Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tee tähän anonyymi tunnustus itsestäsi tai elämästäsi, jota et ikinä voisi/uskaltaisi/haluaisi ääneen sanoa

Vierailija
06.01.2016 |

Ja säännöt ovat seuraavat:

- Ei muiden haukkumista tai mollaamista
- Ei loukkaavia tai rasistisia nimityksiä
- Ei riitelyä tai jankkaamista

:)

Kommentit (686)

Vierailija
661/686 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juonut alkoholia töissä ja ennen työpäivän alkua useampia kertoja. (ei oikea työpaikka kylläkään, vaan työkokeilu/harjoittelu) Joskus myös muita aineita.

Vierailija
662/686 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen niin rakastunut perhetuttuun mieheen. Lapsia liuta molemmilla. Vaimokin on kaikin puolin mukava ja herttainen.

Hirveä salata tunteensa. On kuin eläisi tyyny kasvoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/686 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lesbo, mutta kaapissa ja ihan pirun yksinäinen. Vanhempani ovat minulle tärkeitä ja haluan säilyttää välini heihin. He ovat todella vastaan homoseksuaaleja, vaikka muuten hyväsydämisiä ihmisiä ovatkin. Haaveilen aina, että löydän naisystävän ja sitten voin tulla kaapista, koska olisi edes joku joka välittää, vaikka välit vanhempiin ja sukulaisiin sekä joihinkin kavereihin menisikin. Mua inhottaa kyselyt miesystävästä ja oletukset, että etsin itselleni miestä. En minä halua seurustella tai harrastaa seksiä miehen kanssa, vaikka he ihan hyviä tyyppejä ovatkin. 

Vierailija
664/686 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ateisti ja jonkin sortin satanisti.

Vierailija
665/686 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt 2 aborttia..

Vierailija
666/686 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon virtsaani suoraan kullistani aina ennen suihkua. Olen lukenut, että sen juominen olisi terveellistä ja perustelen tapaa itselleni sillä, mutta oikeasti juon sitä siksi, että se tekee minut kiimaiseksi. 

Vierailija
667/686 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverieni lapset ovat niin rasittaviä riiviöitä, että välillä toivon niiden hipsivän mereen ja hukkuvan. Kaikkien.

Vierailija
668/686 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työni puolesta käyn paljon ihmisten kodeissa. Jos minulla olisi rahaa, ostaisin ihanan kerrostalokolmion keskustadta ja muuttaisin sinne tyttäreni kanssa. Tuo ukko sais tehdä mitä lystää. Tästä siis haaveilen kun käyn niissä ihanissa kodeissa.

Vierailija
669/686 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni pahoinpitelee minua humalassa.. Henkisesti ja fyysisesti. Viimeksi viimeyönä.

En silti haluaisi jättää miestäni, hän on uskomattoman hellä, kiltti ja rakastava mies selvänä. Ja joka kerta hän aamulla katuu tekojaan suuresti ja pyytää itkien anteeksi. Morkkis on kuulemma valtava. Silti aina kun hän vetää liian kovat kännit, se tapahtuu taas..

Humalassa hänen persoonansa vain muuttuu..

En ole kertonut tästä kellekään.

Vierailija
670/686 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työni vuoksi en voi edes vapaa-ajalla sanoa suoraan sitä, että olen täysin kyllästynyt suomalaisista poikkeaviin ihmisiin. Ennen katsoin ihmisiä yksilöinä enkä tehnyt johtopäätöksiä laajemmin perustein, mutta nyt tilanne on muuttunut. Tulkitse miten haluat.

Oot tainnut olla tai olet vieläkin VOKissa töissä...

Vierailija
671/686 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt maksullisissa naisissa varmaan yli 100 kertaa.

Olen naimisissa.

Vierailija
672/686 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyn vain absoluuttiseen minimiin, joka vaaditaan kulissin ylläpitämiseksi: että pääsen työpaikalle ajoissa ja suht siistin näköisenä. Mitään muuta en jaksa tai viitsi, en yhtään mitään. Harvoina päivinä nousen sängystä edes suihkuun tai syömään, vain silloin kuin perustarpeet ylittävät uupumuksen.

Anemia ja huono peruskunto. Jos haluat paremman olon, syö päivittäin monivitamiini- ja rautatabletti ja aloita hapenottokyvyn parantaminen. Kiipeä portaat rivakasti tai juokse lyhyt pyräys niin, että hengästyt. Toista päivittäin, ja tee lisää sitä mukaa kun ei enää tunnu pahalta. Älä syyttele itseäsi itsekurin puutteesta, vaan aloita aina uudestaan alusta. Kotiaskareissa saatat huomata, että ne ovat terapeuttista rutiinia ja hyötyliikuntaa, jota voit tehdä kotona yksin.

Vierailija
673/686 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parisuhteessa (avoliitossa) elävä nainen. Olen ihastunut toiseen mieheen. Olen myös päätynyt tämän ihastukseni kanssa humalassa sänkyyn. Toisaalta minulla on tästä todella huono omatunto, mutta toisaalta, se yksi yö oli aivan mielettömän ihana. Sain hyvää seksiä ja kaipaamaani läheisyyttä ja hellyyttä.

En ole kertonut tästä kenellekkään. Enkä aijo kertoa. Toivon että ihastus menisi ohi. Mieheni on hyvä ihminen ja minulle aivan ihana. Läheisyys suhteesta on kuitenkin vähentynyt merkittävästi.

Vierailija
674/686 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En rakasta puolisoani enkä ole ikinä rakastanutkaan, olen hänen kanssaan vain tottumuksesta ja velvollisuudentunnosta.

Säkin olet apina joka löytää uuden kummppanin kunnses sama juttu taas edessä.... sama kiertokulku jatkuu... Onneksi maailma ei lepää naisten varassa.

Vierailija
675/686 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ihastunut mun pomoon.

Joka on naimisissa, niin kuin myös minä.  Toivottavasti tämä siis menee ohi ja nopeasti.

Sä oot varmaan mun työkaveri. Mä ja mun mies (sun pomos) nauretaan sulle😄

Vierailija
676/686 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
677/686 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin hiljattain, että olen aseksuaali.

Vierailija
678/686 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin kumppaniani ystäväni kanssa. Suhteessamme ei ole mitään vikaa, päinvastoin.

Vierailija
679/686 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opiskelija, ja olen tehnyt 2 vuotta työtä, joka on käytännössä tyhmien ja puutteessa olevien miesten kusettamista. Miehet maksavat treffisivuilla 2e/1viesti, ja minä tienaan jokaisesta viestistäni 12-14snt. Olen tienannut tällä useita tuhansia euroja. Palkka tulee ulkomailta, melko tuntemattomalle tilille, josta pystyn nostamaan rahat käteisellä. Treffipalsta on täynnä naisten feikkiprofiileja, ja miehiä vedetään kuin pässiä narussa. Monet miehet sanovat että luottotiedot ovat menneet, kun ovat ottaneet pikavippejä, että pääsisivät juttelemaan "rakkaansa" kanssa tälle sivulle. Joka päivä täytyy keksiä useita kymmeniä tekosyitä, miksi ei pysty tavata miestä tai antaa tälle puhelinnumeroa tms, mutta samaan lauseeseen vannotaan rakkautta ja ikuista onnea. Puolet viesteistä on rakkaudentunnustuksien lisäksi kuitenkin seksiviestejä, ja miehet lähettävät ällöttäviä alastonkuviaan, meinaa oksennus lentää kun lirkuttelee heille takaisin.

Työntekijöitä on varmaan joitakin satoja, ja jokainen työntekijä kirjoittaa jokaiselle miehelle, keskustelu siis vaihtuu kokoajan. Mies luulee puhuvansa yhdelle ihmiselle, mutta profiilin takana on kuitenkin jokainen puljun työntekijä. En pysty varmaan ikinä lopettamaan tätä työtä, liian helppoa rahaa ja olen tullut siinä niin hyväksi. Omantunnontuskia minulla ei ole lainkaan, koska melkein jokainen näistä miehistä ovat naimisissa ja aikeissa pettää vaimoaan.

Vierailija
680/686 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen joskus seksiunia ystävästäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme