Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milla, Minttu, Mette vai Matilda? :)

Vierailija
06.01.2016 |

.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla!

Matilda on ihan kiva, mutta turhan suosittu tällä hetkellä.

Vierailija
22/34 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, nimeksi milla niin kuinkahan monta kertaa elämänsä aikana saa kuulla olevansa milla magia. Tai "milla hei sun täytyy muuttuu, sun elämältäs suunta puuttuu..."

T. Kokemusta on. :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu sukunimestä. jos sukunimenne on Pu-alkuinen, ei Millaa, siitä tulee Pulla. Muuten Milla on paras. 

Vierailija
24/34 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, nimeksi milla niin kuinkahan monta kertaa elämänsä aikana saa kuulla olevansa milla magia. Tai "milla hei sun täytyy muuttuu, sun elämältäs suunta puuttuu..."

Kuka lapsi/nuori tietää Kelan? Ja kaikista nimistä voi vääntää jotain. Meteltäkin voidaan kysellä säästä tms.

Vierailija
25/34 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla Matilda olis aivan ihana nimi, tai jompikumpi erikseen.

Vierailija
26/34 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka lapsi/nuori tietää Kelan? Ja kaikista nimistä voi vääntää jotain. Meteltäkin voidaan kysellä säästä tms.

Juu, se on kyllä totta että kaikesta sää vitsin väännettyä ja kelan biisikin on aikansa elänyt (tai voi kun mun kohdalla olisikin :D).

Itseä vaan jurppii kun näin aikuisenakin saa esimerkiksi työpaikalla muille aikuisille kertoa että se "milla magia"-vitsi kävi vanhaksi jo ala-asteella, eikä se silloinkaan mitään hassun hauskaa ollut.

Viimeksi viime kesänä mulle uusi tuttavuus lauloi anssi kelaa... mutta tää on tätä. :D

Vierailija
27/34 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla!

t. Milla

Vierailija
28/34 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minttu

Vierailija
29/34 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, se on kyllä totta että kaikesta sää vitsin väännettyä ja kelan biisikin on aikansa elänyt (tai voi kun mun kohdalla olisikin :D).

Itseä vaan jurppii kun näin aikuisenakin saa esimerkiksi työpaikalla muille aikuisille kertoa että se "milla magia"-vitsi kävi vanhaksi jo ala-asteella, eikä se silloinkaan mitään hassun hauskaa ollut.

Viimeksi viime kesänä mulle uusi tuttavuus lauloi anssi kelaa... mutta tää on tätä. :D

Hah! Minun toinen nimeni on Maria - ei tarvitsisi kuin vaihtaa yksi kirjain. Milla Magia -nimitys on minun kohdallani varmaan liiakin helppo, koska olen saanut kuulla siitä elämäni aikana yllättävän vähän. Kukaan ei kai edes jaksa vääntää sitä :D

Vierailija
30/34 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus näitä nimiä. Ovatko kaikki täysin muodin mukana meneviä ja mielikuvituksettomia. Näkyy, ettei ole aivoja ja/tai koulutusta monilla. Peukuttakaa vain alas, mutta tosiasiaa ei mielipide muuta. Voitte kaikki olla sitä mieltä, että maa on lättänä ja aurinko kiertää sitä, se ei kuitenkaan tee sitä todeksi, vaikka joskus ihmisiä jopa tapettiin, jos uskalsivat sanoa totuuden asiasta.

Vierailija
31/34 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuleeko tää sen sun imurin nimeksi?

Vierailija
32/34 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muka Mette on huono nimi, mun mielestä se on erittäin kaunis ja tuo paljon historiaa mukaansa 

piste

Vierailija
33/34 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matilda on nyt ja ollut kautta aikojen kaunis ,todella viehättävä nimi.

Vierailija
34/34 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla on noista kaunein ja tavallisin nimi. Minttukin on kiva nimi, tosin ehkä hivenen teennäinen. Matilda on myös kiva. Mette on ihan hirveä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme