Mies: mikä on paras kohteliaisuus, jonka nainen on sinulle sanonut?
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
naiset ei kehu miehiä koskaan muutoin kuin hyötyäkseen itse niistä kehuistaan. faktaa.
No kyllä kehuu.
Kyllä näin on. Kehuista menee usein vaan hämmenyksiin, eikä osaa kuin soperrella, että kiitos. Kehuun ei ole koskaan valmistautunut. Se tulee aina yllärinä.
Tapahtui hiljattain. Autokorjaamolla oli nuori kaunis nainen tiskin takana (juu, kyllä). Hain autoa ja hän antoi avaimet. Avaimissani on erikoinen avaimenperä. Avaimia antaessa hän sanoi, "tää on ihana" mutta katsoi minuun (ei avaimiin) ja hymyili. Sitä vaan ajattelin, että ehkä hän ei tarkoittanutkaan vain avaimenperää?
Naisilla on usein tuollaisia monimerkityksisiä viestejä. Ei sanota suoraan, vaan vihjataan ja jätetään tulkinnanvaraa.
m56
Vierailija kirjoitti:
naiset ei kehu miehiä koskaan muutoin kuin hyötyäkseen itse niistä kehuistaan. faktaa.
No, ei pidä paikkansa. Itse sanoin tuttua miestä komistukseksi ja mulle tärkeäksi ilman mitään taka-ajatuksia, ja siinä hetkessä näytti siltä, että hän olisi ollut mielissään sanomisistani...juu, humalassa ollessaan heitti nämä sanomiseni kasvoilleni ja syytti "me toosta" ja flirttailusta..voi jumalauta, siihen lopetin kehumisen, kun ei aikuinen mies kestänyt. Oli kai hyvin estoinen tyyppi, vai olinko itse jotenkin vastenmielinen?
On vaimo muistaakseni joskus sanonut hyväksi rakastajaksi. No, siitä on aikaa.
Aikaa on jo tästäkin: töissä eräs vanhempi naiskollega sanoi minulle jotain ystävällistä "teistä nuorista". Vastasin siihen, että en minä nyt enää niin kovin nuori ole. Jolloin tämä rouva katsoi minua hymyillen ja totesi: "Sinä oletkin sielultasi nuori."
Vierailija kirjoitti:
Hmm. Paras on aika paha kysymys. Useiten kuultu on "Tuoksut tosi hyvältä" tai joku sen variaatio. Muut on ollut enemmän jotenkin latteita komeudesta tai pituudesta. Ehkäpä tuo tuoksu sitten on se paras? Luonteenpiirteitä on kanssa joitain kehuttu, mutta niitä on vaikea ottaa vastaan, kun koskevat lähinnä rehellisyyttä tai kiltteyttä, jotain mitkä itse otan lähes oletusarvona.
Komppaan tätä. Tuntuuhan se hyvältä, kun toinen nuuhkii pyykkiin heitettyä paitaa ja selvästi pitää sen tuoksusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ei pidä paikkansa. Itse sanoin tuttua miestä komistukseksi ja mulle tärkeäksi ilman mitään taka-ajatuksia, ja siinä hetkessä näytti siltä, että hän olisi ollut mielissään sanomisistani...juu, humalassa ollessaan heitti nämä sanomiseni kasvoilleni ja syytti "me toosta" ja flirttailusta..voi jumalauta, siihen lopetin kehumisen, kun ei aikuinen mies kestänyt. Oli kai hyvin estoinen tyyppi, vai olinko itse jotenkin vastenmielinen?
Et kuitenkaan vihjannut selkeämmin, niin harmistui.
Aivan hirveän kiusaannuttava keskustelu..
Vaimolta kuultua "Minusta on ihanaa kun huolehdit minusta ja koko meidän perheestä, kiitos että suhun voi aina nojata".
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen nainen ei ainakaan osaa kehua, päinvastoin. Vittuilee ja nalkuttaa.
