20-vuotias tyttäreni on alkanut seurustella kahden lapsen yksinhuoltajaisän kanssa.
Joka on lisäksi 15 vuotta tytärtäni vanhempi. Miten ihmeessä saan tyttäreni lopettamaan tämän sairaan suhteen? Olen yrittänyt selittää, että hän pilaa nuoruutensa mutta ei tunnu järkipuhe auttavan. Tyttö jankuttaa vain, että mies rakastaa häntä ja hän miestä. Mitä voin tehdä? Riitelemme asiasta lähes joka kerta kun tapaamme ja välimme ovat ihan tulehtuneet.
Kommentit (23)
Noh, asiat voisivat olla hullumminkin.
Älä jankuta ja pilaa suhdettasi tyttäreen. Älä tuomitse, jos et edes tunne miestä.
Anna tyttäresi elää elämäänsä. Ja tehdä omat virheensä, jos on niitä tehdäkseen.
Et voi tehdä mitään muuta kuin pilata omat välit tyttäreesi.
Mikä tuossa suhteessa tarkkaan ottaen ahdistaa? Kerro vähän enemmän.
Voi ei. Toivottavasti mies on kunnollinen.
Tyttäresi upotti kätensä kyynärpäitä myöten paskaan.
Anna olla. Kyllä tyttö huomaa että miehellä ei ole tarpeeksi aikaa romanttiselle suhteelle ja lapsethan menevät aina edelle. Sano että kotiin voit aina tulla..
N20
Mitäs kasvatit ylikiltin ja tunnollisen tytön. Kivan lelun ja lastenhoitajan sai mies.
Tai tyttös on paksuna sille miehelle
Jaaha. Mun serkku alko vuosia sitten suunnilleen saman ikäisenä suhteeseen, jossa miehellä oli yksi lapsi jo entuudestaan. Olivat alussa tosi rauhallisia, muuttivat yhteenkin vasta vuuuuosien päästä ja kihloihin menivät kun serkku oli muistaakseni 24v.
Nyt heillä on yhteinen talo ja yksi yhteinen lapsi.
Mies on 8 vuotta vanhempi.
Älä tuomitse jos et tunne miestä yhtään.
Et voi tehdä mitään. Tyttäresi on aikuinen ja hänellä on oikeus tehdä omat valintansa ja virheensä. Lakkaa jankuttamasta, hän tietää jo mitä mieltä olet. Pilaat vain välinne. Sitten jos suhde kaatuu, niin tee itsellesi palvelus ja vältä voitonriemuista "mitäs minä sanoin" -saarnaa. Jos siis haluat pysyä väleissä hänen kanssaan.
Tommonen on hyvä, jos ei halua omia lapsia. Itsellänikin mies, jolla lapset jo edellisestä suhteesta. Itse en lapsia halua, niin kiva kun ei mieskään niitä nyt ole kinuamassa. Miehen lapset käyvät meillä joka toinen viikonloppu ja sehän passaa ihan hyvin. Tosin sun tyttöshän on vasta 20v, voi sen isämiehen myöhemmällä iälläkin etsiä. Tuo vaikuttaa siltä että tyttäresi on vaan miehelle apu tuohon tilanteeseen...
Vierailija kirjoitti:
Mitäs kasvatit ylikiltin ja tunnollisen tytön. Kivan lelun ja lastenhoitajan sai mies.
Niin samaa mieltä. 20-vuotias tyttö on pelkkä esine aikuiselle miehelle. Mies tekee tytöllä mitä huvittaa.
Itsellä myös hakusessa mies jolla ON lapsia jo ennestään, koska itse en lapsia tahdo, enkä jaksa asiasta vääntää. Ja sellainen mies, joka ei asu lastensa kanssa, vaan lapset juurikin käyvät miehellä jokatoinen viikko/viikonloppu tms
Sinkkuisät ottakaa yhteyttä!
Vierailija kirjoitti:
provo. "Yksinhuoltajaisä" :DDD
Kyllähän noita etä-äitejä nykyään löytyy, tällöin lapset siis asuu isällään. Mitä outoa siinä on? Tervetuloa vuodelle 2016.
Joo yksinhuoltajaisiä on kyllä Suomessa häviävän vähän. Olen itse naimisissa yhden kanssa, enkä tunne ketään toista enkä ole edes kuullut.
Joka tapauksessa tilanteen varsinainen musta hevonen on miehen exä. Jos mies on yksinhuoltaja, exä on joko kuollut, laitoshoidossa tai muuten niin läheisiään traumatisoiva tapaus, että sekä mies että lapset ovat todennäköisesti terapian tarpeessa. Valitettavasti he saattavat luulla, että uusi, kiltti nainen parantaa heidän kaikki traumansa.
Eiköhän tyttö ajan kanssa kyllästy kun ne lapset siinä kokoajan pyörii, milloin ovat uhmaiässä, milloin on koulussa hankaluuksia, vatsatautia, flunssaa, otetaan lapsille koira, lomat pärrätään huvipuistoissa ja puuhamaissa...hih kaikkea kivaa nuorelle naiselle! Siinä sitä on romantiikkaa ja varmaan seksielämä kukoistaa. Korkeintaan vuosi-pari ja tyttös lähtee suhteesta, niin siinä lähes aina käy, onhan näitä nähty.
Etä-äitien lapset ovat lähes poikkeuksetta yhteishuollossa.
Vierailija kirjoitti:
Joo yksinhuoltajaisiä on kyllä Suomessa häviävän vähän. Olen itse naimisissa yhden kanssa, enkä tunne ketään toista enkä ole edes kuullut.
Joka tapauksessa tilanteen varsinainen musta hevonen on miehen exä. Jos mies on yksinhuoltaja, exä on joko kuollut, laitoshoidossa tai muuten niin läheisiään traumatisoiva tapaus, että sekä mies että lapset ovat todennäköisesti terapian tarpeessa. Valitettavasti he saattavat luulla, että uusi, kiltti nainen parantaa heidän kaikki traumansa.
Mä tunnen yhden etä-äidin, joka kylläkin on ihan normaali ihminen. Tosin keskittyy paljon itseensä, matkustelee työnsä perässä milloin missäkin ja treenaa ahkerasti. Toki sitä miettii, miksi edes lapsia hankki, mutta heillä kyllä menee kaikki hyvin. Poika asuu isällään ja äiti keskittyy itseensä. Tilanne on heillä HYVÄ sillä kaikki ovat tilanteeseen tyytyväisiä juurikin noin. Hyvähän se on ettei poikaa abortoitu kun kuitenkin sai hyvän elämän, isä keskittyy täysillä poikaansa ja äitikin käy kyllä lähes joka viikko katsomassa. Miksei se toimis näinki päin? Pojan isä on todellakin hyvä isä ja mielestäni parempi vanhempi, ei tuo äitikään silti mikään ''traumatisoiva'' todellakaan ole, vaan tavallinen etä-äiti.
:(
Juttele miehelle