Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitatkaa reisienne ympärysmitta!

05.01.2016 |

Mittaustulos reiden paksuimmasta kohdasta ja kertokaa myös pituus/paino.

Kommentit (91)

Vierailija
41/91 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mittaatteko te nyt oikeasti siitä leveimmästä kohdasta pakaran alta? Alle 53cm reidet on mielestäni kapeat keskimittaisella naisella. Katukuvassa näkee lähinnä noita +60cm reisiä. Ehkä jopa +70cm...

No kyllä minä ainakin otin nimenomaan paksuimmasta kohdasta, kun sitä kerta pyydettiin. Mulla on aina ollut erittäin hoikat selluliitittomat jalat, jos jotain ylimääräistä tulisi se kertyisi keskivartaloon. Siksi en voi päästää itseäni lihomaan, tuo kun on se epäterveellisin paikka. T. Se 49.5/162/62

Vierailija
42/91 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tanskassa tehty tutkimus osoittaa, että paksut reidet suojaavat sydäntä! Tutkimuksen mukaan yli 60 cm ympärysmitaltaan olevat reidet suojaavat sydäntaudeilta ja ennenaikaiselta kuolemalta sekä miehiä että naisia. Reisien paksuuden ja sydäntautien välinen kortrelaatio säilyi, vaikka huomioon otettiin kehon rasvaprosentti, tupakointi ja veren kolesteroliarvot.

Aivan. Eipä tässä porukassa tuohon kerhoon kovinkaan moni pääse :/ 

No varmaan ahkeralla mässäämisellä pääsisin, mutten halua! Ihan sama mitä tutkimukset sanoo, näyttäisin naurettavalta 10senttiä paksummilla reisillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/91 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla leveimmästä kohdasta 50cm, keskeltä 43cm ja kuulemma aika tikut. Olen hieman alipainoinen. Vaikea uskoa näitä alle 48cm mittoja!

Vierailija
44/91 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa ettei reidet voi olla liian paksut. 

Vierailija
45/91 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

60 cm, ja olen 176 cm ja 68 kg. Mulla on aika lihaksikkaat reidet, mutta on niissä läskiäkin.

Vierailija
46/91 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla leveimmästä kohdasta 50cm, keskeltä 43cm ja kuulemma aika tikut. Olen hieman alipainoinen. Vaikea uskoa näitä alle 48cm mittoja!

Öööh.. peräti yhdellä oli alle 48, ja hänkin toivoi reisiinsä lisää leveyttä.

Vierailija
47/91 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reidet 53 cm, pituus 171 cm, paino 63 kg. Olen pitänyt itseäni paksureitisenä.

Vierailija
48/91 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tanskassa tehty tutkimus osoittaa, että paksut reidet suojaavat sydäntä! Tutkimuksen mukaan yli 60 cm ympärysmitaltaan olevat reidet suojaavat sydäntaudeilta ja ennenaikaiselta kuolemalta sekä miehiä että naisia. Reisien paksuuden ja sydäntautien välinen kortrelaatio säilyi, vaikka huomioon otettiin kehon rasvaprosentti, tupakointi ja veren kolesteroliarvot.

Aivan. Eipä tässä porukassa tuohon kerhoon kovinkaan moni pääse :/ 

No varmaan ahkeralla mässäämisellä pääsisin, mutten halua! Ihan sama mitä tutkimukset sanoo, näyttäisin naurettavalta 10senttiä paksummilla reisillä.

Jos sinulla 10cm lisää reisissä tekisi tuplat vyötäröllä, niin kyllähän se huono diili on.

Vierailija
49/91 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on kauttaaltaan omituisia lukuja, minä olen 171cm pitkä ja vakavasti kontrolloituna ts bmi alle 18. Ollut reidet 51. Nyt varmasti 57 tai jotain. Ja en ole alavartalo-pullea. Jos läskin haluaa kehosta mittanauhalla irti se on rinnat. Joku rintavampi oikku aina löytyy mutta siinä se rasvan määrä näkyy, riippumatta oletko päärynä tai omppu. Ne harvat, joilla rinnat on c - tai enemmän alle 18 bmi poislukien. Hei määrittämön s - nainen, voit taas huonommin:(

Vierailija
50/91 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

64 cm. En edes pidä pahan näköisinä.

Vierailija
51/91 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ette tule ikinä olemaan tyytyväisiä jos kauneus määrittyy sillä, että mittanauha näyttää mahdollisimman vähän.

Itse ihailen muodokkaita reisiä, Shakira-kroppaa tai vähän isompikin saa olla. Seksikästä!

Vierailija
52/91 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata täällä kysellä. En usko, että monikaan isoreisinen haluaa tänne mittojaan laittaa kun heti haukutaan saamattomaksi läskiksi. Itse en ainakaan kerro vaikka luulen, että omani ovat paljon sinun omiasi isommat ja sikäli saattaisi olla sitä mitä haluat kuulla. Älä murehdi, ne ovat vain reidet :) Olen iloinen, että mulla on kaksi tervettä jalkaa, joilla kävellä.

Vierailija
53/91 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te ette tule ikinä olemaan tyytyväisiä jos kauneus määrittyy sillä, että mittanauha näyttää mahdollisimman vähän.

Itse ihailen muodokkaita reisiä, Shakira-kroppaa tai vähän isompikin saa olla. Seksikästä!

Shakiralla on kyllä hyvin sirot jalat.

Vierailija
54/91 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

69cm. BMI 30. Tarttis tehdä jotain...

Vierailija
55/91 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reidet 53 cm, pituus 171 cm, paino 63 kg. Olen pitänyt itseäni paksureitisenä.

:D Taidat olla hieman liian kriittinen itsellesi. Olen 168/53 ja reidet 51cm, eivät todellakaan paksut. Lähinnä saan kuulla laihuudestani usein.

Vierailija
56/91 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

49 cm. Pituus 153 cm ja paino 47 kg. Olen aina ollut paksureitinen, mutta nyt erityisesti, kun olen pari viime vuotta ollut hyvin liikunnallinen ja harrastanut säännöllisesti lihaakuntoa.

Vierailija
57/91 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

55cm reisi

166cm pituus

paino tuntematon, kun ensin laihdutan ennen kuin astun vaa'lle. Toivottavasti alle 70kg kuitenkin.

Vierailija
58/91 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa?  :DD Miten ihmisillä on näin pikkuset reidet? Itsellä 55 cm. Muut mitat 90-65-90 ja 160cm/53kg. Oon ihan oikeesti tykännyt vartalostani tähän asti, mutta nyt iski lihavuuskriisi. En nyt ole pitänyt reisiäni erityisen hoikkana, mutta en ole tajunnut olevani tällainen valtamerialus aikaisemmin.

Vierailija
59/91 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siis sitten on teidän mielestä hyvä reisien leveimmän kohdan ympärysmitta, keskipituiselle naiselle? Missä menee raja?

Vierailija
60/91 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siis sitten on teidän mielestä hyvä reisien leveimmän kohdan ympärysmitta, keskipituiselle naiselle? Missä menee raja?

Kyllähän se raja menee siinä, että sillä itse henkilöllä on hyvä olla omien reisiensä kanssa. Ei tehdä tästä mitään numerotaistoa, vartaloita on niin erilaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän