Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Olenko ainut, joka ei muista miestään/puolisoaan tänään?
14.02.2006 |
Mitä hyödyttää, mies ei kuitenkaan muista minua mitenkään. :(
Kommentit (4)
En osaa antaa erityistä painoarvoa jollekin ystävänpäivälle. Paljon tärkeämpää on olla ystävä tai rakastaa joka päivä!
Toisekseen meillä on hääpäivä tässä ystävänpäivänä korvilla, joten sitä juhlimme sitten jotenkin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meillä on rakastavaisten päivä joka päivä, ja suuremmin juhlitaan vuosipäivinä -ystävänpäivä on molempien mielestä vähän turha.
mutta ystävänpäivää ei meillä ole sen kummemmin ikinä juhlistettu.
Alue: Aihe vapaa
äsken laittoi mulle tekstarin, mut en viitsi vastata mitään kun vastaisin vaan jotain ilkeetä...