Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

20-vuotias tyttäreni on alkanut seurustella kahden lapsen yksinhuoltajaisän kanssa.

Vierailija
05.01.2016 |

Joka on lisäksi 15 vuotta tytärtäni vanhempi. Miten ihmeessä saan tyttäreni lopettamaan tämän sairaan suhteen? Olen yrittänyt selittää, että hän pilaa nuoruutensa mutta ei tunnu järkipuhe auttavan. Tyttö jankuttaa vain, että mies rakastaa häntä ja hän miestä. Mitä voin tehdä? Riitelemme asiasta lähes joka kerta kun tapaamme ja välimme ovat ihan tulehtuneet.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks Maisa Torppa oo etä-äiti?

Vierailija
22/23 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo yksinhuoltajaisiä on kyllä Suomessa häviävän vähän. Olen itse naimisissa yhden kanssa, enkä tunne ketään toista enkä ole edes kuullut.

Joka tapauksessa tilanteen varsinainen musta hevonen on miehen exä. Jos mies on yksinhuoltaja, exä on joko kuollut, laitoshoidossa tai muuten niin läheisiään traumatisoiva tapaus, että sekä mies että lapset ovat todennäköisesti terapian tarpeessa. Valitettavasti he saattavat luulla, että uusi, kiltti nainen parantaa heidän kaikki traumansa.

Mä tunnen yhden etä-äidin, joka kylläkin on ihan normaali ihminen. Tosin keskittyy paljon itseensä, matkustelee työnsä perässä milloin missäkin ja treenaa ahkerasti. Toki sitä miettii, miksi edes lapsia hankki, mutta heillä kyllä menee kaikki hyvin. Poika asuu isällään ja äiti keskittyy itseensä. Tilanne on heillä HYVÄ sillä kaikki ovat tilanteeseen tyytyväisiä juurikin noin. Hyvähän se on ettei poikaa abortoitu kun kuitenkin sai hyvän elämän, isä keskittyy täysillä poikaansa ja äitikin käy kyllä lähes joka viikko katsomassa. Miksei se toimis näinki päin? Pojan isä on todellakin hyvä isä ja mielestäni parempi vanhempi, ei tuo äitikään silti mikään ''traumatisoiva'' todellakaan ole, vaan tavallinen etä-äiti.

Se, että joku on etä-äiti, ei tarkoita, että hänen lastensa isä olisi yksinhuoltaja. On äärimmäisen harvinaista, että etä-äiti luopuisi vapaaehtoisesti huoltajuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän on vielä nuori, vasta 35. Taitaa äitiä itseä kiinnostaa.