Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies: mikä on paras kohteliaisuus, jonka nainen on sinulle sanonut?

Vierailija
06.01.2016 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (113)

Vierailija
41/113 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni kehu liittyy seksiin? "Syvällisemmät" kehut - saati kokonaiset ylistävät puheet - taitaa olla tosi harvinaisia.

Kertoo varmaan siitä, ettei täällä ole älykkäitä miehiä, vaan vain pinnallisia. Siksi miesten aloittamat keskustelut ovat täällä aina ulkonäköön ja seksiin ym. pinnallisiin asioihin liittyviä.

Vierailija
42/113 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen aihe! Toivottavasti tulee vastauksia. Joskus tuntuu että ne kehut menee kuuroille korville, mutta ehkä me vaan kehutaan jotenkin "väärin" :)

Olipa yllättävää että heti tullaan pasdiivisagressiivisesti mollaamaan miehiä. Ei kiinnosta enää osallistua keskusteluun, koska ilmapiiri on heti mitä on. Sinä varmaankin kehut tosiaan väärin, mutta onneksi on myös fiksuja naisia ja heille kaikkea hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/113 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Paras on aika paha kysymys. Useiten kuultu on "Tuoksut tosi hyvältä" tai joku sen variaatio. Muut on ollut enemmän jotenkin latteita komeudesta tai pituudesta. Ehkäpä tuo tuoksu sitten on se paras? Luonteenpiirteitä on kanssa joitain kehuttu, mutta niitä on vaikea ottaa vastaan, kun koskevat lähinnä rehellisyyttä tai kiltteyttä, jotain mitkä itse otan lähes oletusarvona.

Suomalainen nainen ei taida olla mikään mestari miehen kehumisessa :)

Tai suomalainen mies ei ole esim. kovin miellyttämishaluinen tai ahkera, että kehumiseen olisi aihetta.

Vierailija
44/113 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkööni liittyviä saan. Luonteeseeni liittyviä toivoisin.

Vierailija
45/113 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen aihe! Toivottavasti tulee vastauksia. Joskus tuntuu että ne kehut menee kuuroille korville, mutta ehkä me vaan kehutaan jotenkin "väärin" :)

Olipa yllättävää että heti tullaan pasdiivisagressiivisesti mollaamaan miehiä. Ei kiinnosta enää osallistua keskusteluun, koska ilmapiiri on heti mitä on. Sinä varmaankin kehut tosiaan väärin, mutta onneksi on myös fiksuja naisia ja heille kaikkea hyvää.

Melkoinen draamadiivauhriutuja siellä valittaa. Älä ota osaa keskusteluun, jos päreet palaa noin helposti.

Vierailija
46/113 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tyhmempi kuin koskaan osasin kuvitellakaan.

Vierailija
47/113 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on samanveroinen tallaaja, ei joku kunnioitettava ja kehuttava olento. Patriarkaattia ei Suomessa tueta.

Ja myös se nainen, joten josko voisimme lopettaa naisten korottamisen myös median taholta. Haluatko tosiaan olla nainen jota pitää kehua ja korottaa? Paras kehu on ollut, että olen ainoa mies jonka kanssa nainennon saanut orgasmin. Myös kun toisella on ikävä, se on aina kiva kuulla, koska se on niin kokonaisvaltainen ilmoitus tärkeydestä,ajatuksista ym.

Vierailija
48/113 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiiä onko paras mut jäi mieleen, kun kesällä Ilosaarirockissa mulle sanottiin "En yleensä nussi mua lyhyempiä mutta teen sun kohdalla poikkeuksen.."

Kiitos sulle kuka ikinä olitkaan :)

Muistan kun kerroit tämän tarinan. 

Olet ystävistä parhain ja rakkain kaikkine ongelminesi. Mielellään kehuisin sua jollekin sinkkunaiselle sopivan tilanteen tullen. 

Vierailija
49/113 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No; kauniiksi on useinkin sanottu ja minulla on kuulema euroopan paras perse. Silmiä on kehuttu, ovat tummanruskeat.

Ja sitte, useampi mies on sanonut, että maistun ja tuoksun ihanalta... no sieltä. Lisää pyytävät.

Lukutaidosta ei oo vissiin kehuja tullut?

Vierailija
50/113 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, laitoit sitten kaljun, onneksi sulla on hyvä pään muoto...

