Mitatkaa reisienne ympärysmitta!
Mittaustulos reiden paksuimmasta kohdasta ja kertokaa myös pituus/paino.
Kommentit (91)
SSSS varmaan vituttaa isojen mittojensa kanssa. Oliko syömättömyys sen arvoista?
-49cm reidet ja syön yli 2000 kaloria päivässä, hyvällä omallatunnolla ja energiaa riittää muuhunkin kuin vauvapalstailuun!
Eikös SSSS:n kannattaisi keskittyä sen tasapaksun vyötärönsä kaventamiseen?
59cm, 165/78kg. Eniten läskiä reisissä ja keskivartalossa. 10-15kg täytyisi saada pois. Alkaa jo polviin ottaa tämä paino. Varsinkin niinä päivinä kun koko päivän jaloilla niin iltaisin joutuu kipugeelillä polvet hoitamaan.
Tanskassa tehty tutkimus osoittaa, että paksut reidet suojaavat sydäntä! Tutkimuksen mukaan yli 60 cm ympärysmitaltaan olevat reidet suojaavat sydäntaudeilta ja ennenaikaiselta kuolemalta sekä miehiä että naisia. Reisien paksuuden ja sydäntautien välinen kortrelaatio säilyi, vaikka huomioon otettiin kehon rasvaprosentti, tupakointi ja veren kolesteroliarvot.
Pääsee helpommalla kun ei koskaan aloita mitään reisien mittailuja.
45,5cm. Henkilökohtaisesti en pidä reisistäni, saisi olla vaikka 5-8cm lisää leveyttä. Pituus 171cm, paino 51kg.
Miten kaikki täällä on niin laihoja? :D
Reiden levein kohta mulla 53cm ja mielestäni kapeat, voi olla että sekin vaikuttaa että mulla on pituuteeni nähden pitkät jalat tasapainottamassa. Suht samankokoiset reidet kuin tuntemillani hyvin hoikilla naisilla. Käytän yleensä kokoa 36.
168/55
Vierailija kirjoitti:
Tanskassa tehty tutkimus osoittaa, että paksut reidet suojaavat sydäntä! Tutkimuksen mukaan yli 60 cm ympärysmitaltaan olevat reidet suojaavat sydäntaudeilta ja ennenaikaiselta kuolemalta sekä miehiä että naisia. Reisien paksuuden ja sydäntautien välinen kortrelaatio säilyi, vaikka huomioon otettiin kehon rasvaprosentti, tupakointi ja veren kolesteroliarvot.
Aivan. Eipä tässä porukassa tuohon kerhoon kovinkaan moni pääse :/
56, olen lievästi ylipainoinen ja pienikokoinen. Kyllä tuon peilistäkin näkee, että noissa on liikaa, mutta ei se edes pahin ongelma ole, vyötärö on pahempi.
49.5 cm. 162 pitkä, 62 painoa, kapea vyötärö, mahtava äässi ja 70G tissit. Syön 2000 kcal päivässä, urheilen 5 kertaa viikossa ja nautin elämästä joka hetki. Suosittelen myös muille ;).
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun minun reiteni oli yli 60cm niin vyötärön ympärykseni oli kähemmäs 90cm.
Eli ei ihan niin mustavalkoista ole tämä. Se keskivartalolihavuus on se haitallisin, mutta koska en voi vartalonmalliani muuttaa niin kyllä se paino lähtee sieltä reisistäkin ennen kuin mahankohta on järkeviaaä mitoissa.
Ja sille joka sanoi paksujen jalkojen olevan vahvemmat niin höpönlöpön! Kyllä minun jalat nyt treenattuina ja hoikempina on todella paljon vahvemmat kuin silloin kun oli läski sohvaperuna jolla oli myös ne paksut jalat.
T. Se 20kg paino pudottanut
Noh, mites AP:n mitat? Muistaakseni olet todella lyhyt joten reidet varmaan alle 45cm?
58 cm, 170 cm ja 69 kg. Reisiin olisi tosiaan kiva saada ainakin se pari senttiä lisää!
Mittaatteko te nyt oikeasti siitä leveimmästä kohdasta pakaran alta? Alle 53cm reidet on mielestäni kapeat keskimittaisella naisella. Katukuvassa näkee lähinnä noita +60cm reisiä. Ehkä jopa +70cm...
Vierailija kirjoitti:
Mittaatteko te nyt oikeasti siitä leveimmästä kohdasta pakaran alta? Alle 53cm reidet on mielestäni kapeat keskimittaisella naisella. Katukuvassa näkee lähinnä noita +60cm reisiä. Ehkä jopa +70cm...
Minusta siellä näkyy myös paljon tikkujalkaisiakin ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun minun reiteni oli yli 60cm niin vyötärön ympärykseni oli kähemmäs 90cm.
Eli ei ihan niin mustavalkoista ole tämä. Se keskivartalolihavuus on se haitallisin, mutta koska en voi vartalonmalliani muuttaa niin kyllä se paino lähtee sieltä reisistäkin ennen kuin mahankohta on järkeviaaä mitoissa.Ja sille joka sanoi paksujen jalkojen olevan vahvemmat niin höpönlöpön! Kyllä minun jalat nyt treenattuina ja hoikempina on todella paljon vahvemmat kuin silloin kun oli läski sohvaperuna jolla oli myös ne paksut jalat.
T. Se 20kg paino pudottanut
Nimenomaan, vartalomalli ratkaisee. Jos on malliltaan omena, niin tilanne voi hyvinkin olla noin. Päärynällä nuo kaksi ominaisuutta (kapea vyötärö ja isot reidet) voivat olla samassa paketissa.
Eikö rasva naisen alakropassa ole kuitenkin paras paikka, kolmestakin syystä. 1) terveellisin paikka
2) tutkimusten mukaan nämä naiset ovat älykkäämpiä 3) isot reidet viestivät vahvoista jaloista ja siten nainen jaksaa touhuta seksipuuhissa päällä paremmin ;)