Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies: mikä on paras kohteliaisuus, jonka nainen on sinulle sanonut?

Vierailija
06.01.2016 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (113)

Vierailija
61/113 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Paras on aika paha kysymys. Useiten kuultu on "Tuoksut tosi hyvältä" tai joku sen variaatio. Muut on ollut enemmän jotenkin latteita komeudesta tai pituudesta. Ehkäpä tuo tuoksu sitten on se paras? Luonteenpiirteitä on kanssa joitain kehuttu, mutta niitä on vaikea ottaa vastaan, kun koskevat lähinnä rehellisyyttä tai kiltteyttä, jotain mitkä itse otan lähes oletusarvona.

Suomalainen nainen ei taida olla mikään mestari miehen kehumisessa :)

Tai suomalainen mies ei ole esim. kovin miellyttämishaluinen tai ahkera, että kehumiseen olisi aihetta.

Siksiköhän eräät tutut tytöt halusivat minut kaappeihinsa että voisivat ottaa mut sitten esille kun tarvitsevat.

Kyllähän siinä hommia olis riittänyt.

Vierailija
62/113 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Paras on aika paha kysymys. Useiten kuultu on "Tuoksut tosi hyvältä" tai joku sen variaatio. Muut on ollut enemmän jotenkin latteita komeudesta tai pituudesta. Ehkäpä tuo tuoksu sitten on se paras? Luonteenpiirteitä on kanssa joitain kehuttu, mutta niitä on vaikea ottaa vastaan, kun koskevat lähinnä rehellisyyttä tai kiltteyttä, jotain mitkä itse otan lähes oletusarvona.

Suomalainen nainen ei taida olla mikään mestari miehen kehumisessa :)

No eihän sitä uskalla kehua kuin omaa miestään; jos muita kehuu niin kehuttava voi vielä luulla että nainen on ihastunut häneen...

Omaa miestäni kehun vähän väliä, mutta eipä tuo niitä muista. Esitin otsikon kysymyksen hänelle, mutta ei hän osannut vastata.

Pari viikkoa sitten oli taas tilanne jossa mies suuttui minulle kun kuulemma olin johtanut harhaan. Kehuin hänen silmiään jotka oikeasti ovat hyvin kauniit ja erikoisen väriset.

Loppuillasta sainkin sitten haukut kun kuulemma olin flirttailut hänelle ja antanut ymmärtää vaikka mitä.

Olen myös baarissa vahingossa ajanut naisen pois seurueesta kun ihailin hänen vaatteitaan. Hän luuli että olen lesbo eikä ilmeisesti sellaisia halua lähelleen.

En minä sen anna vaikuttaa, ei ole minun häpeä jos joku ottaa kohteliaisuudet flirttinä tai jonain muuna mitä ne ei ole. Aion jatkossakin, sukupuoleen katsomatta, kehua jos näen siihen aihetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/113 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

-M34 kirjoitti:

Kerran sekstatessa doggy asennossa nainen sanoi, että paikat repee ei pysty olemaan siinä asennossa. Lämmitti mieltä, kun sen kokoa kehuttiin.

Ei kehunut kokoa. Joten...

Vierailija
64/113 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista onko kukaan koskaan kehunut mitenkään. Varmaan se voisi liittyä vaatteisiin. Esim. Hieno paita sinulla

Vierailija
65/113 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset ei kehu miehiä koskaan muutoin kuin hyötyäkseen itse niistä kehuistaan. faktaa. 

Vierailija
66/113 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

-M34 kirjoitti:

Kerran sekstatessa doggy asennossa nainen sanoi, että paikat repee ei pysty olemaan siinä asennossa. Lämmitti mieltä, kun sen kokoa kehuttiin.

Yritä saada nainenkin haluaan seksiä. Kiihottunut märkä pimpsa ei aiheuta kipuja

Vierailija
67/113 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naiset ei kehu miehiä koskaan muutoin kuin hyötyäkseen itse niistä kehuistaan. faktaa. 

Eikä miehet naisia kuin saadakseen pesää. Tasoissa ollaan. Kehujen tasapaino.

Vierailija
68/113 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä miehet naisia kuin saadakseen pesää. Tasoissa ollaan. Kehujen tasapaino.

Faktaa!

Vierailija
69/113 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä kehuu.

Vierailija
70/113 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Sä oot ihana ja älykäs ja mielenkiintoinen mies kun osaat ajatella muutakin kuin seksiä.”

Joo tuollain tuli  hesalaisrouva mullekin ruotsinlaivalla ja sit vei mut väkisin hyttiinsä.

