteenpiirteitä on kanssa joitain kehuttu, mutta niitä on vaikea ottaa vastaan, kun koskevat lähinnä rehellisyyttä tai kiltteyttä, jotain mitkä itse otan lähes oletusarvona.
Suomalainen nainen ei taida olla mikään mestari miehen kehumisessa :)
Mies on samanveroinen tallaaja, ei joku kunnioitettava ja kehuttava olento. Patriarkaattia ei Suomessa tueta.
- tunnun niin hyvalta etta taju lahtee
- naytan niin hyvalta paniessani takaapain
- olen niin kuuma etta alushousut kastuvat vakisin
- olen niin kuuma ettei jeesuskaan pystyisi hillitsemaan itseaan
- olen mahtava sangyssa koska huolehdin etta nainen tulee ensin, mielummin useasti
- upeat silmat, hiukset, kroppa, pukeutumistyyli.
Siina muutama joulukuulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm. Paras on aika paha kysymys. Useiten kuultu on "Tuoksut tosi hyvältä" tai joku sen variaatio. Muut on ollut enemmän jotenkin latteita komeudesta tai pituudesta. Ehkäpä tuo tuoksu sitten on se paras? Luonteenpiirteitä on kanssa joitain kehuttu, mutta niitä on vaikea ottaa vastaan, kun koskevat lähinnä rehellisyyttä tai kiltteyttä, jotain mitkä itse otan lähes oletusarvona.
Suomalainen nainen ei taida olla mikään mestari miehen kehumisessa :)
No eihän sitä uskalla kehua kuin omaa miestään; jos muita kehuu niin kehuttava voi vielä luulla että nainen on ihastunut häneen...
Omaa miestäni kehun vähän väliä, mutta eipä tuo niitä muista. Esitin otsikon kysymyksen hänelle, mutta ei hän osannut vastata.
Aika moni kehu liittyy seksiin? "Syvällisemmät" kehut - saati kokonaiset ylistävät puheet - taitaa olla tosi harvinaisia.
Ettei minussa ole mitään vikaa (silti erottiin)
Seksi on täydellistä (mutta kerta viikossa riittää)
Nää nyt muistan,
Ei ole kehuttu koskaan, jos ei lasketa naispuolisen pomon hyvää työtä -kommenttia silloin tällöin. Joskus joku mummo sanoo kiitos, kun pidän kaupan ovea auki. Nuoremmat naiset ei koskaan. M40
-Olet erittäin kuuma
-Sinulla on maailman kaunein penis
-Ymmärrät naisia paremmin kuin kukaan
Jonkunlaisesta masennuksesta kärsinyt nainen jonka raahasin burleski-juhliin, muutamia kuviakin tuli napattua ja nainen laittoi fb-päivitykseensä juhlien jälkeen otetun yhden kuvan ja kuvatekstinä "tässä kuvassa olen onnellinen, yhtä onnellinen olen valokuvassa ollut edellisen kerran kun ensimmäisen miehen kanssa laskeutui kirkon portaita häissään".
Sitten on muutamia sellaisia kun kaunis nainen tulee juttelemaan ja kysyy muistanko, ja miten on joskus jossain juteltu baaritiskillä tms ja sen seurauksena on ajatellut asioita ihan uudesta näkökulmasta ja on nyt saanut elämänsä huomattavasti parempaan järjestykseen.
Sängyssä että ei ole edes osannut kuvitella tykkäävänsä tällaisesta ja olenko luonnonlahjakkuus vai jotenkin opetellut.
Seuraavalla viikolla tullut viestiä että olen ajanut naisen hulluuden partaalle ja että töistä tai mistään muustakaan ei tule yhtään mitään kun panettaa niin pahasti kun vähänkin ajattelee yhdessäoloa.
Kollega sanoi ennen kesälomia: sinä olet paras. Ja lisäsi vielä: nyt sain sen sanotuksi. Lämmitti mieltä.
Kehuja on tullut vain silloin kun on haluttu että teen jotain. Never again.
Vierailija kirjoitti:
En tiiä onko paras mut jäi mieleen, kun kesällä Ilosaarirockissa mulle sanottiin "En yleensä nussi mua lyhyempiä mutta teen sun kohdalla poikkeuksen.."
Kiitos sulle kuka ikinä olitkaan :)
Karseeta. Kertoo kirjoittajansa mielenmaisemasta aika paljon. Oksennus.
Vaikutat tosi mukavalta, mutta...
Lasketaanko tämä nyt kehuksi, mutta... Kaukosuhdetyttöystävä pyysi kuvaamaan käteenvetovideon, jota hän voisi katsella yksinäisinä iltoinaan. Toimi ;)