Kyllä minä kehun vuolaasti ja myös palkitsen tekemilläni herkkuruoilla ja hyvällä seksillä, kunhan on hyvä rakastava mies rinnalla. En todellakaan jakele tyhjiä kehuja ympäriinsä vain saadakseni jotain hyötyä ventovieraista miehistä irti. Tämä on ennemminkin se mitä miehet tekevät.
Työpaikalla kehun työhön liittyvistä asioista miehiä, siinä missä naisiakin.
Naiset eivät ole ikinä kehunut. Köyhä mies on ilmaa naisille. #Fakta
Vierailija kirjoitti:
78 jatkaa
Silmistä saan kehuja todella usein. Lisäksi tuntuu että hirveän moni ihminen ihastuu minuun (sukupuolesta riippumatta) jos vaan tutustutaan yhtään syvemmin. Moni on kutsunut erityiseksi (special), muutama olisi halunnut muuttaa Suomeen minun takia
Thai''kut kehuu sua vaan euron kuvat silmissä. Olet niin kauan erityinen, kun mahikset Suomeen muutosta on olemassa.
Vierailija kirjoitti:
”Sä oot ihana ja älykäs ja mielenkiintoinen mies kun osaat ajatella muutakin kuin seksiä.”
Olen pahoillani, mutta tuo ylläoleva ei ole kehu vaikka se siltä kuulostaakin.
Vierailija kirjoitti:
Muutama nainen sanonut ettei ikinä välittänyt seksistä ennen minua ts. vasta minun kanssa se räjäytti mielen :)
T panomies pro
Arvaa vaan miten monelle muulle ne samat naiset on tuon sanoneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kuitenkaan vihjannut selkeämmin, niin harmistui.
Mistä mun olisi pitänyt vihjata? tuli itselle tunne, että menin jotenkin jonkun rajan yli, vaikka olin vain rehellinen. Miten mies otti nuo puheet iskuyrityksinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No; kauniiksi on useinkin sanottu ja minulla on kuulema euroopan paras perse. Silmiä on kehuttu, ovat tummanruskeat.
Ja sitte, useampi mies on sanonut, että maistun ja tuoksun ihanalta... no sieltä. Lisää pyytävät.Lukutaidosta ei oo vissiin kehuja tullut?
Miksi kaikki olettavat, että tuon kirjoittaja on nainen?
Vai oliko homoilta osallistuminen kielletty?
No mammat nyt periaatteessa kannattaa sateenkaariaatetta osoittaakseen valistuneisuutensa, mutta käytännössä ajattelu on kauttaaltaan heteronormatiivista.
Jos persettä kehutaan, niin kohteen täytyy olla nainen, tietysti.
Ei se siitä tullut, vaan vasta kohta ”maistun hyvältä… no, sieltä” sai mut ajattelemaan, että kirjoittaja on nainen.
Olet koulun seksikkäin mies. Kyseessä oli 3500 henkilön yliopisto. Nainen oli lisäksi hyvännäköinen, joka tämän minulle sanoi.
Tästä on aikaa reilu kaksikymmentä vuotta.
"you have perfect face"
"olet tosi seksikäs"
Vierailija kirjoitti:
Vaimolta kuultua "Minusta on ihanaa kun huolehdit minusta ja koko meidän perheestä, kiitos että suhun voi aina nojata".
Sitähän ne naiset miehestä hakee, peruskalliota. Vaan annas olla jos mies haluis tukea.
Oltiin tunnettu noin kuukausi yhteisten kavereiden kautta ja vietetty porukalla aika paljon aikaa sinä kesänä kun tämä neito totesi et "Oot tosi ihana, älykäs ja vielä hemmetin hyvännäköinen. Tehdään niin että tuut nyt mun luo ja sen jälkeen ei sit oo asiaa muiden luo." Lähdin ja nyt ollaan oltu naimisissakin jo 13 vuotta.
78 jatkaa
Silmistä saan kehuja todella usein. Lisäksi tuntuu että hirveän moni ihminen ihastuu minuun (sukupuolesta riippumatta) jos vaan tutustutaan yhtään syvemmin. Moni on kutsunut erityiseksi (special), muutama olisi halunnut muuttaa Suomeen minun takia