Mitatkaa reisienne ympärysmitta!
Mittaustulos reiden paksuimmasta kohdasta ja kertokaa myös pituus/paino.
Kommentit (91)
YÖK, aivan liikaa. 58cm, pituus 170 ja paino ehkä 74kg. 10 kiloa olisi aiheellista saada piankin tiputettua, että pääsisi hyvään painoon.
mistä tiiät onko lihasta vai läskiä, vai kenties molempaa? et voi tehä noista tiedoista päätelmiä. vai haluutko hehkuttaa että itelläs on vähemmän?
Tiedän olevani lihava ilman sen mittaamistakin. Enkä varsinkaan halua lukea Ap:n kommentteja asiasta.
Levein kohta 49cm, keskikohta 44cm.
Olen 167cm ja 53-54kg.
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on hyvä ja aloittaa.
Mittasin jo. En kehtaa kertoa, ne on lihavin kohta vartalossani. Haluaisin vain verrata muihin...
Pitää antaa, jos haluu saada.
49cm kertoi mittanauha. 169cm/53,5kg. Jalat ainakin näyttää lihaksikkailta, tanssija oon. Tai no ei mulla reidet niin massiiviset ole, mut etenkin pohkeista löytyy lihasta.
Taidan viedä voiton, 62cm. Pituutta on vain 160cm, painoa noin 60kg, vyötärö alle 70cm. Rasva siis reisissä.
SSSS, älä pilaa aineenvaihduntaasi noin nuorena. Jos joudut nyt näännyttämään itseäsi pysyäksesi alipainoisena, kuvittele miten vaikeaa se on kymmenen vuoden päästä.
Tuntemani ruokapelleilijät (pro-anat) paisuivat tosi nopeasti hyvin terveisiin mittoihin kun he alkoivat syödä vähänkin normaalimmin. Rankat dieetit näkyy myös naamasta ja tulet luultavasti näyttämään ikäistäsi vanhemmalta hyvin pian.
60cm, eikä kukaan ole isoksi haukkunut. 164/64. Treenaan kuntosalilla ja juoksen säännöllisesti.
57 cm, olen 173cm ja painan n. 62 kg
50cm, ja kuulen olevani liian laiha :D heh, mitat kuitenkin 168/56 eli liian punkero sinun makuusi
Mulla paksuimmasta kohdasta 57cm. Muut mitat 99-79-94, 161cm ja 71kg.
Viimeisen vuoden aikana siis tiputtanut 20kg ja sentteja aika hitosti.
Treenaan 3-4kertaa viikossa ja juoksen 3-4 kertaa viikossa n. tunnin lenkin joten lihastakin on jo jonkin verran kehittynyt. Tavoitteena saada ainakin 10kg vielä pois.
59cm, 167/68kg. 4,5v aktiivista salitreeniä takana, tuona aikana reiteen tullut näköjään 10cm lisää. :O En ole tullut mitanneeksi.
Ap on hyvä ja aloittaa.