Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuorena naisena seksin saaminen on helppoa

Vierailija
05.01.2016 |

On ihan totta, että naisille on helppoa saada seksiä. Mulla on kuuden baaripanon numerot ja käytännössä saan seksiä millon vaan. Jos en heti nii viimeistää huomenna :)
- nainen 18v

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kuule ikinä lohennu miestä. Minkäs sille mahtaa, että ei kelpaa. Katkeroituminen alkaa pikku hiljaa hiipiä mieleen.

Vierailija
22/77 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä se näyttää olevan. Itse olen parisuhteessa enkä harrasta yhden illan juttuja, mutta kaverini joka on ihan perusnätti (23-vuotias) tuntuu saavan miehiä ihan jonoksi asti, eikä tarvi paljon itseään todistella että kelpaako. Mutta kivaahan se on, nuoret naiset ja miehet voivat panna keskenään ja asiasta ruikuttajat ja syyllistäjät voivat pysyä tietokoneidensa ääressä ja valittaa siitä palstoilla. Kohta täälläkin on luultavasti joku ennustamassa maailmanloppua ja sivilisaation tuhoa koska naiset harrastavat seksiä.

Miten niin voivat panna keskenään? Ainakaan minulle ei ole sellaista naista mistään löytynyt?

Ikisinkkumies

Keskenään != sinä

Olen nuori mies joka haluaisi panna naista, parisuhde kelpaisi mieluusti, mutta naiset ei huoli minua. Miksi haluat rajata minut pois tuosta ryhmästä?

Ikisinkkumies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin haluaisin seksiä alle 30v muijilta.

Ikäsi?

Vierailija
24/77 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo kuule ikinä lohennu miestä. Minkäs sille mahtaa, että ei kelpaa. Katkeroituminen alkaa pikku hiljaa hiipiä mieleen.

Ikäsi ja mistä päin?

Vierailija
25/77 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikäsi ja mistä päin?

21. En kerro mistä oon.

Vierailija
26/77 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikäsi ja mistä päin?

21. En kerro mistä oon.

Ok. Itse olen 24v mies ja hyvin hiljaista on ollut naisrintamalla.

Vierailija
27/77 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikäsi ja mistä päin?

Siinä taas lassukat neitsyt pillua jahtaa.

Vierailija
28/77 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikäsi?

75v

Vierailija
29/77 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä seksiä voi aina saada, mutta minkä tasoisilta miehiltä, niin se on eri asia. Lisäksi, itse haluaisin mieluummin vakituisen poikaystävän kuin jotain satunnaista (huonoa) seksiä. Seksi vakituisessa suhteessa luotettavan poikaystävän kanssa on 1000 kertaa parempaa, ja vähempään en aio myöskään tyytyä. Se vaan, että kun kysymyksessä on seurustelusuhteen aloittaminen, niin valta tahtoo olla miesten käsissä... eikä kovinkaan monia ikäisiäni miehiä kiinnosta vielä vakava seurustelu, ja minua kun ei taas kiinnosta itseäni vanhemmat miehet yhtään, joten huonolta vaikuttaa tilanne tällaisella ihan tavallisella nuorella naisella.

Vierailija
30/77 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä se näyttää olevan. Itse olen parisuhteessa enkä harrasta yhden illan juttuja, mutta kaverini joka on ihan perusnätti (23-vuotias) tuntuu saavan miehiä ihan jonoksi asti, eikä tarvi paljon itseään todistella että kelpaako. Mutta kivaahan se on, nuoret naiset ja miehet voivat panna keskenään ja asiasta ruikuttajat ja syyllistäjät voivat pysyä tietokoneidensa ääressä ja valittaa siitä palstoilla. Kohta täälläkin on luultavasti joku ennustamassa maailmanloppua ja sivilisaation tuhoa koska naiset harrastavat seksiä.

Miten niin voivat panna keskenään? Ainakaan minulle ei ole sellaista naista mistään löytynyt?

Ikisinkkumies

Keskenään != sinä

Olen nuori mies joka haluaisi panna naista, parisuhde kelpaisi mieluusti, mutta naiset ei huoli minua. Miksi haluat rajata minut pois tuosta ryhmästä?

Ikisinkkumies

En minä sinua halua rajata mistään pois. Suurimmalle osalle ihmisistä kyllä löytyy joku, niin naisillekin kuin miehillekin. Itse olin pitkään sinkkuna ennen kuin löysin mukavan miehen. En tykännyt käydä baareissa tai juoda alkoholia joten suurin osa miehistä eivät olleet kiinnostuneita. Onko sinulla jokin harrastus?

Vierailija
31/77 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sitä seksiä voi aina saada, mutta minkä tasoisilta miehiltä, niin se on eri asia. Lisäksi, itse haluaisin mieluummin vakituisen poikaystävän kuin jotain satunnaista (huonoa) seksiä. Seksi vakituisessa suhteessa luotettavan poikaystävän kanssa on 1000 kertaa parempaa, ja vähempään en aio myöskään tyytyä. Se vaan, että kun kysymyksessä on seurustelusuhteen aloittaminen, niin valta tahtoo olla miesten käsissä... eikä kovinkaan monia ikäisiäni miehiä kiinnosta vielä vakava seurustelu, ja minua kun ei taas kiinnosta itseäni vanhemmat miehet yhtään, joten huonolta vaikuttaa tilanne tällaisella ihan tavallisella nuorella naisella.

Minkä ikäisiä miehiä ei kiinnosta vakava seurustelu?

Vierailija
32/77 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikäsi?

75v

Näätkö sä edes näppiksiä??

Vierailija
33/77 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikisinkkumies

Keskenään != sinä

Ikisinkkumies

En minä sinua halua rajata mistään pois. Suurimmalle osalle ihmisistä kyllä löytyy joku, niin naisillekin kuin miehillekin. Itse olin pitkään sinkkuna ennen kuin löysin mukavan miehen. En tykännyt käydä baareissa tai juoda alkoholia joten suurin osa miehistä eivät olleet kiinnostuneita. Onko sinulla jokin harrastus?

En itsekään tykkää käydä baareissa tai juoda alkoholia humaltumistarkoituksessa. On harrastus, mutta ei siitä ole hyötyä naisen saamisessa.

Ikisinkkumies

Vierailija
34/77 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikäsi?

75v

Ei kaikilla ole huono ikänäkö. :D

Vierailija
35/77 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikäsi?

75v

Hyvin näen, koska on moniteholasit ja kaihi leikattu viime talvena molemmista silmistä.

M75

Vierailija
36/77 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

19-25vuotiaita. Itse sijoitun kutakuinkin tuon ikähaitarin puoliväliin. Aika monet tuon ikäiset miehet joihin olen tutustunut haluavat vain seksiä. Itse toivoisin kuitenkin vakavaa seurustelusuhdetta.

Vierailija
37/77 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä mua on haluttanu kokeilla seksii vanhempien miesten kanssa! M75, missä sä asut?

Vierailija
38/77 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

19-25vuotiaita. Itse sijoitun kutakuinkin tuon ikähaitarin puoliväliin. Aika monet tuon ikäiset miehet joihin olen tutustunut haluavat vain seksiä. Itse toivoisin kuitenkin vakavaa seurustelusuhdetta.

Ok. Itse olen mies haitarisi yläpäästä ja haluaisin vakavan seurustelusuhteen, ei minua irtoseksi kiinnosta.

Vierailija
39/77 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä mua on haluttanu kokeilla seksii vanhempien miesten kanssa! M75, missä sä asut?

Etelässä.

M75

Vierailija
40/77 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikisinkkumies

Keskenään != sinä

Ikisinkkumies

En itsekään tykkää käydä baareissa tai juoda alkoholia humaltumistarkoituksessa. On harrastus, mutta ei siitä ole hyötyä naisen saamisessa.

Ikisinkkumies

Suosittelen kokeilemaan uusia harrastuksia kuten kielten opiskelua (olen huomannut että kielikursseilla käy ihan fiksuja naisia), paritanssi, kokkauskurssi, salilla käynti, jooga, vaeltaminen, online-pelit... Harmi että Suomessa ihmiset eivät oikein lämpene toisilleen muuten kuin kännissä.