Vierailija
71/113 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniiksi on moni nainen kehunut, kasvojeni tasaista ja kauniinväristä ihoa on moni sanonut kadehtivansa ja siitä, ettei ikäni näy kasvoilla, on moni sanonut. Kun jäin eläkkeelle minulta kysyivät monet, että miksi jään niin nuorena. Jotkut olivat levittäneet juttua, että olen sairastunut, toiset kuulema arvelleet, että olen maksanut itselleni varhennetun eläkkeen. Ihan jäin oikeaan aikaan.

Joka kerta kehut hämmentävät enkä itse näe itseäni niin ihmeellisenä, sen toki huomaan, että miehet kääntyvät katsomaan. Olen tumma, minulla on hyvin tummat silmät ja pitkät luonnonkiharat tummat hiukset. Ihan supisuomalainen olen.

Anteeksi, näyttää itserakkaan kirjoituksesta, sitä en ole.

Vierailija
72/113 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä kehuu.

Älä jaksa valehdella. 

Vierailija
73/113 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran eräs siskon kaveri kehui minua avuliaaksi kun olin apuna auttamassa muutossa. Hän oli siis varattu nainen, joten kehu lähinnä masensi kun mietin että näinkö alas voi vajota että tämä on ainoa naiselta saamani kehu moneen vuosikymmeneen. 

Vierailija
74/113 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kehujen puutteesta valittavat: kehutteko itse muita ihmisiä? Minä kehun ja saan kehuja takaisin. Niin maailma pääasiassa toimii.

Vierailija
75/113 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui -80 luvulla. Olin 15 vuotias, oli nahkarotsi, mopo ja kaikki. Esson baarissa, tupakka huulessa tutun porukan kanssa. Kulutettiin aikaa, kuten usein ennenkin. Kahvilaan tuli erikoinen seurue. Jotenkin karismaattisia tai ehkä rikollisia, en tiedä. Eivät olleet meidän kylältä. Seurueen keski-ikäinen nainen oli pienessä maistissa. Hän oli varsin näyttävä ja uhkea ilmestys. Hän oli hallitseva, aivan kuin olisi täyttänyt olemuksellaan koko kahvilan. Hän tuli heti meidän pöytään juttelemaan. Halusi kuulemma aina jutella nuorten kanssa. En muista mitä puhuttiin, tilanne oli epätavallinen. Jossain vaiheessa hän katsoi minua pitkään ja sanoi, "poika, sinulla on kauniit silmät". Muistan tuon lauseen. Silloin en ymmärtänyt, miten silmät liittyy yhtään mihinkään. Aikuisena olen oppinut käyttämään katsettani. Nuorena minua sanottiin kauniiksi, nykyisin komeaksi.

m56

ps. olen siis ruskeasilmäinen  ja (olin) tummatukkainen

Vierailija
76/113 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehui rohkeaksi kun pyysin treffeille. Oli tuntematon nainen. Seurusteli jo kuulemma.

Vierailija
77/113 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverin kommentti: mä haluaisin tehdä töitä vain sun kanssa.

Vierailija
78/113 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama nainen sanonut ettei ikinä välittänyt seksistä ennen minua ts. vasta minun kanssa se räjäytti mielen :)

T panomies pro

Vierailija
79/113 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran minua on sanottu tyylikkääksi herrasmieheksi.

Toisen kerran veikkailtiin leijonaksi, kun olin kuulemma vahvan ja vaativan oloinen, sillai hyvällä tavalla.

Siis yksi kehu kerran kahteenkymmenee vuoteen, ei huono!

Vierailija
80/113 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksä kehui joskus aikanaan hauskaksi. Ulkonäöstä ei koskaan sanonut mitään.

Baarituttavuudet ovat sanoneet pitkäksi, joku (oli varmaan kännissä) jopa komeaksi. Yksi ystävänainen kehui hyväksi keskustelujaksi.

Nykyinen naisystävä on suulaampaa sorttia ja niin rakastunut, että kehuu kaikesta. En oikein osaa suhtautua, kun ensimmäiset 40 vuotta meni aika niukoilla kehuilla.

Tiedän että kehuja on hirvittävän hankalaa ottaa vastaan, jos niihin ei ole tottunut. Älä kuitenkaan ääneen torju niitä, koska se on todella loukkaavaa toiselle joka on umpirakastunut ja näkee sinut ihan jumalaisena kaikkine virheinesikin.

Tiedän kokemuksesta, seurustelin huonoitsetuntoisen miehen kanssa ja oli todella loukkaavaa kun hän vain mitätöi kaikki kehuni, vaikka ne tulivat suoraan sydämestäni. Se tuntui siltä että minä en kelpaa vaan sen kehujan pitäisi olla joku muu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi