Mitä tekisit jos sinulle kerrottaisiin etukäteen, että joutuisit huomenna lähtemään Floridaan ja teille olisi varattu valkohai retki missä sinun pitäisi uida?
? Et saisi itse päättää mitään... Lähdetkö vai et... Mitä tekisit?
Kommentit (16)
Lähden, jos saan uida häkki ympärillä. Välipalaksi tai kokonaiseksi ateriaksi en lähde.
Oi, lämpimään paikkaan...
Tottakai lähtisin.
Jos kyse olisi hämähäkeistä tai käärmeistä niin miettisin uudelleen.
Ilomielin haiden sekaan täältä stanan pakkasesta :)
Katsoisin keittokirjasta valmiiksi haineväkeiton reseptin.
En lähtisi, en mistään hinnasta. Minä en haiden seassa ui!
Lähtisin. Pitäis alkaa järjestämään töistä vapaita.
Ajattelisin, että onpa joku taas keksinyt mukanerokkaan uuden keskustelun av:lle.
Jep. Eivät ne oikeasti vaarallisia ihmiselle ole juuri koskaan.
Kyllähän tuo vituttais Floridaan lähtä kum suomessakin on näin lämmin.
En lähtisi, koska pelkään että tornado nostaa minut haiparven mukana ilmaan ja tipun sieltä ja kuolen.
En lähtisi, viimeinen raskauskolmannes käynnissä ja en jaksaisi lentoa saati uintia haiden kanssa.
Eikö ne ole niitä häkkiuinteja? Sellaiseen voisin mennä, jos osaisin uida ja sukeltaa, heh.
Menkööt ne, jotka ovat reissun keksineetkin, minä en sinne lähtisi. Ei kiinnosta pätkääkään sen enemmän hait kuin koko maa.
Vierailija kirjoitti:
Menkööt ne, jotka ovat reissun keksineetkin, minä en sinne lähtisi. Ei kiinnosta pätkääkään sen enemmän hait kuin koko maa.
Ajattelisin hiukan kommentteja luettuani, että tämäkin ketju on putintrollien hämäys, jossa yhdentekevillä aasinsilloilla päästään haukkumaan USAa ja kehumaan ryssiä. Florida -> USA paska -> Ryssän kusi on kultaa ja paska platinaa.
Vierailija kirjoitti:
En lähtisi, koska pelkään että tornado nostaa minut haiparven mukana ilmaan ja tipun sieltä ja kuolen.
LOL minä taas pelkään sen tornado hain putoavan päälleni minut syöden (vaikka toki voi ottaa moottorisahani mukaan ja leikata tieni ulos hain vatsasta).
Itse lähtisin, miten ne muka pakottaa minut uimaan hain kanssa. Se taitaisi olla rikollista...
Lähtisin tottakai. Koittaisin kaivaa uikkarin jostain esille, tai sit se pitää ostaa uus paikan päällä. Kait siellä pääsee siis sukeltamaan? Oon aina halunnu kokeilla :)