Milla, Minttu, Mette vai Matilda? :)
Kommentit (34)
Joo, nimeksi milla niin kuinkahan monta kertaa elämänsä aikana saa kuulla olevansa milla magia. Tai "milla hei sun täytyy muuttuu, sun elämältäs suunta puuttuu..."
T. Kokemusta on. :P
Riippuu sukunimestä. jos sukunimenne on Pu-alkuinen, ei Millaa, siitä tulee Pulla. Muuten Milla on paras.
Vierailija kirjoitti:
Joo, nimeksi milla niin kuinkahan monta kertaa elämänsä aikana saa kuulla olevansa milla magia. Tai "milla hei sun täytyy muuttuu, sun elämältäs suunta puuttuu..."
Kuka lapsi/nuori tietää Kelan? Ja kaikista nimistä voi vääntää jotain. Meteltäkin voidaan kysellä säästä tms.
Milla Matilda olis aivan ihana nimi, tai jompikumpi erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka lapsi/nuori tietää Kelan? Ja kaikista nimistä voi vääntää jotain. Meteltäkin voidaan kysellä säästä tms.
Juu, se on kyllä totta että kaikesta sää vitsin väännettyä ja kelan biisikin on aikansa elänyt (tai voi kun mun kohdalla olisikin :D).
Itseä vaan jurppii kun näin aikuisenakin saa esimerkiksi työpaikalla muille aikuisille kertoa että se "milla magia"-vitsi kävi vanhaksi jo ala-asteella, eikä se silloinkaan mitään hassun hauskaa ollut.
Viimeksi viime kesänä mulle uusi tuttavuus lauloi anssi kelaa... mutta tää on tätä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, se on kyllä totta että kaikesta sää vitsin väännettyä ja kelan biisikin on aikansa elänyt (tai voi kun mun kohdalla olisikin :D).
Itseä vaan jurppii kun näin aikuisenakin saa esimerkiksi työpaikalla muille aikuisille kertoa että se "milla magia"-vitsi kävi vanhaksi jo ala-asteella, eikä se silloinkaan mitään hassun hauskaa ollut.
Viimeksi viime kesänä mulle uusi tuttavuus lauloi anssi kelaa... mutta tää on tätä. :D
Hah! Minun toinen nimeni on Maria - ei tarvitsisi kuin vaihtaa yksi kirjain. Milla Magia -nimitys on minun kohdallani varmaan liiakin helppo, koska olen saanut kuulla siitä elämäni aikana yllättävän vähän. Kukaan ei kai edes jaksa vääntää sitä :D
Voi jeesus näitä nimiä. Ovatko kaikki täysin muodin mukana meneviä ja mielikuvituksettomia. Näkyy, ettei ole aivoja ja/tai koulutusta monilla. Peukuttakaa vain alas, mutta tosiasiaa ei mielipide muuta. Voitte kaikki olla sitä mieltä, että maa on lättänä ja aurinko kiertää sitä, se ei kuitenkaan tee sitä todeksi, vaikka joskus ihmisiä jopa tapettiin, jos uskalsivat sanoa totuuden asiasta.
Siis tuleeko tää sen sun imurin nimeksi?
Miksi muka Mette on huono nimi, mun mielestä se on erittäin kaunis ja tuo paljon historiaa mukaansa
piste
Matilda on nyt ja ollut kautta aikojen kaunis ,todella viehättävä nimi.
Milla on noista kaunein ja tavallisin nimi. Minttukin on kiva nimi, tosin ehkä hivenen teennäinen. Matilda on myös kiva. Mette on ihan hirveä.
Milla!
Matilda on ihan kiva, mutta turhan suosittu tällä hetkellä.