(pakko oli ajaa hiukset, koska näyttäisin Juicelta kohta)

Vierailija
51/113 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä kehui joskus aikanaan hauskaksi. Ulkonäöstä ei koskaan sanonut mitään.

Baarituttavuudet ovat sanoneet pitkäksi, joku (oli varmaan kännissä) jopa komeaksi. Yksi ystävänainen kehui hyväksi keskustelujaksi.

Nykyinen naisystävä on suulaampaa sorttia ja niin rakastunut, että kehuu kaikesta. En oikein osaa suhtautua, kun ensimmäiset 40 vuotta meni aika niukoilla kehuilla.

Vierailija
52/113 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No; kauniiksi on useinkin sanottu ja minulla on kuulema euroopan paras perse. Silmiä on kehuttu, ovat tummanruskeat.

Ja sitte, useampi mies on sanonut, että maistun ja tuoksun ihanalta... no sieltä. Lisää pyytävät.

Miksi kaikki olettavat, että tuon kirjoittaja on nainen?

Vai oliko homoilta osallistuminen kielletty?

Vierailija
53/113 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mammat nyt periaatteessa kannattaa sateenkaariaatetta osoittaakseen valistuneisuutensa, mutta käytännössä ajattelu on kauttaaltaan heteronormatiivista.

Jos persettä kehutaan, niin kohteen täytyy olla nainen, tietysti.

Vierailija
54/113 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kehun vain älyä, tyyliä, makua tai arjen taitoja. Seksin suhteen kiitos kyllä näkyy ja kuuluu muilla tavoin.

Vierailija
55/113 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni kehu liittyy seksiin? "Syvällisemmät" kehut - saati kokonaiset ylistävät puheet - taitaa olla tosi harvinaisia.

Kertoo varmaan siitä, ettei täällä ole älykkäitä miehiä, vaan vain pinnallisia. Siksi miesten aloittamat keskustelut ovat täällä aina ulkonäköön ja seksiin ym. pinnallisiin asioihin liittyviä.

Itse luulen, että kyse on tuosta ensimmäisestä. Hyvin vähän tiedän naisia, jotka omaa puolisoa kehuvat. Omille kavereille kohteliaisuuksia kyllä riittää.

Vierailija
56/113 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Sä oot ihana ja älykäs ja mielenkiintoinen mies kun osaat ajatella muutakin kuin seksiä.”

Vierailija
57/113 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kehua nosti itsetuntoani erityisesti kun olin nuori ja huonoitsetuntoinen. "Sulle sopii mitkä tahansa vaatteet kun oot niin majesteetillinen" " Mä tiedän että olet parempi kuin minä, sinussa on niin suuri valo". Yksi mikä jätti surullisen olon oli kun masentunut kaveri tilitti olojaan, kuuntelin häntä ja vahingossa lopulta sanoin että mua itseäni kun masentaa, niin kaveri sanoi ihan vilpittömästi että "mikä sua muka voi masentaa kun olet niin täydellinen". Jäin suu auki kun kaveri oli rikkaammasta perheestä, lahjakkaampi ja mielestäni kauniimpi kuin minä.

Vierailija
58/113 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmaan kumppanin suunnalta on ne sänkypuolen ylistykset tai itse työvälineen ylistykset, ne ovat parhaita kohteliaisuuksia. Muiden osalta kaikki muu menee kaikki kategoriaan kiva olen otettu kohteliaisuudesta.

Vierailija
59/113 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari kehua nosti itsetuntoani erityisesti kun olin nuori ja huonoitsetuntoinen. "Sulle sopii mitkä tahansa vaatteet kun oot niin majesteetillinen" " Mä tiedän että olet parempi kuin minä, sinussa on niin suuri valo". Yksi mikä jätti surullisen olon oli kun masentunut kaveri tilitti olojaan, kuuntelin häntä ja vahingossa lopulta sanoin että mua itseäni kun masentaa, niin kaveri sanoi ihan vilpittömästi että "mikä sua muka voi masentaa kun olet niin täydellinen". Jäin suu auki kun kaveri oli rikkaammasta perheestä, lahjakkaampi ja mielestäni kauniimpi kuin minä.

Ja olen siis nainen mutta tällaisia kohteliaisuuksia olen saanut naisilta.

Vierailija
60/113 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuisko kuule siitä että hän kertoo MIESTEN sanoneen näitä asioita. Ja naisten kehuja kysyttiin. Mutta loukkaannu rauhassa vaan, tästäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi